Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nejnej, versaler är ingen bristvara, jag har säkert ändrat 318 skrikande rubriker...

Å JA HAR KOMPLETTERAT 319 RUBRIKER SOM SAKNAR VERSALER. DÅ VANN JAG EFTERSOM JAG HAR MER RÄTT ÄN DU. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Med detta vill jag ha sagt att moderatorerna i det här forumet är fantastiskt duktiga! :)

 

Vi bara kanske inte har vaknat ännu.... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mendetverkarsomomdetfinnsförmångamellanslageftersomfolksärskriverallt.

Kanmantabortendelmellanslagvorejagväldigttacksam

 

Har får du ett livsbehov av mellanslag:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ernest kom in senare ... det var han som firade bröllop med Fanny och så fort han vaknade skrek "meloner"

Om de hade samma efternamn i serien så kanske tanken var att de var släkt? Kanske bröder?

Men jag har inte läst något om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å JA HAR KOMPLETTERAT 319 RUBRIKER SOM SAKNAR VERSALER. DÅ VANN JAG EFTERSOM JAG HAR MER RÄTT ÄN DU. :totaltgalen:

Men i varje skrik-rubrik får man ju ändra en massa versaler till gemener och i en rubrik utan versaler behöver man oftast bara ändra en eller ett par bokstäver... Så, vem har rättat mest sa du? :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att arbetsdagen forstätter i samma lagom lugna tempo.

Om man skulle ändra yrkesbana helt kanske, bli snickare, målare eller bilmekaniker. :fundersam:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men i varje skrik-rubrik får man ju ändra en massa versaler till gemener och i en rubrik utan versaler behöver man oftast bara ändra en eller ett par bokstäver... Så, vem har rättat mest sa du? :elaktflin:

 

Det innebär ju att du har massor med överblivna versaler! :o WOW!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men i varje skrik-rubrik får man ju ändra en massa versaler till gemener och i en rubrik utan versaler behöver man oftast bara ändra en eller ett par bokstäver... Så, vem har rättat mest sa du? :elaktflin:

 

319 myror är fler än 318 elefanter. :kissing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att arbetsdagen forstätter i samma lagom lugna tempo.

Om man skulle ändra yrkesbana helt kanske, bli snickare, målare eller bilmekaniker. :fundersam:

fråga Axelman som gillar att snickra och såga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de hade samma efternamn i serien så kanske tanken var att de var släkt? Kanske bröder?

Men jag har inte läst något om det.

återkommer med mer fakta i kväll

 

nu skall jag till en kompis och hjälpa honom att installera internet i lägenheten för första gången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

återkommer med mer fakta i kväll

 

nu skall jag till en kompis och hjälpa honom att installera internet i lägenheten för första gången

Ha det så trevligt och lycka till! Skynda långsamt! ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fråga Axelman som gillar att snickra och såga

 

Ja! Vad vill ni veta? :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång är en planka?

 

Hellång. Vissa är till och med fulllånga. Några är kortare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja! Vad vill ni veta? laserbok.gif

 

 

Kan man bli anställd som lärling fortfarande eller är det något som försvunnit bland alla utbildningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter avslutad utbildning går de flesta hantverkare som lärlingar, dvs icke fullbetalda under en tid kanske två år. Att komma in helt från gatan utan utbildning och bli lärling är ganska svårt. Då måste du känna någon som vill ta det omaket.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter avslutad utbildning går de flesta hantverkare som lärlingar, dvs icke fullbetalda under en tid kanske två år. Att komma in helt från gatan utan utbildning och bli lärling är ganska svårt. Då måste du känna någon som vill ta det omaket.....

 

 

Jaså det är såpass? Skolbänken lockar inget vidare, men det vore fasen skoj att göra något helt annat.

Jag skulle behöva ett arbete som är lite mer fysiskt krävande, inte bara psykiskt som nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt oroande om en dator som används för det syftet använder Windows :utskallning:

 

Det är nog vanligare än man tror stjarnsmall.gif Borde vara lag på att medicinska system skulle vara specialskrivna för att i största mån undvika dyliga hot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, jag får väl stå ut med alla buggarna... Något inlägg emellanåt kan man ju skriva utan att få nervsammanbrott. ;)Jag håller på och lagar mig lite mat! Är lite hungrig, och har noll energi...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Jag hoppade precis av ett annat forum, eftersom en ytterst klåfingrig moderator har återvänt. Exempel: Han skickade mejl till mig trots att jag avmarkerat det i foruminställningarna. Han kritiserade att jag hade stängt av PM-funktionen trots att jag har rätt till det. Han gav mig genast två förseelser och ett minusrykte. Allt på mindre än 12 timmar. Han kallar sig "mer ödmjuk" nu.

 

Med detta vill jag ha sagt att moderatorerna i det här forumet är fantastiskt duktiga! :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar fungera bättre att sköta forumet via iphonen. :-)

 

Sitter ute i solen och läser i mikroekonomiboken. Just nu handlar det om "öffentliche Güter"... Har glömt vad det heter på svenska, men jag tror inte att det heter offentliga varor. :o Det kanske heter publika varor... Jaja, så kan det gå när man pluggar nationalekonomi på tyska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog vanligare än man tror stjarnsmall.gif Borde vara lag på att medicinska system skulle vara specialskrivna för att i största mån undvika dyliga hot.

Ett bättre system vore nog att datorerna som sköter sådana uppgifter inte har tillgång till internet eller externa medier (CD etc). En väluppdaterad windowsmaskin som inte ansluts till internet är en stabil och virusfri miljö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det knepiga är att det hände något liknande tidigare (för någon månad eller så). Jag har i alla fall för mig det! Men vem vet, jag kanske såg gårdagens händelse för någon månad sedan redan. Jösses, är jag synsk? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...