Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Axelman slöar och slappar idag. Han har druckit kaffe och gungat i hammocken och tittat förnöjt på huset. Nu är det bara resten kvar. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Sitter på jobb och redigerar korten jag tog igår... Kan inte säga att det är mycket att göra på jobb nu så jag passar på att göra lite nytta.´:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig få bjuda på ett osannolikt solonummer av min favvo Phil.

:tappahakan: :tappahakan: :tappahakan: :tappahakan:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit på jobbintervju.... kändes bra för mig iallafall hoppas dom kände likadant=)

Lite trist att man har ett sekretessavtal från förra jobbet som gör att man inte får prata om dom roligaste/bästa bitarna...

Redigerad av Tok_Pelle
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan när rimmar vin på vanor?

:totaltgalen:

och på vilket språk

 

 

 

I dag blir det att ta en promenad ute

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slöar...............aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................... :kissing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag blir det att ta en promenad ute

 

Jag funderar på en promenad inomhus. Kanske till köket faktiskt! totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vi hade bröllopsdag i förrgår och båda glömde bort det..... :oroligoledsen: ...ända tills framåt midnatt då jag mindes svagt att det var något speciellt med den dagen..... så jag kom före frun i alla fall! 28 år har vi varit gifta! :galetglad: Till helgen blir det hotell och mys i en annan del av sverige.. :foralskad:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade bröllopsdag i förrgår och båda glömde bort det..... :oroligoledsen: ...ända tills framåt midnatt då jag mindes svagt att det var något speciellt med den dagen..... så jag kom före frun i alla fall! 28 år har vi varit gifta! :galetglad: Till helgen blir det hotell och mys i en annan del av sverige.. :foralskad:

vad trevligt det låter :inlove:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad trevligt det låter :inlove:

 

Ett bra äktenskap är som schack. Man blir alldeles matt.... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bra äktenskap är som schack. Man blir alldeles matt.... :whistling:

Ta-daaaaa!! laugh3.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta-daaaaa!! laugh3.gif

 

Sitter du jämt vid datorn, du? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fågel bajsade på min T-shirt så jag fick gå in i en affär och köpa en ny skjorta på REA för att slippa gå omkring med fågebajs i stan. Hittade faktiskt en ganska snygg för bara 99:- så jag är nöjd ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis chattat med Telenors kundtjänst, och nu är ett mikrosim beställt! Ska bli kul att få sätta i det sedan när jag är tillbaka i Schweden. :-) Ska bli skönt att vara uppkopplad överallt med iPaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fågel bajsade på min T-shirt så jag fick gå in i en affär och köpa en ny skjorta på REA för att slippa gå omkring med fågebajs i stan. Hittade faktiskt en ganska snygg för bara 99:- så jag är nöjd ändå.

 

Hade du ett :ReMember:card? Det måste man ju ha enligt reklamen. För tydligen så har ingen pengar på banken när det ska handlas för oväntade tillfället stjarnsmall.gif

 

Eller detta var väntat så du hade sparat undan pengar på kontot? propellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på biblioteket och försöker göra de sista inlämningsuppgifterna så jag kan tenta kursen i affärsjuridik. Får inget gjort när jag sitter hemma och ska plugga whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Måste köpa större HDD till min MBP... Kom fram till att mina kort tar upp över 100gb på min 320gb hdd, nästa får väl bli en 500gb antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste köpa större HDD till min MBP... Kom fram till att mina kort tar upp över 100gb på min 320gb hdd, nästa får väl bli en 500gb antar jag.

 

Har du inte en externa diskar du tankar över färdigt material till samt backup?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fågel bajsade på min T-shirt så jag fick gå in i en affär och köpa en ny skjorta på REA för att slippa gå omkring med fågebajs i stan. Hittade faktiskt en ganska snygg för bara 99:- så jag är nöjd ändå.

fungerar det inte som flugan i ölet

du kommer in på en engelsk pub har just beställt en bägare öl

men precis när du skall ta första klunken så ser du en fluga ta sina första simtag i glaset

genast kallar du på servitrisen och talar om att det är odrickbart

krögarn skyndar till bardisken och ger dig en ny utan extra kostnad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit ute i solen och fotat lite. Jag tog några bilder på vindruveplantagen! Nu är det inte så länge kvar tills det blir vin av allt! :-)

post-25572-1279544416,04_thumb.jpg

post-25572-1279544424,78_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Har du inte en externa diskar du tankar över färdigt material till samt backup?

 

Har flertalet externa för backup, men eftersom jag iregel använder MBPn för att redigera på samt det är den jag har undertiden som jag fotar så är en större HDD nödvändig.

 

Det finns upp till 750 GB som passar i MBP - verkar vara dumt att snåla in de hundralapparna det skiljer i pris

 

Tja kanske det... :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

loggar in på borderlinx 10 ggr i timmen för att se om min iPhone är skickad än. Är otålig som ett barn på julaftons morgon irriteradtjej.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

loggar in på borderlinx 10 ggr i timmen för att se om min iPhone är skickad än. Är otålig som ett barn på julaftons morgon irriteradtjej.gif

hur går det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...