Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Här gick det bra att somna

Nu har jag senaste Mac world att läsa

Som kom i fredags

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I natt har jag lekt tonåring; somnade halv ett och sov till elva.

Även vuxna kan ha den dygnsrytmen. Här har du en! :sleeping::hihihi:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fika hos Alma i Norberg med kaffe och tangotårta borde inskrivas i de mänskliga rättigheterna. Sen hade frun flax för i granngårdarna vägg i vägg var två loppis öppna! Jag hade också flax för inget föll henne på läppen... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tangotårta? Inte mangotårta då? :fundersam: Annars lät det trevligt! ^_^

Citat från hemsidan:

 

Alla bakverk vi säljer kommer från eget bageri och några recept från Elsas tid använder vi fortfarande. Tangotårtan, som är med på en av bilderna, är ett av dem. Att hon döpte tårtan till ”Tangotårta” berodde kanske på att dansen Tango blev populär i vårt land på 1920-talet. Vi bjuder på receptet här nedan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mac Pron har vaknat till Liv!!!
:galetglad::galetglad::galetglad::galetglad:

 

senast jag skrev här var väl i Juli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mac Pron har vaknat till Liv!!!

:galetglad::galetglad::galetglad::galetglad:

 

senast jag skrev här var väl i Juli

Kul! Jag har en mobil som började knasa sig efter en tre år gammal fuktskada och som därför fick ligga i förrådet i 1,5 år. Nu funkar den igen. Konstigt.

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul! Jag har en mobil som började knasa sig efter en tre år gammal fuktskada och som därför fick ligga i förrådet i 1,5 år. Nu funkar den igen. Konstigt.

tack tack!!! eposten ser ut så här

 

 

post-154-0-28053400-1379863698.png

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tände i spisinsatsen. Det luktar så gott när man eldar. Förutom att det är varmt och skönt och hemtrevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar på att uppdatera iPaden till iOS 7 för att slippa iOS 6.1.3 som har bråkat med min wifi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppsan, då har du lite att ta igen! ;)

De Mailen har jag redan läst på G5an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då har man tvättat bilen och dammsugit.

Gräset fick sig en klippning.

 

Imorgon bär det av till Trollemölla för lite flugfiske efter stora feta regnbågar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bilder från ios 7

 

 

post-154-0-75971300-1379868063_thumb.jpg

post-154-0-04677100-1379868074_thumb.jpg

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wifi är fortfarande Paj men de sa de på Apple Store att det inte

det skulle hjälpa

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Hej. Det var från räddningstjänsten. Har ni fått upp båten än?

-Njäe... det är som lite krångligt...

-Vi kan tänka oss att göra det gratis mot att vi får träna bärgning och räddning i vår med våra dykarlag. Då kommer vi att plocka upp den och sänka den fyra gånger med dockor som dykarna får träna på så den KAN skadas.

...

Kollade med sonen och vi tänker nappa på det. Det gör inget om den går sönder för den är gammal och gisten ändå. Så det vänder i Titanicfrågan! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ThumbsUp:

 

Undrar hur mangotårta skulle smaka.

Jag kan meddela att det smakar bra; om man gillar mango.

När jag var ung och pigg (för tre år sen :D ) testade jag allt möjligt. Min variant var sockerkaksbottnar, egengjord mangopuré och vaniljkräm. Garnerad med mangoklyftor täckta med gelé och spritsad grädde runt om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Hej. Det var från räddningstjänsten. Har ni fått upp båten än?

-Njäe... det är som lite krångligt...

-Vi kan tänka oss att göra det gratis mot att vi får träna bärgning och räddning i vår med våra dykarlag. Då kommer vi att plocka upp den och sänka den fyra gånger med dockor som dykarna får träna på så den KAN skadas.

...

Kollade med sonen och vi tänker nappa på det. Det gör inget om den går sönder för den är gammal och gisten ändå. Så det vänder i Titanicfrågan! :galetglad:

Toppen! :D Eller botten menar, jag. Eller båda delar flera gånger om... :totaltgalen:

 

Jag kan meddela att det smakar bra; om man gillar mango.

När jag var ung och pigg (för tre år sen :D ) testade jag allt möjligt. Min variant var sockerkaksbottnar, egengjord mangopuré och vaniljkräm. Garnerad med mangoklyftor täckta med gelé och spritsad grädde runt om.

Äter man mango, då är man go, eller? Det får väl testas, kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört pull-ups utan vikter under förmiddagen och orkade med 15 i första set vilket är en förbättring.

Jag förvånas lite över att det värker mer nu i kroppen efter denna träning utan vikter än då jag tränade MED vikter.

Jag antar att det beror på att förändringen i sig tvingar kroppen till att anpassa sig ännu mer, växa alltså.

 

Nu i kväll HIT cirkulär träning av hela kroppen vilket gör att naturliga hormoner genomsköljer min trötta lekamen. hot.gif

Tog dock inte i för fullt denna kväll, det får bli nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även vuxna kan ha den dygnsrytmen. Här har du en! :sleeping::hihihi:

[+] ...och en till som anmäler sig. :D

Självklart kan(/skall) man ha sin egen "rytm". m.gif Allt från dygnsrytm till dygnsarytmi funkar bra.

 

:ThumbsUp:

 

Undrar hur mangotårta skulle smaka.

Förmodligen jättegott, eftersom mango är exakt hur gott som helst. ^_^

 

Mac Pron har vaknat till Liv!!!

:galetglad::galetglad::galetglad::galetglad:

 

senast jag skrev här var väl i Juli

Kul! Grattis! :ThumbsUp:

 

-Hej. Det var från räddningstjänsten. Har ni fått upp båten än?

-Njäe... det är som lite krångligt...

-Vi kan tänka oss att göra det gratis mot att vi får träna bärgning och räddning i vår med våra dykarlag. Då kommer vi att plocka upp den och sänka den fyra gånger med dockor som dykarna får träna på så den KAN skadas.

...

Kollade med sonen och vi tänker nappa på det. Det gör inget om den går sönder för den är gammal och gisten ändå. Så det vänder i Titanicfrågan! :galetglad:

Pörfäckt! perfect.gif Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...