Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Fuengirola.

Aha. Då befinner du dig inte långt från fru Rättvisa.

 

dit vill jag åka ^_^

Nu? Nej tack! Alldeles för varmt. Det är knappt man överlevde värmeböljan här i sydvästra Svedala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser att silverlight börjat ta över mer och mer skulle kolla efter närmaste okq8 men karttjänsten krävde silverligt så jag fick kolla på eniro istället

 

går in på headweb ser silverlight tyvärr ej för linux då microsoft moonfail inte har drm

 

ska kolla på kommunens webbsida videor från kommunens sammanträden kräver silverlight

 

smhi har flyttat program från java till silverlight

Skrämmande.

Blir sugen på att mail-bomba åtminstone SMHI.

De ska ju förse med tjänster åt alla och får inte bli plattformspecifik. :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://maps.google.s...e=&q=Fuengirola,+Spanien&sll=61.606396, 21.225586&sspn=31.709605,58.183594&ie=UTF8&hq=&hnear=Fuengirola, +M%C3%A1laga,+Andalusien,+Spanien&t=h&z=12&iwloc=A

 

dit vill jag åka ^_^

 

 

här bor jag: http://maps.google.se/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=Fuengirola&ie=UTF8&hq=&hnear=Fuengirola,+M%C3%A1laga,+Andalusien,+Spanien&ll=36.548056,-4.623006&spn=0.000771,0.001404&t=h&z=20

 

 

 

:innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt i samhället alltså.

Tog mig friheten att skapa... nej, det är forumet det är fel på. :superirriterad:

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äckligt när dom splattar mot framrutan sick.gif

 

 

Ett tag trodde jag att det började regna men det var bara krypen som slog mot rutan :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äckligt när dom splattar mot framrutan sick.gif

 

Det är iofs inte roligare att köra hoj och få en humla i visiret. Det sjunger till rätt bra! ;) Eller köra utan buff och vara helt illröd om halsen efter alla insekter :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nere på bibblan igen för en session med inlämningsuppgifter. Försökte logga in på deras nät men läste ett l som 1 till lösenordet, misstänkt lika, så tog en stund innan jag kom in stjarnsmall.gif

 

Gläds åt AC, är varmt och kvalmigt ute. Men tagit en lite "för" lång paus framför forumet som vanligt propellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit hem nu efter promenaden

några saker jag märkte

 

att gå it vid 12-tiden tar på krafterna

solen tar mer än vanligt så här dags

Idag var jag nog klok nog att behålla kepsen på

 

nästa gång blir det vid 3-tiden

 

magen mår bra nu igen .... största orsaken var nog att det var kvavt här inne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irriterar mig på ineffektiva, krångliga Spanska system. :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som längtar till kyla och snö?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Jag önskar temperaturen hade hållit sig över +25 året runt.

 

Jag tycker att vi ska ut och åka mer bil! Så att vi får fart på uppvärmningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Jag önskar temperaturen hade hållit sig över +25 året runt.

 

 

Jag tycker att vi ska ut och åka mer bil! Så att vi får fart på uppvärmningen!

bra då är vi 3 st som trivs just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irriterar mig på ineffektiva, krångliga Spanska system. :irriteradtjej:

och nu irriterar jag mig på svenska polisen, som har kopplat bort mig två gånger! :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fyller på med lite mer info

 

stark sol och hög värme kan man förbereda sig för

ta med mycket vätska och använd keps när du är ute och går

 

däremot på vintern så finns det ingen bra lösning för mörkerdepression och ångest

 

nu senast så sa de på radion att solarier är en hälsofara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och nu irriterar jag mig på svenska polisen, som har kopplat bort mig två gånger! :superirriterad:

är det en allvarlig sak som skall klaras upp

 

Jag hörde på P4 extra för någon vecka sedan att polisen är rätt slapphänt när det gäller familjeanlägenheter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och nu irriterar jag mig på svenska polisen, som har kopplat bort mig två gånger! :superirriterad:

 

Du får anmäla dem! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

däremot på vintern så finns det ingen bra lösning för mörkerdepression och ångest

Man bör då vara ute och ta vara på det lilla ljus som då finns.

Har själv bara lite ont av det men känner tydligt hur det hjälper. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det en allvarlig sak som skall klaras upp

 

Jag hörde på P4 extra för någon vecka sedan att polisen är rätt slapphänt när det gäller familjeanlägenheter

Näe, inget allvarligt. Jag behöver prata med personal på passenheten och nu kom jag fram nyss. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föresten Justitia, vad hände med tråden där grodkungen sökte ett mer liberalt forum? :fundersam:

Hm, jag stängde och gömde den för att låta annan moderator rensa då jag själv skrivit i tråden. Vet inte om den är "färdigrensad" än...

 

Edit: Jo, den e uppe igen. Vi får se om skribenterna kan sköta sig...

Redigerad av Justitia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag stängde och gömde den för att låta annan moderator rensa då jag själv skrivit i tråden. Vet inte om den är "färdigrensad" än...

 

Aha, jag blev nämligen lite fundersam eftersom den var helt borta. :D Ja, det var väl lika bra att stänga det. totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe, inget allvarligt. Jag behöver prata med personal på passenheten och nu kom jag fram nyss. :yeahbaby:

härligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog omöjligt att diskutera vissa ämnen utan att det blir pajkastning av det...

 

Jo tack, jag vet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt svårt med tanke på att man tillbringar den ljusa tiden på dygnet under vinterhalvåret instängd på kontoret. Det är mörkt när man åker till jobbet, det är mörkt när man åker hem från jobbet. Dessutom är det kallt och allmänt jävligt. Tvi.

Jag håller med .... och i stockholm blir man mulvadiserad också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...