Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har kommit underfund med att mycket av mina problem beror på stelhet, dvs. ett stretchprogram bör stå högt upp på agendan nu. Ryggen är som en torr träpinne. Usch! :bla: I videon gör han exakt de yogaövningar som angriper de områden på kroppen där jag är som allra stelast, rygg och ben.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fläsklägg i ugnen som skall käkas med surkål.

Smaskens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fläsklägg i ugnen som skall käkas med surkål.

Potatis då? :ermm:

 

Har kommit underfund med att mycket av mina problem beror på stelhet, dvs. ett stretchprogram bör stå högt upp på agendan nu. Ryggen är som en torr träpinne. Usch! :bla: I videon gör han exakt de yogaövningar som angriper de områden på kroppen där jag är som allra stelast, rygg och ben.

 

När jag aktivt tränade yoga så hade jag inga som helst problem med varken knän, rygg eller kroppen i övrigt.

 

Det gäller bara att "sparka sig i röven" så man kommer igång.. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... jo, jag sitter vid höga fönsterbord, bakom mig satt det en man med glasögon och läste tidningen, så han kom tydligen också med på bilden. hihihi.gif

:lol: Haha, ja det ser ut som han sitter under ditt bord.

 

 

- - -

 

Stel och ont (som f@@n) i ryggen idag... Har väl legat illa.

 

Just bryggt mig en kanna kaffe... :kaffe: Det kanske hjälper. :crossfingers: Om inte annat så gör väl ett par Diclofenac det.

 

 

 

Önskar alla en trevlig Lördagskväll. :kramis:

...vad ni än nu skall hitta på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Haha, ja det ser ut som han sitter under ditt bord.

 

 

- - -

 

Stel och ont (som f@@n) i ryggen idag... Har väl legat illa.

 

Just bryggt mig en kanna kaffe... :kaffe: Det kanske hjälper. :crossfingers: Om inte annat så gör väl ett par Diclofenac det.

 

 

 

Önskar alla en trevlig Lördagskväll. :kramis:

...vad ni än nu skall hitta på.

Detsamma , hoppas att det blir bättre i ryggen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Potatis då? :ermm:

 

 

När jag aktivt tränade yoga så hade jag inga som helst problem med varken knän, rygg eller kroppen i övrigt.

 

Det gäller bara att "sparka sig i röven" så man kommer igång.. :yeahbaby:

Det låter inte dumt med ungstekt potatis till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det stök och bök inför kvällen kalas. Sambons äldsta tös fyller 20 så det ska komma folk ikväll från hennes och flickvännens släkt på middag. Lägligt nog så har födelsedagsbarnet åkt hemifrån med alla sysslorna som ska göras... stjarnsmall.gif

så nu är kalaset i full gång? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter inte dumt med ungstekt potatis till

:tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har det varit snöskottning för hela slanten.

Mycket snö? På skidtävlingarna har det varit snöbrist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag aktivt tränade yoga så hade jag inga som helst problem med varken knän, rygg eller kroppen i övrigt.

 

Det gäller bara att "sparka sig i röven" så man kommer igång.. :yeahbaby:

Min efterforskning som jag ägnat mig åt sedan november har lärt mig dels att kungen bland muskelbyggande med kroppsvikten som belastning är "The Royal Court", men det klarar sig dåligt utan ordentlig stretching i mitt fall som är så ruskigt stel.

 

Jag tror att min efterforskning nu är stort sett färdig, jag har vad jag behöver för att nå mitt livs bästa form till sommar. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detsamma , hoppas att det blir bättre i ryggen

Tack! Jo det känns lite bättre nu. Tog en lång varm skållhet dusch med, och lite nya nyvärmda/tumlade tröjjor på det och lite kaffe o mackor - så känns det ganska ok just nu. :crossfingers:"Peppar peppar"

 

 

 

Det låter inte dumt med ungstekt potatis till

:tarskratt:

:lol: Ja, det är ju det unga primörerna som alltid smakar bäst. Gammal potatis är inte gott. :borstatanderna::totaltgalen:

 

 

- - -

 

Såg en kul trådrubrik på forumet: "Kommer inte in på Facebook, allt annat fungerar!"

 

Låter ju som en utopi. t2711.gif

Skulle ngt parti (utom SD) gå till val på det skulle jag lätt rösta på dem. :D

 

"Ni kommer inte in på FB, men allt annat funkar"

Vilken valslogan.

 

Innebär ju även att sjukvård, tågtrafik osv fungerar.

Tror nog de flesta skulle kunna avstå FB, om just "allt" annat fungerar. ;)

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Potatis då? :ermm:

 

 

Egentligen skall det vara knödel till men jag är lite restriktiv med kolhydrater nu för tiden så jag gör surkålen lite matigare med hemgjort äppelmos och bladspenat.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jo det känns lite bättre nu. Tog en lång varm skållhet dusch med, och lite nya nyvärmda/tumlade tröjjor på det och lite kaffe o mackor - så känns det ganska ok just nu. :crossfingers:"Peppar peppar"

 

 

 

 

:lol: Ja, det är ju det unga primörerna som alltid smakar bäst. Gammal potatis är inte gott. :borstatanderna::totaltgalen:

 

 

- - -

 

Såg en kul trådrubrik på forumet: "Kommer inte in på Facebook, allt annat fungerar!"

 

Låter ju som en utopi. t2711.gif

Skulle ngt parti (utom SD) gå till val på det skulle jag lätt rösta på dem. :D

 

"Ni kommer inte in på FB, men allt annat funkar"

Vilken valslogan.

 

Innebär ju även att sjukvård, tågtrafik osv fungerar.

Tror nog de flesta skulle kunna avstå FB, om just "allt" annat fungerar. ;)

Jaha se där hade g och n bytt plats.

Angående trådrubriken så svarar jag som B Gates "it is not a bug it is a feature!'

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mera godis från Onslows hörna

 

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Såg en kul trådrubrik på forumet: "Kommer inte in på Facebook, allt annat fungerar!"

 

Låter ju som en utopi. t2711.gif

Skulle ngt parti (utom SD) gå till val på det skulle jag lätt rösta på dem. :D

 

"Ni kommer inte in på FB, men allt annat funkar"

Vilken valslogan.

 

Innebär ju även att sjukvård, tågtrafik osv fungerar.

Tror nog de flesta skulle kunna avstå FB, om just "allt" annat fungerar. ;)

Ha, det går an att raljera, men jag har tre ungar att övervaka, och kan minsann inte göra så mycket åt det... Man får knyta näven i byxfickan och jamsa med. Fast lite kul är det allt emellanåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, det går an att raljera, men jag har tre ungar att övervaka, och kan minsann inte göra så mycket åt det... Man får knyta näven i byxfickan och jamsa med. Fast lite kul är det allt emellanåt...

:P Men slutar FB funkar för alla slipper du det.

 

GPS kanske? ;)

 

- - -

 

Appropå Facebook...

tumblr_m4ar5kIf1F1r8zn3i.png

 

 

Stod i tidning idag om att folk i USA har gjort en namninsamling och krävt att USA skall bygga en egen Dödsstjärna (Deathstar) i sann Star Wars-anda. Nu har Vita huset svarat på den. Är nog den bästa responsen man sett en regering gjort öht.

https://petitions.whitehouse.gov/response/isnt-petition-response-youre-looking :skrattaat:

 

:lol: Tänk om Sveriges regering kunde svara på önskemål på de viset. Då skulle ju politik bli lite roligare om inte annat.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:P Men slutar FB funkar för alla slipper du det.

 

GPS kanske? ;)

 

- - -

 

Appropå Facebook...

tumblr_m4ar5kIf1F1r8zn3i.png

...

Finns ju en annan teori om FB:s ursprung också:

 

 

post-28798-033368400 1358025810_thumb.jpeg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världens starkaste korv - Håkan testar Harakiri korven Knäppgök. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis installerat ClickToFlash istället för ClickToPlugin i förhoppningen att Safari ska bli stabilare. :crossfingers:

Utvecklaren gav antydningar om möjligheter till craschar på grund av vad han kallade för buggar i Safari.

 

Får se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Såg en kul trådrubrik på forumet: "Kommer inte in på Facebook, allt annat fungerar!"

 

 

 

Jag tog det som något positivt och tänkte gratulera. Men det visade sig att det inte förhöll sig på detta viset.whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schlurrp! :kaffe: Kaffe och två stekta ägg på smörgåsar! Smaskens!

Behöver energin. Har inte en chans att klara av det annars har jag upptäckt men inte mig emot! Mat är gott! :P

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Stod i tidning idag om att folk i USA har gjort en namninsamling och krävt att USA skall bygga en egen Dödsstjärna (Deathstar) i sann Star Wars-anda. Nu har Vita huset svarat på den. Är nog den bästa responsen man sett en regering gjort öht.

https://petitions.wh...e-youre-looking :skrattaat:

 

:lol: Tänk om Sveriges regering kunde svara på önskemål på de viset. Då skulle ju politik bli lite roligare om inte annat.

 

"Even though the United States doesn't have anything that can do the Kessel Run in less than 12 parsecs, we've got two spacecraft leaving the Solar System.." travolta.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...