Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

 

"Tank you" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

 

"Tank you" :D

 

:hihihi::kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, eller:

Tack snälla du för att du erbjuder dig att visa mig, det var ett av mina barn som övertalade mig att ha den här telefonen, tror aldrig nåååågonsin jag kommer att bli vän och känna mig bekväm med den.....åh, så jag saknar min gamla telefon med stora och ordentliga knappar...det var så lätt att ringa med den, eller om jag någon gång ville SMS:a någon. Men SMS har jag iaf lärt mig....

kiplon gillar att låta människor växa... :totaltgalen::borstatanderna:

Fast.....Det finns ju gränser för hur mycket man klarar att slå knut på sig själv... :kaffe:

Lika irriterad nu som när jag var sjutton och det var några småtjejer som kallade mig och kompisen för kärringar.

Det fungerar också
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

"Tank you" :D

Jag såg att Poirot har flyttat till söndagar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det slut på buskisen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

 

"Tank you" :D

 

Ja, den var asbra. :D

Tank så mycket, för den.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

 

Ja, den var asbra. :D

Tank så mycket, för den.....

något man missat tydligen

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite mera test av bilder

jag såg att det fanns ett plåster, är det möjligt att plocka bort fingeravtryck nu ?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

original och svartvitt

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte det krockar.

med Bonden menar du ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi pratar om den svenska kocken igår och munkar

här kommer klippet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ja, det var kryptiskt. Nu får du faktiskt utveckla det hela iEricF? :ThumbsUp:

“avi” är en container (film). En avi kan man även få i brevlådan, vars innehåll dyker upp på Måndag med postbilen. :ThumbsUp:

 

Det var lite långsökt kanske, men i a f inte lika långsökt som i Melodikrysset. ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=DS8wzyODwq4

 

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

 

"Tank you" :D

:D Haha, ja det fanns många bra sköna kommentarer i den. Som när han fick reda på att han var i Vikingatiden (“... explains the laser raptors”) ^_^. Man skall nog se den ett par tre gånger så hittar man mer/fler.

 

Riktigt tråkigt bara att den är blockad i Sverige på YouTube. Antar att SVT är en del av det problemet. Mitt FFtillägg funkade inte heller, men jag hittade ett annat sen. Tycker nog det var bättre ljud(/ljudbild) där än på SVTplay som kändes lite kompimerad och nerskalad. Ville ju se Betnér och Gustafsson's konversation hur den hade översatts till engelska så man kan kolla om det funkade. Blir ju mer kul när man kan svenska och fattar låtsastyskan. :D

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Slökollar på Kung Fury en andra gång. Helt min humor.

 

"Tank you" :D

Ett enda problem. Varför i helvete lägger man in en scen med hemmagjord tyska, ett språk som bara förstås i Sverige?

 

I övrigt bra och kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kung Fury var inte bra.

 

 

Jag undrar över en sak, man kan läsa att vårtor kan smitta t ex när man går på ett golv i ett badhus eller motionsanläggning som nån med vårtor tidigare gått på, okej det kan man förstå smittoämnet ligger kvar där och man själv trampar i det så det hamnar på foten å så smiter det in i huden nånstans, men varför smittar inte en vårta till tån intill på samma fot, det är ju mycket närmare och får oftare kontakt, verkar ologiskt varför man inte smittar sig själv s a s?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kung Fury var inte bra. ...

Tack! Jag tyckte inte heller det. Men jag trodde jag var ensam om det. (Angående vårtor, ingen aning).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte Kung Fury stundtals var skitrolig och på det stora hela riktgt bra. Men jag inser att den verkligen inte tilltalar alla. Jag skulle exempelvis aldrig rekommendera den till min far.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu ska vi se... Tor fast han var från dåtid långt innan Hitler fanns frågade aldrig vem Hitler var när vår hjälte ville ha hjälp döda honom, han frågade inte nånting ställde inga motkrav eller nånting för att hjälpa till, varför skulle en gud hjälpa vemsomhelst han inte känner mot någon han inte känner, hur ologiskt som helst, handlingen var under all kritik var det nån handling ö h t?

Redigerad av Semmelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och lilltösen som är här idag har satt en bulldeg på jäsning, det ska bli nybakade brödbullar till mellanmål :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Nu ska vi se... Tor fast han var från dåtid långt innan Hitler fanns frågade aldrig vem Hitler var när vår hjälte ville ha hjälp döda honom, han frågade inte nånting ställde inga motkrav eller nånting för att hjälpa till, varför skulle en gud hjälpa vemsomhelst han inte känner mot någon han inte känner, hur ologiskt som helst, handlingen var under all kritik var det nån handling ö h t? Sen om amerikanarna hade gjort det skulle det höras mer om blixtarna är jag övertygad om, de kändes svaga, ang dem.

Sen ska inte en hjälte flacka med blicken hela tiden som han gjorde, den ska va stenfast. Sen var det några töntiga one-liners eller vad man ska kalla dem, här är "knogarna"... häftigt? Kändes mer som mellanstadiet. Sen hjälten ramla ner rakt uppifrån ner i förarsätet i en bil med täckt tak det går inte heller det är ologiskt det borde ha varit en cabriolet för att inte tittaren ska störas av den logiken. Tyckte filmen var långsam i början med långsamma klipp där det liksom stanna av utan ngn orsak, tyckte det var konstiga klipp rakt igenom, om man står utanför en bil så klipper man inte direkt till att han sitter i den nästa bildruta man brukar få se personen öppna bildörren eller nåt så man fattar att han sätter sig i bilen. Om jag kommer ihåg rätt allt är ur minnet, det sista där kanske var ur trailern.

Det som var bra och kuligare var åttital-talsreferenserna som när han skulle åka tillbaka i tiden på ett tangentbord på ett datarutnät, snyggt och kul, såna saker med referenser var kul, sportbilar och stora mobiltelefoner, och när Tor uppenbara sig, snyggt, Hitler var rätt rolig och bra spelad, Björns och Betners konstiga mellansnack a la Tarantino var iofs lite rolig men kändes malplacerad och gjord bara för dom skulle få va med på nåt sätt hade ju inte med nåt att göra egentligen, den långa slagsscenen där scenen liksom rullade fr h till v framför alla nazister som slogs (med vilka) i bakgrunden var långtråkig och konstig bara, fast intressant rullbandslösning. Rida på urtidsödlor är kanske logiskt om man är superhjälte eller gud men varför finns en polis med människokropp med urtidsödlehuvud i åttitalet, ologiskt (dessutom hade jag kommit ihåg det om det hade funnits en), åttitalet kunde va åttital och urtid urtid och 40-tal 40-tal och varför ville inte vår hjälte samarbeta med ödlepolisen? Han hade dålig erfarenhet av samarbete men med en polis med urtidsödlehuvud vem skulle inte vilja samarbeta med honom, skulle känna mig rätt säker i en mörk gränd uppbackad av en sådan varelse. Jag skulle kunna hitta dussintals grejer till som störde om jag skulle detaljanalysera. Det här är vad jag kan komma på så här ur minnet och jag var inte ens inställd på att titta kritiskt. Den får godkänt men inte mer.

Den där rullbandsscenen är ju tagen från valfritt dataspel av 80-talsmodell.

I övrigt håller jag nog med dig, den var inte särskilt realistisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Nu ska vi se... Tor fast han var från dåtid långt innan Hitler fanns frågade aldrig vem Hitler var när vår hjälte ville ha hjälp döda honom, han frågade inte nånting ställde inga motkrav eller nånting för att hjälpa till, varför skulle en gud hjälpa vemsomhelst han inte känner mot någon han inte känner, hur ologiskt som helst, handlingen var under all kritik var det nån handling ö h t?

Det här inlägget roade mig nästan lika mycket som filmen. Du kunde lika gärna kritiserat en Bamse tidning för att Björnar inte kan prata. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Rapport från Good Old England.

...

Hann inte så mycket innan regnet kom men fick i alla fall se ett antal fina bilar samt Rollsmotorn i drift. Bifogar axplock. Med tanke på ålder och kön på publikum är benämningen gubbdagis i underkant. :whistling:

post-363-0-49016500-1432989670_thumb.jpg

post-363-0-77840800-1432989692_thumb.jpg

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg att Poirot har flyttat till söndagar

22 på sjuan. Får se om jag lyckas hitta ett sätt att beskåda detta mästerverk utan tv. :crossfingers:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...