Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Hotellrummen under krigsåren var tydligen få

Madam Fanny och Leclerc fick ta finkan i stället

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liknar mer produktplaceringar i långfilmer. Snyggt gjort inför julförsäljningen!

 

https://www.youtube.com/watch?v=aFPcsYGriEs

Så sliskigt amerikanskt men snyggt gjord. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett lån på huset som ska bindas om i december och fick nyss 1,62% på 3 år. Spar 4000:- per år på det jämfört med tidigare. Känns mycket bra. :galetglad:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett lån på huset som ska bindas om i december och fick nyss 1,62% på 3 år. Spar 4000:- per år på det jämfört med tidigare. Känns mycket bra. :galetglad:

Toppen, då har ni ju finansierat frugans nya Iphone. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toppen, då har ni ju finansierat frugans nya Iphone. :)

 

Precis. Det var lite så tanken gick. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett lån på huset som ska bindas om i december och fick nyss 1,62% på 3 år. Spar 4000:- per år på det jämfört med tidigare. Känns mycket bra. :galetglad:

 

du kommer närmare din iMac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på fredag är det dags BlackFriday

vad har Apple i bakfickan som vi inte sett förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

du kommer närmare din iMac

 

Det blir nog till att samla tompavor i hysteriska mängder.... :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det blir nog till att samla tompavor i hysteriska mängder.... :stjarnsmall:

 

som i Albert och Herberts julkalender

när de pratar om jesusbarnen och de 3 vise männen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser Olympus has fallen på Netflix och tycker mig vagt känna igen vissa delar. Gammal film? Nä, tre år bara. Den måste vara antingen ha varit helt ointressant eller så har aktuell del av hjärnan dött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller så har aktuell del av hjärnan dött.

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som i Albert och Herberts julkalender

 

när de pratar om jesusbarnen och de 3 vise männen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med, nu har jag 12345678 i stället för 123456.

 

Tänk positivt, om det tog 1 sekund att brutalknäcka det gamla för två år sedan så tar det 50 sekunder nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. :totaltgalen:

 

Själv använder jag bara fula ord som lösen, alla amerikanska hackers ersätter ju dem med piiiiiip. Förra veckan vände jag på dem för att vara säker, så nu använder jag KUK istället för KUK. Nästa vecka blir det PENIS som sedan kommer att vändas och bli SENAP.

 

Jag känner mig säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser Olympus has fallen på Netflix och tycker mig vagt känna igen vissa delar. Gammal film? Nä, tre år bara. Den måste vara antingen ha varit helt ointressant eller så har aktuell del av hjärnan dött.

Hur är den här då?

post-154-0-25921200-1479859523_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv använder jag bara fula ord som lösen, alla amerikanska hackers ersätter ju dem med piiiiiip. Förra veckan vände jag på dem för att vara säker, så nu använder jag KUK istället för KUK. Nästa vecka blir det PENIS som sedan kommer att vändas och bli SENAP.

 

Jag känner mig säker.

Bra strategi! Kan just höra de amerikanska datorerna pippa. ^_^

 

Hur är den här då?

Den har jag inte sett så det vet jag inte. Jag tror att det är så i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyklade bokstavligt talat rakt igenom en skolklass uppe vid sjön här där jag bor. När de senare pallrade sig hemåt gick de lite hur som helst på vägen, fast till övervägande del på höger (fel) sida av vägen. En del temporärt döva (musik i hörlurar). Läraren såg hel obekymrad ut. Vad ska skolan tjäna till om den inte ens kan lära ut trafikvett?

Redigerad av Alix
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyklade bokstavligt talat rakt igenom en skolklass uppe vid sjön här där jag bor. När de senare pallrade sig hemåt gick de lite hur som helst på vägen, fast till övervägande del på höger (fel) sida av vägen. En del temporärt döva (musik i hörlurar). Läraren såg hel obekymrad ut. Vad ska skolan tjäna till om den inte ens kan lära ut trafikvett?

De som går sådär kommer snart att försvinna genom det naturliga urvalet. De blir ihjälkörda innan de hinner föröka sig. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att många vuxna redan cyklar mot trafikriktningen och går med trafikriktningen så lär den yngre generationen inte bli bättre.... :stjarnsmall:

 

På vägen hem här i byn körde jag förbi två äldre (50+) som gick ute på gatan bredvid trottoaren helt obekymrade om att jag kom puttrande bakom och fick gira ut för att komma förbi dem, en sur blick fick jag av mannen när jag körde förbi.... Förlåt så mycket att jag kör på gatan och inte trottoaren.... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...