Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har precis installerat ClickToFlash istället för ClickToPlugin i förhoppningen att Safari ska bli stabilare. :crossfingers:

Utvecklaren gav antydningar om möjligheter till craschar på grund av vad han kallade för buggar i Safari.

 

Får se hur det går.

 

Du som är datorduktig, vad händer om man raderar alla cookiesar? Jag har samlat på mig en massa och tänkte helt enkelt slänga dem och börja om. Men inloggningar och slikt... hur går det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och skriver om ett gammalt sånt "popupscript" jag gjorde för ett par år sen.

 

post-64246-067326900 1358070358_thumb.png

 

Var en function, men skall bli en Class istället. Mest för riktigthetens skull med. :nerd: ....så man kan använda fler av det på samma sida. Men det blir nog bra, när det blir klart. Kom igång lite sent, så jag lär väl inte hinna så mkt mer idag. Och nu har skidorna startat där nere på TV'n hör jag, så det blir nog frukostdags, och lite TV nu.

 

 

 

- - -

 

Kom på igår när jag käkade att jag har svårt med vissa sallader. Om man t ex gör en coleslaw innan man tillagar själva maten, så är den nästan slut när det är dags att lägga upp. food.gif

#ilandsproblem

 

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Kom på igår när jag käkade att jag har svårt med vissa sallader. Om man t ex gör en coleslaw innan man tillagar själva maten, så är den nästan slut när det är dags att lägga upp. food.gif

#ilandsproblem

 

:kaffe:

 

Du är mao slaw under colen.................borstatanderna.gif

Redigerad av Axelman
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Even though the United States doesn't have anything that can do the Kessel Run in less than 12 parsecs, we've got two spacecraft leaving the Solar System.." travolta.gif

:D:lol: Ja, det är så himla bra skrivet, hela deras svar. Av deras "chief" på området med. :respekt:

 

Du är mao slaw under colen.................borstatanderna.gif

[+] :ThumbsUp:t2711.gif Yes!

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du som är datorduktig, vad händer om man raderar alla cookiesar? Jag har samlat på mig en massa och tänkte helt enkelt slänga dem och börja om. Men inloggningar och slikt... hur går det?

Det går alldeles förträffligt. Det enda obekväma är att behöva logga in igen.

Kakor är bara inställningsfiler lokala för varje webbsida/domän :nerd: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går alldeles förträffligt. Det enda obekväma är att behöva logga in igen.

Kakor är bara inställningsfiler lokala för varje webbsida/domän :nerd: .

 

VAr osäker om man tappar annan info så man måste regga om sig o dyligt. Men logga in igen är baggis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte hysta iväg alla bilgrejer jag har samlat på mig genom åren. Loppis ska få dem så att de kan sälja det, då blir det till den lokala föräldraföreningens (läs åkbrädeparkens) fromma. Alltså att ungarna kan göra annat än att förstöra. Man tittar på grejerna och inser att det som är "skräp" för mig numera kostade tusentals kronor att köpa in. Tur att det är värt något för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen och kaffet är nog färdigt i bryggaren nu.....

 

Spelat in ett samtal för en uppgift som ska utföras under våren där första delen ska vara färdig i veckan. Nu har mina barn kommit, kramkalas efter en vecka... galetglad.gifpusspadig.gifkartjej.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har promenerat dryga 3 km nyss med en vän och har nu stretchat för 2:a gången idag. :storkram:

Har även ätit ris med nötfärs och chili i och grönsaker. Smaskens! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen och kaffet är nog färdigt i bryggaren nu.....

 

Spelat in ett samtal för en uppgift som ska utföras under våren där första delen ska vara färdig i veckan. Nu har mina barn kommit, kramkalas efter en vecka... galetglad.gifpusspadig.gifkartjej.gif

välkommen tillbaka :)

jag hörde att kalaset i går var lyckat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har promenerat dryga 3 km nyss med en vän och har nu stretchat för 2:a gången idag. :storkram:

Har även ätit ris med nötfärs och chili i och grönsaker. Smaskens! :P

dags för vila då... gör som onslow

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här skriver Bbc news

Jag missade det jag också. Jäkla cancer, eller hur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte sälja dem själv då? ...via Blocket el nåt, och stoppa pengarna på "Nästa Mac"-kontot. geek.gif

Det var mest olika bilvätskor, roststopp, underredsmassa, universalfett och allt möjligt sådant. Det mesta öppnat. Men jag behåller mer värdefulla grejer. Jag kan ju behöva en cykelställning för dragkrok! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tomtar och ljusstakar UT! :toodeloo:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tomtar och ljusstakar UT! :toodeloo:

 

Så vart är du på väg då........?totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vart är du på väg då........?totaltgalen.gif

Nordpolen. :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags för sängen här... upp tidigt imorn, nu börjar fem veckors praktik på en grundskola i Ystad och denna veckan har jag barnen så de ska lämnas vid 07-tiden på förskolan/fritids.... gaspar.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags för sängen här... upp tidigt imorn, nu börjar fem veckors praktik på en grundskola i Ystad och denna veckan har jag barnen så de ska lämnas vid 07-tiden på förskolan/fritids.... gaspar.gif

Grundskola i Ystad, vad har hänt med högskolan i Malmö ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var mest olika bilvätskor, roststopp, underredsmassa, universalfett och allt möjligt sådant. Det mesta öppnat. Men jag behåller mer värdefulla grejer. Jag kan ju behöva en cykelställning för dragkrok! ;)

Jaha... såna grejjer. När du skrev tusentals kronor tänkte jag det kanske var mer "prylar", lysen, utrustning o sånt. Ja cykelstället är alltid bra att spara. ;)

 

 

- - -

 

Kaffet precis klart. :kaffe: Skall strax fixa lite med papper o sånt. Lagom kvällssyssla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha... såna grejjer. När du skrev tusentals kronor tänkte jag det kanske var mer "prylar", lysen, utrustning o sånt. Ja cykelstället är alltid bra att spara. ;)

 

 

- - -

 

Kaffet precis klart. :kaffe: Skall strax fixa lite med papper o sånt. Lagom kvällssyssla.

Här är det Allo Allo som gäller på 4komedi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suttit o letat på forumet med sökfunktionen... Hittar inte inläggen vi hade om FB, AnniLööf och alla miljonerna hon skänkte. Jaja, få leta vidare imorgon.

 

 

Mer kaffe, och sen sätta full fart. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...