Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Enligt iEricF ovan.

Spelet är väl gjort så att få en 2048-bricka är näst intill omöjligt. Poängen lär nog vara det som räknas mest. Vet fort ingen som fått en sån bricka o på twitter "tävlar" de i poängen de fick. Ja, tävlar och tävlar. Man kör ju mot sig själv.

 

Fått en 1024-bricka några gånger (3). Sista gången nu slog jag mitt rekord. :yeahbaby::galetglad:

 

post-64246-0-92982500-1395043104_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, så klart! Finns ju bättre alternativ, säger Kiplon lite lagom halvkaxigt :whistling:

Vänsterpartiet? :fundersam:

 

 

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakslag idag... 0 gradigt och blaskigt ute tyvärr

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakslag idag... 0 gradigt och blaskigt ute tyvärr

Tråkigt. Här i Boråstrakten är det väldigt blåsigt, molnigt men i alla fall milt, drygt sju plusgrader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 dm snö i natt. :totaltgalen::dumstrut::stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 dm snö i natt. :totaltgalen::dumstrut::stjarnsmall:

den kom på fel dag de har ju kört färdigt nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sågar ved..(frugan får såga medans jag filmar :D )

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den nya förmågan tog reson och bad om ursäkt. Jag får tillbaka mina pengar, antar jag, om inte ännu något nytt, oförutsett händer. Det ska bli så skönt den dag då detta är ur världen... :dumstrut:

Nu har jag fått tillbaka mina pengar, och saken är ur världen. Nästan. Nu ska jag bara få dem att ta bort mitt konto och kortuppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått tillbaka mina pengar, och saken är ur världen. Nästan. Nu ska jag bara få dem att ta bort mitt konto och kortuppgifter.

Fantastiskt! Lönar sig att klaga o orera lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blåser och snöar skapligt. Värsta vintern återvände......... :dumstrut::oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu gick solen i moln, och det blev lite svalare, men annars har det varit kalasväder i morse

 

post-113-0-84225300-1395058201_thumb.jpg

 

 

Lite sol nån dag till så öppnar sig Tibast

 

post-113-0-68292800-1395058243_thumb.jpg

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu är det mer än tio cm nysnö och det snöar horisontellt. :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt fantastiska svindyra Telenor 4G presterade 21 Mb/s nyss. Det är nog oroligt nu när det bli internet i fibret! Vilken sekund som helst nu. Internetjulafton!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt fantastiska svindyra Telenor 4G presterade 21 Mb/s nyss. Det är nog oroligt nu när det bli internet i fibret! Vilken sekund som helst nu. Internetjulafton!! :galetglad:

4G har krånglat länge här..Fungerar bra långa perioder , sedan kommer perioder då det blir tvärstopp och man ringer och klagar och de "hittar inget"

Fler ringer, och de ger sig ut och kollar stationen, sedan kommer SMS att "de fixat felet" så går det ett tag till, sedan är det likadant.

 

Sista veckorna nu har jag slagit över till 3G som fungerar utmärkt och jag är nöjd med farten

post-113-0-03865000-1395059447_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

4G har krånglat länge här..Fungerar bra långa perioder , sedan kommer perioder då det blir tvärstopp och man ringer och klagar och de "hittar inget"

Fler ringer, och de ger sig ut och kollar stationen, sedan kommer SMS att "de fixat felet" så går det ett tag till, sedan är det likadant.

 

Sista veckorna nu har jag slagit över till 3G som fungerar utmärkt och jag är nöjd med farten

attachicon.gifSkärmavbild 2014-03-17 kl. 13.27.27.jpg

Men fullt betalt ska de ha. Tjena. Vi betalar för premium och får medioker. Hoppas många läser detta och tar varning.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fullt betalt ska de ha. Tjena. Vi betalar för premium och får medioker. Hoppas många läser detta och tar varning.

Grannen som ringt och tjatat mest på dem fick betalfri månad..

Borde vi alla i området fått, ska ta det med dem nästa gång JAG ringer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör 3G, mycket pålitligare än 4G. Och då ser jag masten 300 meter bort. Så det är något allmänt knas med 4G. Men jag har läst att alla "i branschen" hoppas på 5G. Fan tro't.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om 5G är stabilare och snabbare så kommer man alltid att lida av att ljudvågorna inte kan gå fortare och bidra till trögheten i systemet. Fiber går med ljusets hastighet.... det är inte mängden data som blir det viktiga utan snabbheten från det jag trycker på enter tills jag får svaret på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om 5G är stabilare och snabbare så kommer man alltid att lida av att ljudvågorna inte kan gå fortare och bidra till trögheten i systemet. Fiber går med ljusets hastighet.... det är inte mängden data som blir det viktiga utan snabbheten från det jag trycker på enter tills jag får svaret på skärmen.

Inte är det väl ljudvågor i 3/4/5-G? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RADIOVÅGOR...................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ringeliring i telefonen:

-Hej. Xxxx Xxxxxxxx från Falu stadsnät. Är fibermodemet på ? Nu slår vi på Banhof!

 

:galetglad::galetglad::galetglad::galetglad::galetglad:

Redigerad av Axelman
  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu har jag testat och mitt 4G är snabbare än fibret!!!!! 20 mb/s på Telenor 4G och 0 på Banhof. Modemet är trasigt............. :superirriterad:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-5952-0-43862100-1395070286.jpg

 

Har precis fått hem två böcker från AdLibris skrivna av Eckhart Tolle, översatta till svenska för ros skull.
”Lev livet fullt ut! : en väg till andligt uppvaknande”,
och ”Tystnaden talar : lyssna till budskapet i ditt inre”.

Den första är bästsäljaren ”Power of Now” översatt som jag redan läst, medan den andra har jag inte läst än.

Jag tycker att det är värt att offra några kronor på vettig läsning av ett så livsavgörande budskap: om konsten att bli fri från överflödigt, plågsamt negativa och ständigt repeterande tankar.

 

Den förstnämnda har jag tänkt att ge bort till en anhörig när tillfälle ges.

Det här är så viktigt att jag bara måste dela med mig av det.

 

post-5952-0-38677700-1395070156.jpgpost-5952-0-70897400-1395070162.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...