Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Och du lyckades trassla dig ur dilemmat att högtidlighålla bröllopsdagen utan att hon "hade gått och väntat hela dagen"? Håll fast vid den damen!

:)

Å så händerna på täcket :)

 

Gratulerar :galetglad:

 

Faktum är att vi glömde båda två....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart ute på en långpromenad med hunden :) Gå och träna snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska köra en rejäl ominstallation (inte av täcket, av datorn). Vi ses förhoppningsvis på andra sidan! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska köra en rejäl ominstallation (inte av täcket, av datorn). Vi ses förhoppningsvis på andra sidan! :borstatanderna:

 

 

Ses vi i Nangiala?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla! Spika-skruva-måla!

phil_22.gifphil_23.gifphil_24.gifphil_16.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ses vi i Nangiala?

Japp, upptäckte att det var smidigare att lägga musikbiblioteket på en extern usb-disk istället för trådlösa TM, så jag hänger här en liten stund först... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slurp :kaffe: aaahhh... Dagens första koppa kaffe, men nu blir det desto fler för att ta igen det.

 

Fått en del gjort med studierna idag, men jag blir irriterad när frågor som ska besvaras baserade på kursinnehållet innehåller frågor på saker som inte finns i kurslitteraturen, tar så mycket längre tid då.... Men det har gällt alla kurser jag har läst via hermods... chockadskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Har klonat min dator mha CCC, tog drygt två timmar, men nu har jag dubbla backuper. :crossfingers:

 

Snart läggdags, jobb i morgon igen. :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste köpa större HDD till min MBP... Kom fram till att mina kort tar upp över 100gb på min 320gb hdd, nästa får väl bli en 500gb antar jag.

Varför inte en 1TB? :propellerbaver:

 

1TB HD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du. Använder man inte frågetecken längre. Har du lagt in frågetecken i rubrikerna nu då.:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, upptäckte att det var smidigare att lägga musikbiblioteket på en extern usb-disk istället för trådlösa TM, så jag hänger här en liten stund först... :borstatanderna:

Eller nja... det skulle ta tre timmar att föra över musiken till extern dator. Då låter jag hellre flyttassistenten stå på över natten.

 

Up and running igen, även om sagda flyttassistent vill ha drygt sex timmar på sig att föra över allt (trådlöst). Himla smidigt dock, även om man gärna vill hålla tungan i rätt mun, detta är ju inget man gör speciellt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du. Använder man inte frågetecken längre. Har du lagt in frågetecken i rubrikerna nu då.:hihihi:

Retsticka :utskallning::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

(här saknas 6 st) ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

Vad gör folk när de inte har semester?

Vad gör folk när de har semester?

Finns det ett liv efter fotbolls VM?

Finns det ett liv före Fotbolls VM?

När går nästa fotbolls VM?

Och hur långt är det dit?

 

Nu har jag tagit några (?)

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit ute i solen och fotat lite. Jag tog några bilder på vindruveplantagen! Nu är det inte så länge kvar tills det blir vin av allt! :-)

det ser ju riktigt gott ut.... jag får nöja mig med druvejuice än så länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

 

:ThumbsUp::respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

 

Behövs frågetecken

 

 

hihihi.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inget frågetecken, finns det ingen fråga och jag tänker då inte svara... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara godbitar på TV4 film se här

post-154-1279571886,12_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inget frågetecken, finns det ingen fråga och jag tänker då inte svara...  :whistling:

 

 

Vad vill du att vi ska fråga då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inget frågetecken, finns det ingen fråga och jag tänker då inte svara... :whistling:

 

Men du har ju samlat ihop hela forumets ranson av frågetecken i ditt inlägg... lämna genast tillbaka dem!!! policeman.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte med forumet längre! Är ju totalt omöjligt med alla buggar överallt! Är det inte så att man får upp en massa fönster när man ska svara så blir det helt fel med citat och liknande. Nej, jag orkar inte med detta! Vill de ha tillbaka mig så får de bannemig fixa buggarna.Ha en underbar sommar forumiter! Skicka ett PM när buggarna är åtgärdade. :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...