Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

The Sims3 "startpaket" från EA:s nätbutik Origin åt dottern för 239:-. Just nu upp till 40% rea på många spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

16 GB RAM till linuxburken, hade redan 8 GB av samma modell så nu är det totalt 24 GB RAM så jag tyckte det var OK att maximera grafikminnet till den interna kretsen så nu har den 1 GB att leka med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fick bakgrundsbelyst tangentbord på hjärnan till min PC så idag var jag inom Webhallen i Malmö och köpte mig ett Qpad "speltangentbord" fast utan massa programmerbara knappar och skit. Imponerad över att det fanns ett "normalt" tangentbord att få tag på, det mesta ser ut som kontrollpanelen på ett rymdskepp eller något :stjarnsmall::chockadskeptisk: . Dock så ska det tydligen vara mekaniska brytare nuförtiden, dvs tillbaka till 70-80-talets konstruktion på tangentbord så det är lite klicketi-klick att skriva med. Men det är skönt och väldigt responsivt, dessutom med justerbar styrka på belysningen så detta kommer säkert att bli kanon.

 

Blev närmare bestämt ett Qpad MK-80 Pro Gaming Mechanical Keyboard för 799:- Dyrt i mina ögon för ett tangentbord men jag inser att kvalitetstangentbord är riktigt dyra och det finns tangentbord för närmare 2000:- och jämfört med det på NetOnNet för 200:- som var hemskt att skriva på så är detta riktigt prisvärt (intalar jag mig själv :whistling::innocent: )

Som jämförelse så tar de 1090:- för samma tangentbord på NetOnNet :byrakrat:

 

1024x768-Overview-Wristpad.jpg

 

1024x768-Middle-Led.png

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Halebop hade prissänkt iPhone 5S med 1200Kr så jag slog till och har nu bytt ut min gamla 4S som jag slängt ut på Tradera och är redan uppe i över 1500Kr. :huh: Folk är galna. Att en begagnad sketen 4S 16Gb kan vara värd så mycket? Olåst förvisso.

Dumt kanske att binda upp sig 24mån så nära en iPhone 6 release men månadskostnaden blev låg då jag även kontantbetalade en del och tycks få tillbaka kontantinsatsen och mer därtill via Traderaanonnsen :)

 

*edit* Ser ut som de höjt priset igen. Beställde telefonen förra veckan.

Redigerad av SirKnasen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en billig accesspunkt till nätverket för att få ut en vettig trådlös signal på ovanvåningen i huset till ungdomarna. Resultatet verkar lyckat av reaktionerna på ovanvåningen och även jag har här i min lilla hörna på nedanvåningen fått från ingen till knapp trådlös mottagning på 2.4 GHz-nätet till telefonen.

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en billig accesspunkt till nätverket för att få ut en vettig trådlös signal på ovanvåningen i huset till ungdomarna. Resultatet verkar lyckat av reaktionerna på ovanvåningen och även jag har här i min lilla hörna på nedanvåningen fått från ingen till knapp trådlös mottagning på 2.4 GHz-nätet till telefonen.

Nu måste du ha handlat så mycket att du inte längre kan lämna huset... :D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste du ha handlat så mycket att du inte längre kan lämna huset... :D;)

 

Lite så... månadens kund på NetOnNet :cake::tyst:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas Posten levererar tillräckligt nära i alla fall! :D;)

 

Terroriserar deras lagershoppar som finns som dussinvara här i Skåne. Finns tre stycken inom en åttamilsradie varav närmaste är ca 4 mil bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Idag dök den Airport Extreme upp som Johnalder hade över på kontoret så när jag väl får tummen ur och byter ut min gamla så kan jag köra med dubbla nät, ett på 2.4 GHz och ett på 5 GHz. Tackar så mycket för snabb och trevlig affär där vi både blev mer än nöjda :kramis:

  • Rösta upp 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag dök den Airport Extreme upp som Johnalder hade över på kontoret så när jag väl får tummen ur och byter ut min gamla så kan jag köra med dubbla nät, ett på 2.4 GHz och ett på 5 GHz. Tackar så mycket för snabb och trevlig affär där vi både blev mer än nöjda :kramis:

[+] Trevligt. :ThumbsUp:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag dök den Airport Extreme upp som Johnalder hade över på kontoret så när jag väl får tummen ur och byter ut min gamla så kan jag köra med dubbla nät, ett på 2.4 GHz och ett på 5 GHz. Tackar så mycket för snabb och trevlig affär där vi både blev mer än nöjda :kramis:

Tack själv! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på väg att köpa en 8-portars switch men den var för tillfället slut så jag får ta det på torsdag istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kidneybänor och kikätror

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget alls! ...jo.. fan, köpte en redbull innan idag. Räknas det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Till dig själv?

Precis G5 an har gått i graven , nu är det en macmini som står där istället

Och som Mattem riktigt påpekar så bergiper jag inte varför de har

Lagt in en vga kabel och inte en hdmi istället ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...