Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Sitter på högskolan och är yr... fick börja med att köpa en macka att äta när jag kom hit fast jag käkat frukost, tror att det är något fel som är trasigt... stjarnsmall.gif

 

Krya på dig. Här får du en bild att muntra upp dig med:

 

35.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, det blev bättre efter ett tag, men det har varit mycket mos i huvudet, både på mig och min kursare som jag skriver tillsammans med. Totalt slut i huvudet har vi packat ihop nu, vi får ta sluttampen med att skriva på inledning, problematisering och forkskningsfrågorna imorn så att vi kan lämna in arbetet till handledaren innan vi går in på att analysera resultatet. Hade en kursare där handledaren bara hade tittat på formailian och inte på teorierna så hon underkändes av handledaren info%20(31).gif fyra dagar innan sista inlämning chockadskeptisk.gif för att få gå upp på opponering. Kan säga att hon inte lämnade in i tid, inte gjort i en handvändning att hitta och skriva nytt teoriavsnitt, skriva ny analys samt avslutande sammanfattning.... stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, sitter återigen på biblioteket på högskolan efter en frisk promenad till LR:s Kansli i stan för att kolla lokalföreningens postfack. Slutade med att jag sökte ett jobb som rekryteringsombud för LR. Är bara att satsa, vore perfekt med en mindre deltidstjänst nu här i slutet av studierna och samtidigt spinna vidare på det fackliga engagemang man haft som student.

 

Nu är det lite avkoppling i sofforna med utsikt över sundet, Öresundsbron och Köpenhamn, har lite ärende som jag ska göra på vägen hem men som jag inte kan göra innan 18.30-tiden så jag har inget för att köra härifrån tidigt. Som tur är så har jag ju lite kaffe kvar i termosen Tummeupp.gif

 

Slurp :kaffe: aaaahhhh...... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, det blev bättre efter ett tag, men det har varit mycket mos i huvudet, både på mig och min kursare som jag skriver tillsammans med. Totalt slut i huvudet har vi packat ihop nu, vi får ta sluttampen med att skriva på inledning, problematisering och forkskningsfrågorna imorn så att vi kan lämna in arbetet till handledaren innan vi går in på att analysera resultatet. Hade en kursare där handledaren bara hade tittat på formailian och inte på teorierna så hon underkändes av handledaren info%20(31).gif fyra dagar innan sista inlämning chockadskeptisk.gif för att få gå upp på opponering. Kan säga att hon inte lämnade in i tid, inte gjort i en handvändning att hitta och skriva nytt teoriavsnitt, skriva ny analys samt avslutande sammanfattning.... stjarnsmall.gif

Ja, sitter återigen på biblioteket på högskolan efter en frisk promenad till LR:s Kansli i stan för att kolla lokalföreningens postfack. Slutade med att jag sökte ett jobb som rekryteringsombud för LR. Är bara att satsa, vore perfekt med en mindre deltidstjänst nu här i slutet av studierna och samtidigt spinna vidare på det fackliga engagemang man haft som student.

 

Nu är det lite avkoppling i sofforna med utsikt över sundet, Öresundsbron och Köpenhamn, har lite ärende som jag ska göra på vägen hem men som jag inte kan göra innan 18.30-tiden så jag har inget för att köra härifrån tidigt. Som tur är så har jag ju lite kaffe kvar i termosen Tummeupp.gif

 

Slurp :kaffe: aaaahhhh...... :P

Du är ändå duktig på att göra inlägg! borstatanderna.gif;)

 

Frun är hemma!!!galetglad.gif

Hurra! cake.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krya på dig. Här får du en bild att muntra upp dig med:

 

35.jpg

pigg och glad ser jag trots att det är förkylnngstider :)

vad är hemligheten? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garanterat snöfritt i Australien idag.

Outback-Australia.jpg

Hallo Ronny! :kramis:

Du ska nog se att det blir vår snart nog. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo Ronny! :kramis:

Du ska nog se att det blir vår snart nog. ;)

Ja det vore för väl, det röda i jorden är järnhalt , så nu vet ni vad termitstackar är gjorda av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det vore för väl, det röda i jorden är järnhalt , så nu vet ni vad termitstackar är gjorda av

 

Termiter så klart!galetglad.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En 3 poängare där!

 

Jag tar hellre tre guldstjärnor i boken. Viannen_loungelizard.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar hellre tre guldstjärnor i boken. Viannen_loungelizard.gif

har du skaffat fluga också? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A

F

D1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på höskolan och väntar på att biblioteket ska öppna om tjugo minuter. Inte för att vi är nära "slutet" men målet med dagen är att vi är färdiga så långt vi kan just nu innan handledaren har sagt sitt och vi har praktik nu i fem veckor där det inte finns mycket möjlighet för mig och kursaren att träffas. Så nu kan man lägga examensarbetet på hyllan lite och fokusera på annat. När vi åker här ifrån idag så är alla delar "klara" förutom analys och sammanfattning vilket ändå är rätt så stort. Sen lär det ju bli både en och två synpunkter från handledaren om saker som ska förändras osv. på det vi redan har skrivet, men vi har en bra grund färdig nu i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er :)

idag börjar klubben, en halvtimme kvar innan jag skall iväg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God middag på er :)

idag börjar klubben, en halvtimme kvar innan jag skall iväg

 

Ojdå, sovmorgon idag Ronny? Då får du ha en bra dag så syns vi ikväll? Hoppas nu att alla barnen hittar tillbaka efter jullovet kramis.gif

 

Kan säga att jag var trött när klockan ringde 05.50 idag.. men det är gott att vakna upp och kramas lite med kärleken inlove.gif innan man stiger upp.... TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schlurrp! :kaffe:

Jag skulle sluta, jo jag vet, men nu när man vet att den dåliga magen inte berodde på det svarta guldet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...