Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Sitter med en mugg kaffe som helt nybryggd. :kaffe:Aaahhh...

Dagens #ilandsproblem blir att avgöra om jag vill ha länkarna på en sida att sluta med en "/", eller utan (foo.se/test.html -> foo.se/test eller foo.se/test/) Tror det blir utan. think.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade inte fått se den i Nordamerika där det är neråt tio minus fortfarande. Vädersystemen har snurrat så att de har vargavinter långt ner mot Texas i år. Bra för oss, inte för dem. Hemmen i Texas har bättre AC än värme...

Den nordatlantiska oscillationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit och försökt att hitta strategier för att få det som kallas för "Kungen" bland Microsoft Windows spel som följer med. Jag har hittat en version för Mac som heter "Freecell". Lite mer utmaning än den vanliga "Solitaire", eller "Harpan" som den också heter.

 

Den sista bilden med rött och svart om lott och i fallande valör visar hur det ska se ut när det strax går ut. B)

Scorpion 2 är roligare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+12,5° som mest idag!! JOhoooo!! :galetglad: Äntligen är all snö borta. Hur ska det gå för svenska skidspelen nästa vecka här i Falun? :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10-13 grader beroende på var man mäter. På berget är det kallare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge mig en pejl och ett rejält metspö och en gopro ska ni få se på fiskefilm!! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scorpion 2 är roligare ;)

Va e d? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va e d? :fundersam:

post-67957-0-87588800-1394379467_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

+12,5° som mest idag!! JOhoooo!! :galetglad: Äntligen är all snö borta. Hur ska det gå för svenska skidspelen nästa vecka här i Falun? :stjarnsmall:

De kan flytta spelen till USA, där har de det kallt. I alla fall på vissa ställen.

 

post-28798-0-61264700-1394384181_thumb.jpg

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rullskidor? De slipper vallaproblem i alla fall :whistling:

Om dom började tävla i det skulle man väl få börja valla/smörja julen istället.

Dammvalla, hetasfaltvalla osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steker fläsk och ska stuva purjo.

Förkylningen börjar i alla fall släppa och det är skönt för det räcker så bra att vara trött av en orsak och inte dubbelt trött av två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Kopplar av efter ännu en dag med gott dagsverk. borta på vår tomt.

Fällt massa träd, och röjt sly..men nu får det räcka. I morgon får jag hämta hit all veden.

Var en spekulant här och titta igen, bra om det blir flera om buden ...

 

En underbar dag har det varit att jobba i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

+12,5° som mest idag!! JOhoooo!! :galetglad: Äntligen är all snö borta. Hur ska det gå för svenska skidspelen nästa vecka här i Falun? :stjarnsmall:

Och vad säger solfångarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Mästarnas Mästare började ju idag. Missade halva-2/3. :( Får kolla ngn repris. :crossfingers: Nu skall jag göra lite till på en bild, och sen börja gegga ihop lite mat. :yeahbaby:

 

Skall se på Actors studio sen. Trevligt progra, som går på Kunskapskanalen.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tagit en dusch för det blev lite svettigt att gå på berget idag i den tjocka dunjackan.

Så i morgon får det bli en tunnare jacka.

Jag tror att den relativa värmen kommer att hålla i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Tagit en dusch för det blev lite svettigt att gå på berget idag i den tjocka dunjackan.

Så i morgon får det bli en tunnare jacka.

Jag tror att den relativa värmen kommer att hålla i sig.

Fint väder, men lite väl kall vind här vid kusten de senaste dagarna. Mössa på/av hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt väder idag. Jag cyklade omkring i tshirt och tröja. Såg en citronfjäril och fotograferade första blåsippan för i år. En skön dag utomhus.

 

post-28798-0-43811800-1394400718_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker på den trevliga helgen som varit, med stort firande av äldsta dottern i Stockholm. Brunch på Clarion Skanstull med Hurranden och något tal. Efter det bowlade vi, tre banor med fyra pers på varje. Jättekul! Tävlingsinstinkten vaknade till rejält, men hjälpte inte upp det. Två av svärsmorsdrömmarna kom etta och tvåa.

Några av oss rundade av kvällen med ett besök på Skybar nere vid centralen, fin utsikt men i övrigt överreklamerat ställe enligt mig.

 

Nu lär det väl dröja innan vi kan samla ihop oss allihopa igen, alltid är det ju någon som inte kan.

 

En riktig trevligt rolig helg att se tillbaka på.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker på den trevliga helgen som varit, med stort firande av äldsta dottern i Stockholm. Brunch på Clarion Skanstull med Hurranden och något tal. Efter det bowlade vi, tre banor med fyra pers på varje. Jättekul! Tävlingsinstinkten vaknade till rejält, men hjälpte inte upp det. Två av svärsmorsdrömmarna kom etta och tvåa.

Några av oss rundade av kvällen med ett besök på Skybar nere vid centralen, fin utsikt men i övrigt överreklamerat ställe enligt mig.

 

Nu lär det väl dröja innan vi kan samla ihop oss allihopa igen, alltid är det ju någon som inte kan.

 

En riktig trevligt rolig helg att se tillbaka på.....

Clairons hotell har jag också varit i nyårshelgen då det spelades schacktävlingar där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...