Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

 

Fast hur mysigt är det att sitta på en renfäll med en mugg varm choklad och trevligt sällskap framför bergvärmepumpen när snön yr runt huset?

 

Du får väl testa så har du svaret utan att behöva gå på andrahandsuppgifter. :)

Redigerad av Telly82
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Det jag har framför spisen som bäst passar in i den bilden är två tjocka katter. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fast hur mysigt är det att sitta på en renfäll med en mugg varm choklad och trevligt sällskap framför bergvärmepumpen när snön yr runt huset?

 

Då eldar man i spisinsatsen som man har för att det är skönt med lite eld. Självklart. Eller trodde du att det var antingen eller...? Det är tillåtet att ha kaminer och sådant fast man har pump. :hihihi:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fast hur mysigt är det att sitta på en renfäll med en mugg varm choklad och trevligt sällskap framför bergvärmepumpen när snön yr runt huset?

 

Finns inte den där brasvideon att få tag på längre?

Jag menar, med både renfäll och varm choklad – och dessutom trevligt sällskap – behövs ju inte så mycket värme i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Då eldar man i spisinsatsen som man har för att det är skönt med lite eld. Självklart. Eller trodde du att det var antingen eller...? Det är tillåtet att ha kaminer och sådant fast man har pump. :hihihi:

 

Hade du haft kaniner istället för kaminer så hade du kunnat grilla framför elden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hade du haft kaniner istället för kaminer så hade du kunnat grilla framför elden.

 

Hur skulle jag kunna grilla en kanin när jag inte har en kamin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på att telebolaget får ändan ur vagnen och låser upp min Fån så kollar jag runt lite med den. Surfar galant via wifi och skriver inlägg på ett bilforum lätt som en plätt. iOS är klart smartare än Android att hantera. Samt en Fån för 5,000:- går fasligt mycket bättre än en för 700:- att manövrera på skärmen med.

...

Testade ett Facetimesamtal till frun och hamnade i iPaden. Det var kul. Jag kunde kolla klippningen i nacken! Mycket händigt att ha! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på att telebolaget får ändan ur vagnen och låser upp min Fån så kollar jag runt lite med den. Surfar galant via wifi och skriver inlägg på ett bilforum lätt som en plätt. iOS är klart smartare än Android att hantera. Samt en Fån för 5,000:- går fasligt mycket bättre än en för 700:- att manövrera på skärmen med.

...

Testade ett Facetimesamtal till frun och hamnade i iPaden. Det var kul. Jag kunde kolla klippningen i nacken! Mycket händigt att ha! :hihihi:

Det är väl Apple som låser upp den?

Telefonbolaget skickar det till Apple som sen skickar ut det så du måste ansluta den till iTunes och synka en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det lagligt för butikspersonal att kroppsvisitera en misstänkt snattare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det lagligt för butikspersonal att kroppsvisitera en misstänkt snattare?

 

Jag är rätt säker på att det inte är tillåtet.

 

Däremot är det tillåtet att hålla fast en misstänkt till polisen kommer. Det kallas envarsgripande.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Envarsgripande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har de tänkt här?

 

post-113-0-68893700-1480536796_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

så kollar jag runt lite med den. Surfar galant via wifi och skriver inlägg på ett bilforum lätt som en plätt.

 

iOS är klart smartare än Android att hantera.

 

...

:hihihi:

Håller med till fullo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har avnjutit Allo Allo serie 9

äntligen har jänkarna tagit kontrollen av Nouvion

och Rene Artios kan andas ut när General von Kingerhofen

överlämnar sig.

 

till Kaféts stora besvikelse så dyker de brittiska flygarna upp igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar mest över hur sjukt snabbt tiden går. Är det bara jag som upplever måndag, fredag, måndag, fredag? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-113-0-02072300-1480578412_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför så trumpen? Det är ju snart jul. :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det julbockarna i Gävle

 

Det är Biltemas träningskit för bockbrännare. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar mest över hur sjukt snabbt tiden går. Är det bara jag som upplever måndag, fredag, måndag, fredag? :mellow:

Vet inte direkt. Själv upplever jag det som midsommarafton, julafton, midsommarafton, julafton... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är Biltemas träningskit för bockbrännare. :hihihi:

Haha! Ja, så kan det vara. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte direkt. Själv upplever jag det som midsommarafton, julafton, midsommarafton, julafton... :hihihi:

Släng in påsk också så har du: sill, potatis, köttbullar, prinskorv. Repeat. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips i jultider när man ska sätta batterier i massa prylar

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...