Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

idag så såg det bättre ut på vägarna än igår

dock inga plusgrader denna vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det närmast vårväder elaktflin.gif

Nästan så här i Fkp oxå. :citation:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja vi får hoppas på att det blir mer plusgrader här

idag så såg det bättre ut på vägarna än igår

dock inga plusgrader denna vecka

Det kommer ska du se. Hav tålamod! :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört hårdare idag med "Royal Court" träningen.

Komplett (verkligen) träning av hela kroppen. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mount Everest, Dhade, Nepal.

+14° faktiskt, fast inte på bergstoppen utgår jag ifrån, solsken och vackert väder.

I närheten: http://www.360cities.net/image/ramkot-bodhi-tree-2-nepal#138.60,-2.10,70.0

 

post-5952-002870600 1357750426_thumb.jpg

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag hade känslan att det var under 2012 det kom fram. Å andra sidan kan ju ett ord bli nyord det år det slagit igenom, även om det funnits tidigare.

Bättre med en "På allas läppar"-lista, då, kanske. För visst tog debatten fart förra året, det är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan så här i Fkp oxå. :citation:

Ja vi får hoppas. På måndag då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Röjjer o grejjar lite idag. Måste få loss lite yta så jag kan plocka isär min gamla TV och sen åka iväg med den till tippen. Vill gärna ta ut högtalarna + sub'en innan. De var så bra i den, så jag tänkte man kanske kunde ha kvar dem till nåt annat senare.

 

Måste iväg och handla lite sen innan de stänger. Gjorde aldrig det igår. Lite mer kaffe först bara. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Måste iväg och handla lite sen innan de stänger. Gjorde aldrig det igår. Lite mer kaffe först bara. :kaffe:

Visst Mattem bjuder dig säkert ur sin nya bryggare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens avsnitt av Skenet bedrar för er som missade det i går

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hääääää...... nu sitter jag ner och slappnar av. Hela dagen jäkta och sen upp till frugan på lasarettet.......stjarnsmall.gif Men min älskling kommer hem i morgon så det känns ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hääääää...... nu sitter jag ner och slappnar av. Hela dagen jäkta och sen upp till frugan på lasarettet.......stjarnsmall.gif Men min älskling kommer hem i morgon så det känns ok.

då blir det som USB (dvs 3.0)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att fru Anka är tillbaka i rutan. Nu verkar Gunilla nästan normal... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att fru Anka är tillbaka i rutan. Nu verkar Gunilla nästan normal... :totaltgalen:

Ojdå, då har det varit galet innan då :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att bege sig till högskolan igen, ska inte göra som igår, glömma mappen med alla viktiga papper, bland annat resultaten som vi håller på att skriva in i examensarbetet... stjarnsmall.gif Så det var bara att ladda kortet för utskrift och ta ut allt igen och fram med under(över?)strykningspennan.

 

Idag blir det fokus på metodkapitel och mer filande på de teoretiska delarna, resultatet är färdigt så långt som det går just nu, troligtvis får vi dra ner på det, ty examensarbetet ska vara 35 sidor och resultatet är ca 20 sidor av hela arbetet just nu, så ska övriga delar sammanfogas, analys ska skrivas samt sammanfattning... propellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovmorgon! :ThumbsUp:

 

Fått i mig ett par mackor, om några timmar åker jag till jobbet för ett kvällspass. Lugnt o skönt. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att bege sig till högskolan igen, ska inte göra som igår, glömma mappen med alla viktiga papper, bland annat resultaten som vi håller på att skriva in i examensarbetet... stjarnsmall.gif Så det var bara att ladda kortet för utskrift och ta ut allt igen och fram med under(över?)strykningspennan.

 

Idag blir det fokus på metodkapitel och mer filande på de teoretiska delarna, resultatet är färdigt så långt som det går just nu, troligtvis får vi dra ner på det, ty examensarbetet ska vara 35 sidor och resultatet är ca 20 sidor av hela arbetet just nu, så ska övriga delar sammanfogas, analys ska skrivas samt sammanfattning... propellerbaver.gif

vi håller tummarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på högskolan och är yr... fick börja med att köpa en macka att äta när jag kom hit fast jag käkat frukost, tror att det är något fel som är trasigt... stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på högskolan och är yr... fick börja med att köpa en macka att äta när jag kom hit fast jag käkat frukost, tror att det är något fel som är trasigt... stjarnsmall.gif

Usch då :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...