Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Hemma igen efter en tripp till Umeå.

Har det hänt nåt viktigt som jag borde kommentera :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter en tripp till Umeå.

Har det hänt nåt viktigt som jag borde kommentera :) ?

Här händer bara extremt viktiga saker! Du måste genast läsa igenom alla inlägg! :byrakrat:

 

Eller så är allt som vanligt... :gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: det är inte lätt att hitta ny café personal efter Maria

Yvette och Edith vill inte att någon ny tjej skall flörta :toodeloo: med René

och Renés avsikter vet vi ju redan :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter en tripp till Umeå.

Har det hänt nåt viktigt som jag borde kommentera :) ?

Vad har hänt för skoj i Umeå då Kabo?

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser på Snuten i Hollywood. Det var inte igår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser på Snuten i Hollywood. Det var inte igår!

Svårt att inte gilla Eddie Murphy's attityd. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It is I Leclerc!!

Det är tur att han tar bort lösmustasch och lyfter på glasögonen lite då och då så att man kan känna igen honom.... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på Liseberg hela dagen igår, med två barnbarn, deras mamma och en kompis till ena barnbarnet.

Tar sin tid att gå runt på Liseberg, framförallt när GothiaCupdeltagarna är i stan.

 

Kvar hos mig resten av veckan är en grabb på 8 år, ska få hänga med när jag jobbar med mina bin. Mycket att göra där :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

 

Då skulle jag vilja passa på att slänga med lite stora bokstäver som har blivit bristvara:

 

HNFGJKDSAGHOTOEITHLKFDNAVMC.MXGKÖFHÖWHTIOREWOTOREHGFHDJBFDANGMCNSM-BNCM,BVNCM,XNZLVGFHDÖLKGHÖRHFDWTOREWUTREPIUQTYPRETUPREGFDHSJKBFXJVBN.CMDNVJKFDHSÖGHRFEWHTOPRYEWIOTHGOIREHGHFDJSBFJKDNBVCXNZBVNFDSJLGHFJDHWGÖOIRHEWOITIOREHGJHFDLKSGNLFNGLFDWGHOREHWOGÖHVFKENVNDLZVNÖRSOEGHREÖIPGJEQRN

:elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då skulle jag vilja passa på att slänga med lite stora bokstäver som har blivit bristvara:

 

HNFGJKDSAGHOTOEITHLKFDNAVMC.MXGKÖFHÖWHTIOREWOTOREHGFHDJBFDANGMCNSM-BNCM,BVNCM,XNZLVGFHDÖLKGHÖRHFDWTOREWUTREPIUQTYPRETUPREGFDHSJKBFXJVBN.CMDNVJKFDHSÖGHRFEWHTOPRYEWIOTHGOIREHGHFDJSBFJKDNBVCXNZBVNFDSJLGHFJDHWGÖOIRHEWOITIOREHGJHFDLKSGNLFNGLFDWGHOREHWOGÖHVFKENVNDLZVNÖRSOEGHREÖIPGJEQRN

:elaktflin:

Nejnej, versaler är ingen bristvara, jag har säkert ändrat 318 skrikande rubriker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppade precis av ett annat forum, eftersom en ytterst klåfingrig moderator har återvänt. Exempel: Han skickade mejl till mig trots att jag avmarkerat det i foruminställningarna. Han kritiserade att jag hade stängt av PM-funktionen trots att jag har rätt till det. Han gav mig genast två förseelser och ett minusrykte. Allt på mindre än 12 timmar. Han kallar sig "mer ödmjuk" nu.

 

Med detta vill jag ha sagt att moderatorerna i det här forumet är fantastiskt duktiga! :)

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för att trava ner till biblioteket igen efter en vild resa i luftballong till Afrika med stora dottern i vår säng tarskratt.gifwub.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har hänt för skoj i Umeå då Kabo?

Vi har kollat på lägenhet till sonen samt hälsat på vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har kollat på lägenhet till sonen samt hälsat på vänner.

och hur såg lägenheterna ut då ... något som Johan blev nöjd av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med detta vill jag ha sagt att moderatorerna i det här forumet är fantastiskt duktiga! :)

:kissing:

 

Mendetverkarsomomdetfinnsförmångamellanslageftersomfolksärskriverallt.

Kanmantabortendelmellanslagvorejagväldigttacksam

Mina ögon blöder av särskrivningar och om jag fick hade jag gått in i vart och vartannat inlägg och korrigerat. Som det är nu nöjer jag mig med att fixa de rubriker jag kommer över... :policeman::totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pust... varm som en bastu efter en rask promenad ner till biblioteket. Tur att här finns AC så man kan svalka sig. tongue.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tur att han tar bort lösmustasch och lyfter på glasögonen lite då och då så att man kan känna igen honom.... :lol:

precis

 

Hur var det nu.... var Roger släkt med Ernest :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger några frågetecken här; det verkar som folk har ont om dem och de saknas i var och varannan rubrik och tråd. Ta gärna för er härifrån om ni behöver:

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

^_^

Jag ser att det redan är några som tagit frågetecken från din rad. Jag tog det 14:e från slutet på andra raden till detta inlägg. Det var det som var meningen, eller hur?

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att det redan är några som tagit frågetecken från din rad. Jag tog det 14:e från slutet på andra raden till detta inlägg. Det var det som var meningen, eller hur?

:hihihi:

Perfekt! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis

 

Hur var det nu.... var Roger släkt med Ernest :fundersam:

Roger Leclerc var ju gubben med de dåliga förklädnaderna, men vem var Ernest Leclerc???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Så sjukt hungrig just nu...

 

Sitter på jobb och i brist på jobbjobb, så fördriver jag tiden med att redigera kort igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roger Leclerc var ju gubben med de dåliga förklädnaderna, men vem var Ernest Leclerc???

Ernest kom in senare ... det var han som firade bröllop med Fanny och så fort han vaknade skrek "meloner"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...