Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

[+] ...och en till som anmäler sig. :D

Självklart kan(/skall) man ha sin egen "rytm". m.gif Allt från dygnsrytm till dygnsarytmi funkar bra.

 

Förmodligen jättegott, eftersom mango är exakt hur gott som helst. ^_^

 

Kul! Grattis! :ThumbsUp:

 

Pörfäckt! perfect.gif

 

 

[+] ...och en till som anmäler sig. :D

Självklart kan(/skall) man ha sin egen "rytm". m.gif Allt från dygnsrytm till dygnsarytmi funkar bra.

 

Förmodligen jättegott, eftersom mango är exakt hur gott som helst. ^_^

 

Kul! Grattis! :ThumbsUp:

 

Pörfäckt! perfect.gif

Tackar! uppdatering till iOS 7 hjälpte inte iPaden , det har blivit ett hårdvaruproblem

av det som började med en programuppdatering.

Så nu är det Macoteket som har paddan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle se på nya "Bron", tänkte jag... men satt och blev irriterad på ljus/färgsättningen de kör med. Var inte alls så blek-grått förra säsongen. Verkar vara lite "trend" i det där. Sett flera serier på senare tid som har samma. Ungf som man på en bild drar upp ljuset, minskar kontrasten (blir grådassigt) och sen slår av lite på färgen. Det blev en kanna kaffe och lite forum istället. :kaffe:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig tänkt mig Nalle Puh som speciellt spirituell men får nog tänka om.

Nalle Puh och Nasse lever i Nuet.

 

post-5952-0-00948700-1379881602_thumb.jpg

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leksands IF är trea i tabellen efter fyra matcher! Axelman baxnar!! :tappahakan::tappahakan::tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leksands IF är trea i tabellen efter fyra matcher! Axelman baxnar!! :tappahakan::tappahakan::tappahakan:

[+] Plus på 3'a. :D Nä... Inte baxna nu. Håll huvudet högt och stolt. proud_smiley.png

 

- - -

 

Hittade ett nytt tema till Adium, så det måste jag ju prova lite. geek.gif

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och här en underbar konversation mellan Onslow och Daisy

 

Onslow: Jag kom inte över din bekännelse.
Daisy: Det var nödvändigt, Som gift ska man inte ha några hemligheter.
Onslow: Men att säga det på bröllopsnatten! Vi höll på med dina nya underkläder, när du sa det.
Daisy: Du reste dig och gick ut.

Onslow:Jag måste avgöra vad jag skulle göra.
Daisy: Så hemskt var det väl inte!
Onslow: Du borde ha sagt det före bröllopet.
Daisy: Då hade du aldrig gift dig med mig.
Onslow: Jag tog nästan ut skilsmässa.
Daisy: Det är inget godtagbart skäl.
Onslow: Att vara Liverpoolsupporter ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och här en underbar konversation mellan Onslow och Daisy

 

Onslow: Jag kom inte över din bekännelse.

Daisy: Det var nödvändigt, Som gift ska man inte ha några hemligheter.

Onslow: Men att säga det på bröllopsnatten! Vi höll på med dina nya underkläder, när du sa det.

Daisy: Du reste dig och gick ut.

Onslow:Jag måste avgöra vad jag skulle göra.

Daisy: Så hemskt var det väl inte!

Onslow: Du borde ha sagt det före bröllopet.

Daisy: Då hade du aldrig gift dig med mig.

Onslow: Jag tog nästan ut skilsmässa.

Daisy: Det är inget godtagbart skäl.

Onslow: Att vara Liverpoolsupporter ?!

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och röjjer skrivbordet lite. Har inget emot en massa grejjer där, men nu fick jag sitta och leta lite efter en grejj... = dags o städa. Bara 125 prylar kvar. whistle.gif Lite till hinner jag nog med. Visst kan man skyffla undan allt i ngn annan mapp, men det skall likväll sorteras in i sina mappar. Lite genomtänkt måste det allt vara. Vad är det man säger... "Organiserat kaos".

post-64246-0-06067000-1379890173.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Sömnlös i Seattle".

 

post-5952-0-42044400-1379913032.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I natt har jag lekt tonåring; somnade halv ett och sov till elva.

Sällar mig till skaran. Inga problem att sova långt in på förmiddagen, även om det inte är lika ofta förekommande längre.

Kommer ofta igång med grejer alldeles för sent på kvällarna så det blir riktigt toksent innan man går till sängs.

Fick jag bestämma så skulle jag gärna vilja skjuta lite på dygnet, att gå upp tidigt på morgnarna har aldrig varit min grej. Men ibland får jag för mig att Luther bestämt att man är lat om man sover länge på morgon?

 

Min svärmor var en sån där som hade hunnit baka storbak, städat o allt möjligt ( hurtigt och duktigt ) långt innan en annan ens hade funderat på att kika över kanten på täcket... Lite tröttsamt med denna flåhurtighet! För grejen är väl den att vi som är uppe på sena kvällar och även nätter, kanske, får precis lika mkt gjort som den som är uppe med tuppen....

 

Nu sitter jag och gäspar med morgonkaffet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huga vad jag drömde konstigt i natt! :stjarnsmall::hihihi: Jag drömde att jag for till Bollnäs på åkgräsklippare och träffade Kabo. :unsure: Sen drömde jag att vi hade invasion av fruktflugor och de attackerade katten som gömde sig i en flaska men där strömmade det in flugor och den dog. :mellow::armskeptisk:B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huga vad jag drömde konstigt i natt! :stjarnsmall::hihihi: Jag drömde att jag for till Bollnäs på åkgräsklippare och träffade Kabo. :unsure: Sen drömde jag att vi hade invasion av fruktflugor och de attackerade katten som gömde sig i en flaska men där strömmade det in flugor och den dog. :mellow::armskeptisk:B)

Det var den mest trösterika dröm jag någonsin fått återberättad; den bevisar nämligen att jag inte är ensam om att vara helt galen i mina drömmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var den mest trösterika dröm jag någonsin fått återberättad; den bevisar nämligen att jag inte är ensam om att vara helt galen i mina drömmar.

Min dröm senaste natten var mindre trevlig, jag var i Thailand och någon riktade en oladdad (vilket alla närvarande hade kontrollerat) revolver mot mig. Plötsligt small det, men jag blev inte träffad. Jag blev arg, sedan vaknade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får brevbärare köra elektriska flakmopeder utan hjälm? De har registreringsskylt. Mopederna, alltså. Eller räknas de som traktorer? :fundersam:

Eller så har de undantagstillstånd.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er :)

på radion pratar dom om höstdagjämning

 

märker ni något om att solen inte är lika varm längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk så fel man kan läsa...

Hmm??? confused.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tagit ut en semesterdag idag. Sköööönt, träningsvärk i armar och övre delen av ryggen till trots.

Så i kväll blir det många kokta ägg. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...