Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

mordet på orientexpressen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är väl återgivningen i min IPad inte helt korrekt, men nog ser väl filtren lika taffliga ut som standardfiltren i Instagram?

svårt att säja... då jag inte har jämfört de 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit på Intressanta föredragningar med efterföljande middag idag, med massa folk från hela Sverige, spännande och intressant, de flesta som deltog var kanske runt 30 sisådär och var själva urtypen för "rätt klädkod" och "siktar på karriär" och med rätt examina i fickan.

Och så jag.... Nåja, helt ensam var jag väl inte.

 

Är det månne ett ålderstecken när okända vill hjälpa en med appen i mobilen eller kommer med goda råd om vad iPrylen kan göra?

Precis som om man förutsätter att man behöver hjälp. De vill ju vara hjälpsamma förstås, men jag känner mig bara kränkt och superirriterad :(

 

Sitter på bussen på väg hem i tidiga natten nu.

Du får säga något initierat i stil med "Tror ni att San Francisco i iOS 9 kommer att tas emot väl?". Det brukar göra susen. B)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får säga något initierat i stil med "Tror ni att San Francisco i iOS 9 kommer att tas emot väl?". Det brukar göra susen. B)

ha ha :hihihi: var tvungen att söka på det, hade inte den blekaste aning om vad det var ;(

Inser att jag är på väg att bli lika obstinat och envis som en viss gammal pappa som jag brukar få hjälpa ibland :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

våga titta om ni törs...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

våga titta om ni törs...

 

 

Tvi.. vilka dårar :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

våga titta om ni törs...

 

<video />

Åh, en hel stad nedanför, fullt med hus a' la' “lutande tornet i Pisa”. :)

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå höjder så kikade jag lite på drönare som fanns ute på idg sida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då har man upplevt alla 80-talsfilmer i en enda stor potpourri :lol: Men knaster och raster från VHS och allt :w00t:

Sitter och läser lite rescentioner och reaktioner på filmen... Ser också att det börjar dyka upp en del gif'ar från filmen med. ^_^ Fller lär nog komma.

 

Girl Power!

https://i.imgur.com/zQpsE5O.gifv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket är det du inte tål i majonäsen då? ägggula, olja, senap el vinäger? :fundersam:(antar att du fixar lite salt och peppar).

 

Jamen jag skrev ju att jag inte tål majonäs. Jag står inte ut med majonäs. Det är äckligt. Bruce Willis gillar inte heller majonäs. Kolla klippet från 0.32-slut förklarar allt. :)

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Conan O'Brian visar hur styrd media i USA är. Scaryfunny.. :tappahakan:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det bara 1 arbetsvecka kvar till semestern börjar

om vädret kunde stämma också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen jag skrev ju att jag inte tål majonäs. Jag står inte ut med majonäs. Det är äckligt. Bruce Willis gillar inte heller majonäs. Kolla klippet från 0.32-slut förklarar allt. :)

[+] :D Suveränt...

 

Och jag som kan skeda majonäs. Exakt hur gott som helst. Nja, inte den köpta (alldeles för frän och syntetisk i smaken), men den man slår själv. yummy.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[+] :D Suveränt...

 

Och jag som kan skeda majonäs. Exakt hur gott som helst. Nja, inte den köpta (alldeles för frän och syntetisk i smaken), men den man slår själv. yummy.gif

Vilket bevisar den urgamla kunskapen att ingen är perfekt. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vilket bevisar den urgamla kunskapen att ingen är perfekt. :hihihi:

Jooodå... det är bara köpvarianterna som ofta inte är så perfekta direkt. När man gör själv blir “perfekt-perfect-perfecto”. :ThumbsUp:

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ha ha :hihihi: var tvungen att söka på det, hade inte den blekaste aning om vad det var ;(

Inser att jag är på väg att bli lika obstinat och envis som en viss gammal pappa som jag brukar få hjälpa ibland :whistling:

Oj, jaha... :blush:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom det en container. Innehållet till den kommer på Måndag. B)

 

Skall försöka sova en stund nu så man orkar lyssna på hockeyn ikväll - Game 7.

5 svenskar på isen...

 

hockey.gifhockey2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Idag kom det en container. Innehållet till den kommer på Måndag. B)

 

 

 

Que? :fundersam:

 

Ja, det var kryptiskt. Nu får du faktiskt utveckla det hela iEricF? :ThumbsUp:

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Ja, det var kryptiskt. Nu får du faktiskt utveckla det hela iEricF? :ThumbsUp:

Ladda ner film på dåligt bredband?

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kikar jag på buskis på 7an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får säga något initierat i stil med "Tror ni att San Francisco i iOS 9 kommer att tas emot väl?". Det brukar göra susen. B)

Ja eller när kommer ibeacon till Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får säga något initierat i stil med "Tror ni att San Francisco i iOS 9 kommer att tas emot väl?". Det brukar göra susen. B)

Ja eller när kommer ibeacon till Sverige

Ja, eller:

Tack snälla du för att du erbjuder dig att visa mig, det var ett av mina barn som övertalade mig att ha den här telefonen, tror aldrig nåååågonsin jag kommer att bli vän och känna mig bekväm med den.....åh, så jag saknar min gamla telefon med stora och ordentliga knappar...det var så lätt att ringa med den, eller om jag någon gång ville SMS:a någon. Men SMS har jag iaf lärt mig....

 

kiplon gillar att låta människor växa... :totaltgalen::borstatanderna:

 

Fast.....Det finns ju gränser för hur mycket man klarar att slå knut på sig själv... :kaffe:

 

Lika irriterad nu som när jag var sjutton och det var några småtjejer som kallade mig och kompisen för kärringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...