Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Bosch är bra, de bara går och går. Nu blir damerna glada, Poca! :yeahbaby:

Lämna tillbaka den, det är väl något billigt skräp? Köp Bosch i stället, de är bra. borstatanderna.gif

Haha, lysande ironi, nu när trådarna slogs ihop hamnade de här i följd! totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A

F

D1

F befinner sig under A som befinner sig över D-etta.

F under A över D-etta.

Fundera över detta.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F befinner sig under A som befinner sig över D-etta.

F under A över D-etta.

Fundera över detta.

 

:)

Stiligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttat vattenkokartråden hit.

ojdå hade vi en sådan tråd idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då gissar jag att han har en liten dotter som fyller år! Grattis! pompoms.gif

Alldeles rätt och det är nog därför ni inte hört något från honom i kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bygger om i köket, aldrig haft diskmaskin, p.g.a att jag ansett det är ett onödigt verktyg,

samt haft motiveringen att det går inte att installera, för det finns ingen "plats" för den...

Men frugan har tjatat, barnen tjatat, svärdöttrar tjat...

 

2 dagars pillejobb...golvet var lägre under skåpen, då jag lagt på klickgolv, så det blev till att höjs det...

Kvinnor tror att det bara är till att köpa en maskibn och sätta in där...ingen tanke på man måste byta blandare, fixa vattenlås, så det blir avlopp från diskmaskin, ordna ditt el, ska ha egen säkring osv...drar med sig en massa jobb...

 

 

ha ha, det där känner jag igen! :) Tänk att ni ska vara så envisa :) Och inte gillar alla bra idéer som man kan göra i hemmet :) För har man en idé så är jag ALLTID fullt ÖVERTYGAD om att det går att genomföra och helst på en gång, nu på direkten....

 

MEn maken, han ska gå och fundera och planera och.... och jag, jag vill ha nån slags övergripande plan men sen lösa problemen vartefter..... pompoms.gif

 

Fast ibland får jag erkänna lite tyst för mig själv att det är en jäkla tur att vi fungerar så olika :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ha ha, det där känner jag igen! :) Tänk att ni ska vara så envisa :) Och inte gillar alla bra idéer som man kan göra i hemmet :) För har man en idé så är jag ALLTID fullt ÖVERTYGAD om att det går att genomföra och helst på en gång, nu på direkten....

 

MEn maken, han ska gå och fundera och planera och.... och jag, jag vill ha nån slags övergripande plan men sen lösa problemen vartefter..... pompoms.gif

 

Fast ibland får jag erkänna lite tyst för mig själv att det är en jäkla tur att vi fungerar så olika :)

finns det någon i familjen som inte tjatat kan man fråga sig? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh dessa underbara avsnitt av skenet bedrar

i dag vill Hyacinth ha en roll i Emmets Musical "The Boyfriend"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte väl att jag kände igen Wesenlund! :lol:

:D Ja, det är en klassiker! Volvo Sonett.

 

 

Men frugan har tjatat, barnen tjatat, svärdöttrar tjatat...så nu har jag gett vika, och skapat plats.. :D

Du har inte funderat på Plextor! pclaugh.gif

 

 

OBH-Nordica säljer en massa skräp i kraft av sitt varumärke. Köpte en billig brödrost av det märket. Den var inte riktig på något vis. Lämnar den aldrig ur sikte under drift...

När min gamla braiga brödrost gick sönder hittade jag en billig (≈ 170-200,-) på iCA som jag tänkte jag kunde ha sålänge. Och den har fungerat förvänandsvärt bra. Men den är ju inte lika bra som min gamla "Salton" var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Somnade i soffan igår efter maten o lite rött vin.. skönt. :ThumbsUp:

 

Vaknade utvilad o nöjd över att vara ledig hela helgen. Om ett par timmar ska jag iväg på pedikyr.. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ha ha, det där känner jag igen! :) Tänk att ni ska vara så envisa :) Och inte gillar alla bra idéer som man kan göra i hemmet :) För har man en idé så är jag ALLTID fullt ÖVERTYGAD om att det går att genomföra och helst på en gång, nu på direkten....

 

MEn maken, han ska gå och fundera och planera och.... och jag, jag vill ha nån slags övergripande plan men sen lösa problemen vartefter..... pompoms.gif

 

Fast ibland får jag erkänna lite tyst för mig själv att det är en jäkla tur att vi fungerar så olika :)

 

Diskmaskiner är det bästa som uppfunnits efter dammsugare, tvättmaskin och elvisp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dels vill inte frugan ha en diskmaskin dels går det verkligen inte att få in den i vårt kök som är mycket litet samt att inredningen är från 1936 handbyggd på plats så det fungerar bara inte.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma är det jag som är diskmaskinen. :D

 

Jag såg precis det trevligaste resmålet i världen: Goh Kram, en ö i Thailand. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ojdå hade vi en sådan tråd idag?

Ja jag tyckte det var en stor grej värd egen tråd att min vattenkokare smaka plast men det var tydligen bara jag... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma är det jag som är diskmaskinen. :D

 

 

 

x2

 

 

 

washing-dishes-smiley-emoticon.gif

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag tyckte det var en stor grej värd egen tråd att min vattenkokare smaka plast men det var tydligen bara jag... :totaltgalen:

 

Nu är du inte universums centrum. Än.... totaltgalen.gif

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er :) nu är det vinterstudion som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Somnade i soffan igår efter maten o lite rött vin.. skönt. :ThumbsUp:

 

Vaknade utvilad o nöjd över att vara ledig hela helgen. Om ett par timmar ska jag iväg på pedikyr.. :yeahbaby:

Härligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er :) nu är det vinterstudion som gäller

Goförrmedda! Ha en skön dag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Lilltösen 3 år idag :cake:

 

 

Då gissar jag att han har en liten dotter som fyller år! Grattis! pompoms.gif

 

Stämmer bra det, hon blev tre år i torsdags, idag kommer mina bröder och mor ner för att fira, så nu stökas det i köket cake.gifpompoms.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...