Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Kört traktor med släp fullt med potatis och staplat lådor på lagret med truck hela dagen och i morgon också. BRRrrrrrrroooommmmm!!! :totaltgalen: Vi har landat potatis för runt 300.000 idag. Kul tycker jag.

Kul, tänker att det där arbetet också är lite kul för att man snabbt ser resultat? Det är liksom otroligt konkret, och det brukar kännas bra!

Åtminstone så gillar jag sånt, praktiker som man är :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma efter en hel dag med bl.a. husjakt.

Jättefint hus men vägen dit var inget man frivilligt utsätter sig för.

Vi letar vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma efter en hel dag med bl.a. husjakt.

Jättefint hus men vägen dit var inget man frivilligt utsätter sig för.

Vi letar vidare.

Lycka Till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FF25 är en beta, ifall ni får köra det på jobbet. https://www.mozilla.org/en-US/firefox/all-beta.html

 

Du kan oxå gå till: about:config i adressraden och söka på: app.update.channel ochändra värdet till: beta

 

Det som verkar lite kul med 7'an är nya "3Dlooken" på skrivbord. Skall viss flytta sig lite, beroende på vinkeln till skärmen. B)

hur klarar iphonen en så stor uppdatering som 700 mb?

är det risk att något annat pajar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YouTube.

Ha det så trevligt med den hemska damen, Ronny. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha det så trevligt med den hemska damen, Ronny. ;)

tack tack,,,Alla gamla arbetskolleger till Richard undrar hur han står ut att vara gift?

Den idag sa se det från den ljusa sidan: du blir snart frigiven för gott!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas för det mesta att sova men vaknar någon gång under natten, vad nu det ska vara bra för.

Jag kommer att somna om om någon timme eller två, men förstår inte varför sinnet mitt insisterar på denna jobbiga ovana.

 

:gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte (budade o vann) just ett grafikkort på Tradera. Var bättre än det som sitter i nu Har hittat ett till av nästan samma sort/modell. Skall ha dem till brorsbarnens datorer, så kan jag ha det halvbra kortet som sitter i ena nu till en reservCP.

 

Frukost! :kaffe:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att se dig igen Rickard. Håll dig kvar här nu -du behövs.. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har man satt den nya Imacen på plats efter ha fört över en massa filer. PC´n bortkopplad.

Sågat bort ett fack på skrivbordet behövde mer utrymme till imacen.

Rätt nöjd nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att se dig igen Rickard. Håll dig kvar här nu -du behövs.. :yeahbaby:

Ja han vet inte att Poca har tagit en paus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har man satt den nya Imacen på plats efter ha fört över en massa filer. PC´n bortkopplad.

Sågat bort ett fack på skrivbordet behövde mer utrymme till imacen.

Rätt nöjd nu.

Nej men grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser lite i tråden o skrattar gott.. ^_^

Hallå eller! hello.gif

Det har varit en väldigt fin hojsommar som inte är över än, eller hur? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :cake:

Tack! :ThumbsUp:

 

Läser lite i tråden o skrattar gott.. ^_^

[+] Där var han ju... :ThumbsUp: Hur har han haft det i sommar. Festivaler? Hojjsemester? Blev det ngn ny bautabike?

 

Så nu har man satt den nya Imacen på plats efter ha fört över en massa filer. PC´n bortkopplad.

Sågat bort ett fack på skrivbordet behövde mer utrymme till imacen.

Rätt nöjd nu.

Gôtt... :yeahbaby:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit iväg och handlat kaffe. Missade ICA ... blev lite för sent. Nu är kannan full och nybgryggd. Smakar alltid xtra gott från ett nyöppnat paket. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit iväg och handlat kaffe. Missade ICA ... blev lite för sent. Nu är kannan full och nybgryggd. Smakar alltid xtra gott från ett nyöppnat paket. :kaffe:

Det brukar det.

 

Jag tittar på Hyacith

 

Onslow och Daisy diskuterar deras första smekmånad,

Onslow säger att de bråkade hela tiden.

Daisy var Liverpoolsupporter, vilket inte Onslow kan acceptera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde potatis hela dagen i går. Vi hade upptempo så jag hann bara med sju minuters lunch sen var det plattan i mattan på traktorn och trucken. Men vi bärgade potäter för 300' Någon är trött och är stel och har ont i dag........

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde potatis hela dagen i går. Vi hade upptempo så jag hann bara med sju minuters lunch sen var det plattan i mattan på traktorn och trucken. Men vi bärgade potäter för 300' Någon är trött och är stel och har ont i dag........

+1 på den. Tycker det verkar okej iaf, trots lite stelont här och var... :yeahbaby:

 

Har äntligen fått in bilder i den nya digitala fotoramen, den gamla gick sönder häromdagen. Gick tji på att formatera SD-disken, provade på alla möjliga sätt. MEn tji, så kom jag på. Kameran formaterar ju! Vilket den gjorde på mindre än en sekund! :) Så nu funkar det!

 

Köpte som sagt var en ny digital fotoram igår, för halva priset. Hade så´n tur för jag kunde köpa skyltexemplaret. Vet ej hur många tum den är på, men säkert upp mot 13 eller så, nu sitter den på köksväggen fullknökad med våra kära bilder. Upplösningen är okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte jobbat på ett halv år så det blir ju därefter att hoppa in och köra stenhårt.

...

Frun och jag sätter oss strax i bilen och far till det legendariska Elsas i Norberg. :galetglad:

 

 

http://www.elsaskondis.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...