Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

rickard1234

Kom hem för en stund sen, ätit mat o strax iväg igen för att köra hoj ihop med MC-klubben. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog med mig mitt 8-åriga barnbarn på min morgonrunda, han behöver motion har jag insett, rör sig alldeles för lite.

Han hängde inte med mig mer än en kilometer sedan var han totalt slut...här ska hårdtränas varje dag veckan ut....

 

Synd om barna nu för tiden, inte mycket spring i benen som det var på min tid...ingen TV och inga dataspel och annat försoffande......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jaså det är såpass? Skolbänken lockar inget vidare, men det vore fasen skoj att göra något helt annat.

Jag skulle behöva ett arbete som är lite mer fysiskt krävande, inte bara psykiskt som nu.

 

Mja... det finns kurser på arbetsförmedlingen så på ett år är du klar. Med tanke på att beroende på var du är kan du få upp emot 200:- i timmen som fullbetald.....

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har Axelman fått bilen fixad. En kontakt i säkerhetsbältets fäste krånglade så det sa "pling--pling--pling" i all oändlighet... :stjarnsmall:

...

Sen fixade han sig nya skor och fikade på stan med frun.

...

Har också kommit in i TV-åldern på riktigt. Skaffade nämligen Boxerkort så nu har man kanaler in absurdum.... :stjarnsmall::totaltgalen:

...

Sen snickrade jag lite på eftermiddagen mellan regnskkurarna. :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt oroande om en dator som används för det syftet använder Windows :utskallning:

Oja

 

hoppas att det var virus på datorn och inte i patienten han letade efter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha det så trevligt och lycka till! Skynda långsamt! ;)^_^

det gick inget vidare ingen internet port, man datorn var ju 10 år gammal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dricker kaffe, tittar på allsång på skansen och 21.00 blir det morden i Midsommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart är allsången slut! galetglad.gif Och Morden i Midsomer börjar. :)

Nej men grattis :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att gå ut med hunden. Ska bli skönt nu när det är så varmt i lägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Hemma igen efter en 8-milatur med MC-klubben.. skönt att köra nu när det är fint väder. B)

 

Snart läggdags, jobb i morrn som vanligt. :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter en 8-milatur med MC-klubben.. skönt att köra nu när det är fint väder. B)

 

Snart läggdags, jobb i morrn som vanligt. :travolta:

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att gå ut med hunden. Ska bli skönt nu när det är så varmt i lägenheten.

Hunden? Trodde de där hårlösa sakerna var katter? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hunden? Trodde de där hårlösa sakerna var katter? :huh:

 

Yes, men det finns en chihuahua i hushållet också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, men det finns en chihuahua i hushållet också. :)

Ojdå, det har jag missat helt. Hur kommer de överens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har man för mycket eller för lite Tv kanaler när man bara bläddrar på kvällarna :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de hade samma efternamn i serien så kanske tanken var att de var släkt? Kanske bröder?

Men jag har inte läst något om det.

efter lite sökande så kom hr svaret

"Monsieur Ernest "Dipstick" LeClerc is a fictional character in the BBC sitcom 'Allo 'Allo!, which ran from 1982 to 1992.

LeClerc arrived in Nouvion after his twin brother Roger visited him in prison and they decided to swap places, because Roger claimed that the food there was better than that of Madame Edith, to his brother's initial disbelief.

Like his sibling, Ernest was an old flame of Madame Fanny - Edith's mother - and worked as a forger. He was originally played by Derek Royle in series 6 in 1989, but his sudden death the following year meant the character had to be hurriedly re-cast before filming began on the following series. The part was won by Robin Parkinson, who was actually much younger than the character but made up to appear older, and he continued in the role until the show ended in 1992."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag bokat min hemresa till Sverige, och snart lämnar jag denna fina stad! Känns både roligt och tråkigt på samma gång. Har man bott ett halvår i en stad så blir det ju en del av dig... Nåväl, snart känns det väl som att jag aldrig har varit borta från Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

har just lagt ett bud på en iPad klon utrustad med Android...

Hoppas jag vinner den. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har just lagt ett bud på en iPad klon utrustad med Android...

Hoppas jag vinner den. :crossfingers:

Ipad med Android hur går det ihop :fundersam

 

- - - - - - -

 

Roger Leclerc har svårt att få ström till Radion

Fanny finner råd

 

ovanigt rolig Scen som måste ses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat, vart i Málaga med en polare som ska köpa bil. Svettats. Jobbat lite till. Svettats mer. Badat i poolen. Dammat av mitt login hit. Skriver detta.

 

Produktiv dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat, vart i Málaga med en polare som ska köpa bil. Svettats. Jobbat lite till. Svettats mer. Badat i poolen. Dammat av mitt login hit. Skriver detta.

 

Produktiv dag.

Nämen tjena, det var inte igår. Var det min ronning av din tråd om roliga inlägg på forumet som fick dig att vakna till liv?

Välkommen tillbaka! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...