Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Jobbat, vart i Málaga med en polare som ska köpa bil. Svettats. Jobbat lite till. Svettats mer. Badat i poolen. Dammat av mitt login hit. Skriver detta.

 

Produktiv dag.

 

Tackar. Hej allt bra?

 

Nej, tyvärr inte. Har problem med att dela ut internet från datorn till min iPhone så tänkte kolla om någon härinne vet svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickar arga mejl till dumma monster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickar arga mejl till dumma monster

Mail till monster? Har de dator där under sängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mail till monster? Har de dator där under sängen?

 

 

oh stavfel :D skulle ju vara moster ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar. Hej allt bra?

 

Nej, tyvärr inte. Har problem med att dela ut internet från datorn till min iPhone så tänkte kolla om någon härinne vet svaret.

Jotack, bara bra här. Lite svårt att sova när det är såhär varmt, men man behöver inte frysa om fötterna :D Hur e det själv? Trivs i "Funkan"?

Tyvärr kan jag inte hjälpa till med internetutdelningen, men det finns det säkert andra som kan.

 

Förresten är du intresserad av gamla MacWorld-tidningar? Håller på att rensa ut lite här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh stavfel :D skulle ju vara moster ;)

Hahaha, bor hon under din säng? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, bor hon under din säng?  :totaltgalen:

 

 

OFC för inte din det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFC för inte din det ?

Jag har ingen! :toodeloo:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen!  :toodeloo:

 

 

naw...:( xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickar arga mejl till dumma monster

 

För att du inte fick en keps när du köpte två burkar?

 

För att du inte kan ratta en rallybil som Ken Block efter två burkar?

 

För att din bil inte blir en rallybil med hjälp lite Monster-dekaler?

 

borstatanderna.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ipad med Android hur går det ihop :fundersam

 

det går utmärkt... det är ju en iPad klon. Så en kopia heltenkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat, vart i Málaga med en polare som ska köpa bil. Svettats. Jobbat lite till. Svettats mer. Badat i poolen. Dammat av mitt login hit. Skriver detta.

 

Produktiv dag.

välkommen tillbaka T-jusus :storkram:

hur ser det ut i Spanien nu när VM festen är över.... eller finns det folk som fortfarande firar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det går utmärkt... det är ju en iPad klon. Så en kopia heltenkelt.

är det bra kvalité på klonerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jotack, bara bra här. Lite svårt att sova när det är såhär varmt, men man behöver inte frysa om fötterna :D Hur e det själv? Trivs i "Funkan"?

Tyvärr kan jag inte hjälpa till med internetutdelningen, men det finns det säkert andra som kan.

 

Förresten är du intresserad av gamla MacWorld-tidningar? Håller på att rensa ut lite här...

 

 

Har du ingen fläjt/air con? Ja, trivs riktigt bra härnere. Mycket trevligare än N. Andalucia/San Pedro. Händer mer och allt finns i närheten, slipper ha bil och krångel.

 

Tack, men det är bra. Ge dom till bättre behövande, alla dina windows-kompisar :borstatanderna:

 

 

 

välkommen tillbaka T-jusus :storkram:

hur ser det ut i Spanien nu när VM festen är över.... eller finns det folk som fortfarande firar?

 

Tack ronny.

 

Det är som vanligt nu, det var livat när dom vann såklart. Men nu märks det inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått några liv på mitt samvete oroligoledsen.gif

 

4814047638_69323b7a54.jpg

 

Veckan efter midsommar drog jag och frun till Lofoten. I Lycksele tankade jag och närjag tittade ut genom mackfönstret i väntan såg jag småfåglar sitta på nummerskylten och plocka insekter från bilfronten! :tappahakan: När jag fick tag på kameran var det över.... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

är det bra kvalité på klonerna?

 

Det visar sig om jag vinner den, men går man igenom recentionerna av dom så håller dom riktigt bra kvalité och Android funkar tydligen riktigt bra på dom.

 

Jag vill ju bara ha en surfplatta att ha ute på baksidan eller i sängen så för mig spelar det ingen roll om det är en iPad eller iPed bara dom fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du ingen fläjt/air con? Ja, trivs riktigt bra härnere. Mycket trevligare än N. Andalucia/San Pedro. Händer mer och allt finns i närheten, slipper ha bil och krångel.

 

Tack, men det är bra. Ge dom till bättre behövande, alla dina windows-kompisar :borstatanderna:

Jo, men sover jag med AC:n så får jag oftast ont i halsen o fläkten hjälper inte så mkt. Kanske får köpa en ny fläkt... :fundersam:

Trevligare i funkan? Well, jag har ju aldrig bott där, men det är inte det första ord jag skulle använda för att beskriva den stan. Tur att alla har olika smak. :kaffe:

Förstod nästan det. Det blir pappersåtervinningen för tidningarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligare i funkan? Well, jag har ju aldrig bott där, men det är inte det första ord jag skulle använda för att beskriva den stan. Tur att alla har olika smak. :kaffe:

 

 

Hade också hört "skräckhistorier" och förutfattade meningar om funkan innan jag kom ner hit. Men det är helt klart inte sanningen. Så mycket trevligare på dom flesta områden. Människor är trevligare, det är renare och fräschare (mer parker och sånt), massor med trevliga och mysiga fik, restauranger etc. Sen finns ju nästan allt samlat på ett ställe med. I stan finns alla affärer så man slipper köra till La Canada för att handla. Tåget finns direkt till Málaga/flygplatsen.

 

Ja, det är bara så mycket bättre. (jag kanske skulle börja jobba som promotor för funkan)

whistling.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skapar ifyllningsbara pdf:er för första gången i mitt liv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det visar sig om jag vinner den, men går man igenom recentionerna av dom så håller dom riktigt bra kvalité och Android funkar tydligen riktigt bra på dom.

 

Jag vill ju bara ha en surfplatta att ha ute på baksidan eller i sängen så för mig spelar det ingen roll om det är en iPad eller iPed bara dom fungerar.

det låter ju bra .... ryktet säger ju att man inte skall lita på klontillverkarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men sover jag med AC:n så får jag oftast ont i halsen o fläkten hjälper inte så mkt. Kanske får köpa en ny fläkt... :fundersam:

Trevligare i funkan? Well, jag har ju aldrig bott där, men det är inte det första ord jag skulle använda för att beskriva den stan. Tur att alla har olika smak. :kaffe:

Förstod nästan det. Det blir pappersåtervinningen för tidningarna!

Får också ont i halsen av fläkten, men mellan det och att smälta bort i värmen...

 

Funkan? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Funkan? :fundersam:

 

 

Fuengirola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Veckan efter midsommar drog jag och frun till Lofoten. I Lycksele tankade jag och närjag tittade ut genom mackfönstret i väntan såg jag småfåglar sitta på nummerskylten och plocka insekter från bilfronten! :tappahakan: När jag fick tag på kameran var det över.... :superirriterad:

 

Jäklar! Där sa du nåt! Det är nog säkrast att tvätta innan fåglarna sitter på huven och njuter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du har träffat på kamikazeinsekter

 

Säkerligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...