Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Med tanke på hur många inlägg Svolder har gjort på eftermiddagen så undrar man om han är på lediga sidan...... ;)

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur många inlägg Svolder har gjort på eftermiddagen så undrar man om han är på lediga sidan...... ;)

har han tagit påskledigt redan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besiktigat cabben efter vinterns avställning. Allt i sin ordning.

Visste att jag behövde köpa nya sommardäck, (gått 4000 mil på 6 år) så dem hade jag införskaffat i förra veckan.

Dyrt sommarnöje, men det är en kul bil, Peuguot 207 CC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir så när tre klienter i sträck undviker mig ;)

Sicken tur du har. Eller inte....... :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna en butelj och smutta på lite av denna.

Inte alls dumt, men sött som bare den, inget man pimplar i sig

 

post-113-0-19912800-1394735488_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ha varit felinställd biltvätt.... :armskeptisk:

 

post-363-0-54288200-1394716855_thumb.jpg

Ser ut som bil(d)en är hämtad från Apple Maps. ^_^:totaltgalen:

 

Mysko. Helt plötsligt slutade tangentbordet på MBP'n att fungera...

Kan du kanske ha kommit åt ^+F1 (alt. fn+F1)?

post-64246-0-95531400-1394753408_thumb.png

 

- - -

 

Suttit och fixat med lite webkonton, hjälp min syster med sin email osv ...

 

Dags för lite käk nu. :yeahbaby:

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er!

Lång dag idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mysko. Helt plötsligt slutade tangentbordet på MBP'n att fungera...

fungerar den nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er!

Lång dag idag

Gomedda! Kort dag idag! ^_^

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3200 på första försöket.

liknar något om magiska kvadrater

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman fick förlängd sjukskrivning till sista veckan i maj. Håhåjaja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avanmält mig från Politiktråden. Jag mår inte bra av alla konstiga bemötanden i forumet, varken där eller någon annanstans, men jag kan åtminstone påverka hur det är där, eftersom man inte automatiskt har tillgång till den. Egentligen borde jag sluta på detta forum, liksom med Facebook, för båda påminner mig om vilket eländig social situation jag har. Men jag har just inget annat än mina barn, och när man är arbetslös och psykiskt funktionshindrad, är det inte så enkelt att umgås med andra vuxna på sedvanligt sätt. Det är ett problem jag får brottas med helt på egen hand, men jag skriver om detta ifall någon är nyfiken och undrande.

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3200 på första försöket.

Då var du duktig! Jag presterade en blygsam 1300. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rast & vila idag, och denna helg också för den delen.

Ska hälsa på min mor i Ulricehamn i morgon och hoppas därför på ett skapligt väder. Moppeväder. :crossfingers:

 

post-5952-0-74133200-1394811061_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avanmält mig från Politiktråden. Jag mår inte bra av alla konstiga bemötanden i forumet, varken där eller någon annanstans, men jag kan åtminstone påverka hur det är där, eftersom man inte automatiskt har tillgång till den. Egentligen borde jag sluta på detta forum, liksom med Facebook, för båda påminner mig om vilket eländig social situation jag har. Men jag har just inget annat än mina barn, och när man är arbetslös och psykiskt funktionshindrad, är det inte så enkelt att umgås med andra vuxna på sedvanligt sätt. Det är ett problem jag får brottas med helt på egen hand, men jag skriver om detta ifall någon är nyfiken och undrande.

Brottas gärna med dig. :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelmannen har nyss köpt en AirportExpress och beställt Banhof fibertjosan 100/10 på reapris. Kopplas in nästa vecka. Nu börjar det hända saker. Dessutom får jag hemtelefonen för 0:-/mån + samtal som erbjudande! Tadaaaaaaaa! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avanmält mig från Politiktråden. Jag mår inte bra av alla konstiga bemötanden i forumet, varken där eller någon annanstans, men jag kan åtminstone påverka hur det är där, eftersom man inte automatiskt har tillgång till den. Egentligen borde jag sluta på detta forum, liksom med Facebook, för båda påminner mig om vilket eländig social situation jag har. Men jag har just inget annat än mina barn, och när man är arbetslös och psykiskt funktionshindrad, är det inte så enkelt att umgås med andra vuxna på sedvanligt sätt. Det är ett problem jag får brottas med helt på egen hand, men jag skriver om detta ifall någon är nyfiken och undrande.

Men då kommer jag att sakna dig här i trådarna, Alix! :kramis::geros:

 

 

Och jag brottas gärna med dig i politiktråden, det lilla jag är där. Men känns det inte bra att delta i just den tråden så ska du ju förstås inte det. Det avgör ju var och en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

iEricF, den 14 Mar 2014 - 01:52, skrev:snapback.png

7200 på http://gabrielecirulli.github.io/2048/ :ThumbsUp:

Man fastnar rätt lätt på den sidan. otroligt vanebildande.

 

3200 på första försöket.

och med min totala oförmåga att begripa mig på alla slags sifferspel så fick jag ändå ihop 1608 på första försöket. Fast jag begrep inte mycket av det - egentligen :whistling::D:dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...