Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Med tanke på att många vuxna redan cyklar mot trafikriktningen och går med trafikriktningen så lär den yngre generationen inte bli bättre.... :stjarnsmall:

 

På vägen hem här i byn körde jag förbi två äldre (50+) som gick ute på gatan bredvid trottoaren helt obekymrade om att jag kom puttrande bakom och fick gira ut för att komma förbi dem, en sur blick fick jag av mannen när jag körde förbi.... Förlåt så mycket att jag kör på gatan och inte trottoaren.... :superirriterad:

Usch, vilka nötter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har frugan fått sin SE och migrerat. Tjong vad snabb den är jämfört mot den gamla. Kollat runt lite och med svårighet förstått att allt är mer än 100% bättre på SE jämfört med 5-an. Själv måste jag ner på Teliabutiken för att fixa ett micro-kort. Min Sony har den jättestora vanliga så jag får vänta med att migrera. Ska bli skönt att slippa Android. Kommer inte riktigt överens med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har frugan fått sin SE och migrerat. Tjong vad snabb den är jämfört mot den gamla. Kollat runt lite och med svårighet förstått att allt är mer än 100% bättre på SE jämfört med 5-an. Själv måste jag ner på Teliabutiken för att fixa ett micro-kort. Min Sony har den jättestora vanliga så jag får vänta med att migrera. Ska bli skönt att slippa Android. Kommer inte riktigt överens med den.

 

är det mobilen eller frugan som blivit snabbare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyklade ner på stan för att få ett nanosimkort till min iPhone. Passade på att besöka den lokala Mac-nasaren för att se om iMac 21" 4K är så fantastisk som det sägs. Efter att ha ställt både 21" utan och 21" med 4K bredvid varandra och maxat ljuset måste jag erkänna att jag fick titta tre gånger för att se skillnaden. Visst finns den där men jag hade väntat mig en radikal skillnad. Så då behöver jag inte 4K. Det kändes bra.

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyklade ner på stan för att få ett nanosimkort till min iPhone. Passade på att besöka den lokala Mac-nasaren för att se om iMac 21" 4K är så fantastisk som det sägs. Efter att ha ställt både 21" utan och 21" med 4K bredvid varandra och maxat ljuset måste jag erkänna att jag fick titta tre gånger för att se skillnaden. Visst finns den där men jag hade väntat mig en radikal skillnad. Så då behöver jag inte 4K. Det kändes bra.

 

 

 

BK-Data? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittar på Mitt i naturen, deprimerande.

 

Får hoppas naturen slår tillbakla nån gång på mänskligheten med en rejäl pest som inget biter på...

Vi förtjänar det, alla är vi delaktiga i skövlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Black friday

fick bli film köp istället för mac köp

 

det blev Allo Allo samt James Bonds senaste film Spectre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittar på Mitt i naturen, deprimerande.

 

Får hoppas naturen slår tillbakla nån gång på mänskligheten med en rejäl pest som inget biter på...

Vi förtjänar det, alla är vi delaktiga i skövlandet.

"If all the insects were to disappear from the earth, within 50 years all life on earth would end. If all human beings disappeared from the earth, within 50 years all forms of life would flourish." /Jonas Salk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"If all the insects were to disappear from the earth, within 50 years all life on earth would end. If all human beings disappeared from the earth, within 50 years all forms of life would flourish." /Jonas Salk

 

:oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och klättrat högt upp i hästkastanjen för att förankra ett rep.

Tröttnat på alla de jättelika löven som får tas om hand varje höst.

Så nu ska trädet ner, där jag vill ha det, förhoppningsvis, många grenar är redan kapade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemkommen från arbetsträningen. Lunch bestående av två stekta ägg och en liten burk inlagd sill. Mums! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar på att iPonnyn ska låsas upp. Så nu har jag två telefoner. Men ingen fungerar.... :superirriterad:

...

Kom att tänka på Telia-butiken. Två stora Samsungmontrar. En för telefoner och en för plattor. Apple syntes knappt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar på att iPonnyn ska låsas upp. Så nu har jag två telefoner. Men ingen fungerar.... :superirriterad:

...

Kom att tänka på Telia-butiken. Två stora Samsungmontrar. En för telefoner och en för plattor. Apple syntes knappt.

 

 

Spelar ingen roll för Apple plockar hem 91% av vinsterna ändå :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyklade ner på stan för att få ett nanosimkort till min iPhone. Passade på att besöka den lokala Mac-nasaren för att se om iMac 21" 4K är så fantastisk som det sägs. Efter att ha ställt både 21" utan och 21" med 4K bredvid varandra och maxat ljuset måste jag erkänna att jag fick titta tre gånger för att se skillnaden. Visst finns den där men jag hade väntat mig en radikal skillnad. Så då behöver jag inte 4K. Det kändes bra.

 

 

Samma tanke här, helt onödigt för den "vanlige" användaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir aktuell om en månad...så fundera fram till dess

 

post-113-0-04615300-1480100501_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bojkottar Black Friday och ingen djäv.... bryr sig :hihihi:

 

Det är det jobbigaste i allt protestarbetet... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Blir aktuell om en månad...så fundera fram till dess

 

Skärmavbild 2016-11-25 kl. 19.55.46.png

 

Samma svar som Alix. Att personen som målat gjort som hen gjort säger ju mer om målaren än om något annat.

 

Det finns andra liknande bilder där man gör sig lustig över skapelseberättelsen men missar målet eller missat att faktiskt läsa bibeln först.

 

Det saknas knappast saker i bibeln att ifrågasätta eller göra sig lustig över. Men när den som försöker sig på detta visar sig vara mer korkad än de hen försöker göra sig lustig över blir det ofta...lustigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...