Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Suttit o letat på forumet med sökfunktionen... Hittar inte inläggen vi hade om FB, AnniLööf och alla miljonerna hon skänkte. Jaja, få leta vidare imorgon.

 

Mer kaffe, och sen sätta full fart. :kaffe:

Jag kan se en hel del dolda inlägg om Lööf och miljonsatsning på facebook. Antar att det är därför du inte hittar dem. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan se en hel del dolda inlägg om Lööf och miljonsatsning på facebook. Antar att det är därför du inte hittar dem. B)

Aah... de liggeri "gamla" politikertråden. Då fick det en lösning i a f - slipper jag leta mer.

 

Ja, den städades väl undan. Fast de om FB var ju oskyldiga där. Kanske man kan samla ihop alla och skapa en egen FBtråd? "Facbook-tråden" (o ev låna underrubriken från kärnkraftstråden ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aah... de liggeri "gamla" politikertråden. Då fick det en lösning i a f - slipper jag leta mer.

 

Ja, den städades väl undan. Fast de om FB var ju oskyldiga där. Kanske man kan samla ihop alla och skapa en egen FBtråd? "Facbook-tråden" (o ev låna underrubriken från kärnkraftstråden ;))

Man ska inte väcka den björn som sover. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att lära mig en ny stretchrutin, en som verkar skönare på morgonen när man är trött och ögonen står i kors, och när det är skönt att slippa ligga på det kalla golvet så mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det Allo Allo som gäller på 4komedi

Gudmöurning! (Crabtree) :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gudmöurning! (Crabtree) :borstatanderna:

Ja något liknande ja

 

God Middag på er :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska inte väcka den björn som sover. ;)

Nja, det beror ju på vilken björn du tänkte på? :)

 

 

- - -

 

Strax lite frukost och sen iväg. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det beror ju på vilken björn du tänkte på? :)

 

 

- - -

 

Strax lite frukost och sen iväg. :kaffe:

lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med korrekturläsningen...

 

post-113-089728200 1358179711_thumb.jpg

  • Rösta upp 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så äntligen hemma... inte lika halsbrytande väg som de föregående dagarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar de där förbannade galorna igen.. emoticon-yuck.gif

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar de där förbannade galorna igen.. emoticon-yuck.gif

 

 

Ja fy fan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar de där förbannade galorna igen.. emoticon-yuck.gif

Dags för dig att lägga en stek i ugnen igen då

Det lät ju så gott sist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört stenhårt med träningen idag och har fått det bekräftat att det verkligen är under vilan som musklerna växer och blir starkare, och jag har ungefär fördubblat antal reps med de där tuffa armhävningarna men mår inte riktigt bra. Har huvudvärk och känner av ett lätt illamående och är orolig för att de där äggen inte var 100% fräscha. Har ökat på kolhydratintaget och proteinerna för att orka med tempot. hot.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, va f-----n! Den dj---a galan är ju tvåochenhalvtimme lång! tappahakan.gifblink.gifwacko.gifemoticon-yuck.gifsleep.gif

Bra då blir Niffens stek välstekt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grundskola i Ystad, vad har hänt med högskolan i Malmö ?

 

Det är igenom den utbildningen vi går ut på verksamhetsförlagd praktik. Vi måste ju få omsätta teorierna i praktiska kunskaper innan vi är färdiga med utbildningen.

 

Trött i mössan ikväll. Massor av nya intryck och saker att ta in från första dagen på praktiken, så det blir strax sängen TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif Imorn öppnar jag starkt med gruppväglening om motivation och självkännedom med en grupp killar i årskurs 8.

 

EDIT: Vägledaren jag har min praktik hos är lika tokig i kaffe som mig, trevligt värre, så de är några stycken på skolan som har en "kaffeklubb" som har egen bryggare och Zoegas bönor så de "får riktigt kaffe" och inte behöver dricka blasket i kaffeautomaten i personalrummet... kramis.gif:kaffe:

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade några skojiga citat på twitter

Om Rickard Olsson var en medalj skulle Ara Abrahamian lämna han på mattan och gå därifrån.. #idrottsgalan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och skriver om ett gammalt sånt "popupscript" jag gjorde för ett par år sen.

 

post-64246-067326900 1358070358_thumb.png

 

Var en function, men skall bli en Class istället. Mest för riktigthetens skull med. :nerd: ....så man kan använda fler av det på samma sida. Men det blir nog bra, när det blir klart. Kom igång lite sent, så jag lär väl inte hinna så mkt mer idag. Och nu har skidorna startat där nere på TV'n hör jag, så det blir nog frukostdags, och lite TV nu.

 

 

 

- - -

 

Kom på igår när jag käkade att jag har svårt med vissa sallader. Om man t ex gör en coleslaw innan man tillagar själva maten, så är den nästan slut när det är dags att lägga upp. food.gif

#ilandsproblem

 

:kaffe:

Någon löpsedel idag gapade om att Hemköps lunchsallad kan ge hjärnblödning. Så var försiktig med det gröna.

 

VAr osäker om man tappar annan info så man måste regga om sig o dyligt. Men logga in igen är baggis.

Om en sida har möjlighet att välja utseende så kan det ligga i en kaka, gäller även sådant som saker du tittat på i nätaffärer.

 

Gala? Galan? Galor?

 

:ermm:

Idrottsgalen.

 

 

Åkt tåg hem från Hälsingborg. Varit i København (nästan) helt i onödan, affären var lukket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...