Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Slurp :kaffe: aaahhhhhh..... :P

 

Kaffet värmer gott efter kvällens hundrunda. Kallt som attans även med halsduken långt över näsan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Värmer gott med kaffet ikväll....

 

Slurp... :kaffe: aaaahhh...... :foralskad:

Det gör det absolut!

 

jag hann hem innan Gumman Bucket hade dragit igång i alla fall

 

undrar vad det är för tokerier hon skall hitta på i kväll

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar.... gillar ju dessa figurer men orkar sällan leta, nu finns här en bra samling som kompletterar forumets egna singrain.gifthup.gif

HIttar man nån kul så hojta till så kan man slänga in dem där ... är ju mest för att slippa leta runt sen.

 

 

Har du varit här?dance.gifdance.gifdance.gif

http://www.en.kolobok.us/

Haha... Ja nån/några kommer väl därifrån, men de flesta hade jag innan. pclaugh.gif

 

 

 

- - -

 

Hade lagt mig och hunnit somna, men vaknadet till. Och sen gick det inte att somna om... Får prova igen om en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh det är barndop idag

Och för ovanlig skull är Onslow finklädd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många skratt i kväll också

 

Här är till klämmig jingel från de som gjorde Allo Allo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite info om vinjetten

 

Serien skildrar en grupp hemvärnssoldater i den lilla orten Walmington-on-Sea under andra världskriget.

 

När den var som populärast i början av 1970-talet överfördes den både till vita duken i långfilmen med samma namn 1971 och till teaterscenen i London 1975 samt till radio 1974.

 

Signaturmelodin Who Do You Think You Are Kidding, Mr Hitler? var specialskriven för serien och sjöngs av Bud Flanagan.

 

Totalt producerades det 80 avsnitt mellan åren 1968 och 1977. 67 av dessa omarbetades till radioteater mellan åren 1974 och 1976.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma och dricker lite kaffe, ska med lilla tösen till doktorn för att försöka få dom att utreda vad hon är överkänslig/allergisk mot i mat. Men huvaligen vad kallt det är, ~17 minus.... kan säga att kaffet värmer förträffligt. Det och ett par extra ullstrumpor och underställ under jeansen. Hatar att ha kalla jeans mot benen så jag har underställ från höst -> vår... kartjej.gif

 

Slurp :kaffe: aaahhh...... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg när jag skulle köra och lämna stora tösen att sambon slängt ut sin kupévärmare från bilen, tydligen så hade den överhettat och plastgallret hade börjat smälta och var svart/bort på sina ställen. Tur att det inte tog fyr i bilen.... crossfingers.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde en nyhet på tv. En man hade filmat med mobilen hur han och en kvinna hade sex på en toalett. Sedan försökte han utpressa pengar av henne. Men hon filmade i sin tur utpressningsförsöket med en mobil gömd i behån! Det slutade med att mannen fick villkorligt och ska betala skadestånd till kvinnan. Skinn på näsan på den bruden! respekt.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men huvaligen vad kallt det är, ~17 minus.... kan säga att kaffet värmer förträffligt. Det och ett par extra ullstrumpor och underställ under jeansen. Hatar att ha kalla jeans mot benen så jag har underställ från höst -> vår... kartjej.gif

 

Slurp :kaffe: aaahhh...... :P

Usch då

skall vi aldrig få någon vår någon gång?

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg när jag skulle köra och lämna stora tösen att sambon slängt ut sin kupévärmare från bilen, tydligen så hade den överhettat och plastgallret hade börjat smälta och var svart/bort på sina ställen. Tur att det inte tog fyr i bilen.... crossfingers.gif

Ja vilken tur :travolta:

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch då

skall vi aldrig få någon vår någon gång?

Vintervädret här i Norden är så ordnat att januari och februari är i genomsnitt årets kallaste månader, väsentligt kallare än december. Mars är något varmare än december, så sammanfattningsvis kan man säga att midvinter temperaturmässigt sett infaller under första halvan av februari, beroende på var i landet vi befinner oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vintervädret här i Norden är så ordnat att januari och februari är i genomsnitt årets kallaste månader, väsentligt kallare än december. Mars är något varmare än december, så sammanfattningsvis kan man säga att midvinter temperaturmässigt sett infaller under första halvan av februari, beroende på var i landet vi befinner oss.

Alix hur många dagar är det kvar till vårdagjämningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alix hur många dagar är det kvar till vårdagjämningen?

Den infaller klockan 11.02 den 20 mars 2013. Det torde bli 63 dagar, hur man nu vill räkna. I alla fall har halva januari gått nu. :)

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den infaller klockan 11.02 den 20 mars 2013. Det torde bli 63 dagar, hur man nu vill räkna. I alla fall har halva januari gått nu. :)

bra hoppas att andra halvan går lika fort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat hela dagen och vill gå och lägga mig nu. Trött och pömsig i mössan.....TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner mig så där skönt bedövad med svullna och genomarbetade muskler, så bingen skulle vara skön nu men vågar inte gå och lägga mig än eftersom jag då garanterat bara kommer att vakna femtioelva gånger i natt. :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat hela dagen och vill gå och lägga mig nu. Trött och pömsig i mössan.....TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

Du med ? jag trodde det gäller söder om Dalarna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den torde göra det, ja. En del av den har redan passerat, snart en timme nu!

vad bra snart är den här veckan borta också... en vecka närmare våren :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hemma igen :)

 

Trevligt, mycket barn på klubben hoppas jag, schack är bra för hjärnan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...