Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

var bara helt enkelt tvungen att investera i en ny eyeliner....

 

 

 

Jag har köpt en burk tomatpuré.

 

Same same but different! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

 

 

 

Same same but different! :hihihi:

Japp, fast jag undrar vad som blivit värst. Att ersätta tomatpurén i min fajita kryddmix med eyeliner, eller Kiplon med tomatpuré i ögonen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, fast jag undrar vad som blivit värst. Att ersätta tomatpurén i min fajita kryddmix med eyeliner, eller Kiplon med tomatpuré i ögonen? :)

Värst är knäckebrödssmulor i sängen. :whistling:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Värst är knäckebrödssmulor i sängen. :whistling:

Stort problem i Dalarna kan jag tänka mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värst är knäckebrödssmulor i sängen. :whistling:

Nej du, där har du fel :)

Värst är en dålig eyeliner, den kan aldrig ersättas med tomatpuré. Hur bra den än är..... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du, där har du fel :)

Värst är en dålig eyeliner, den kan aldrig ersättas med tomatpuré. Hur bra den än är..... :)

Risken är stor att man blir rödögd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken är stor att man blir rödögd.

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du, där har du fel :)

Värst är en dålig eyeliner, den kan aldrig ersättas med tomatpuré. Hur bra den än är..... :)

Prova med en bra oneliner. Det brukar hjälpa. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
davidredjoy

- Beställde en iPhone 6 idag, Wohoo! Jo jag vet, "redan?" tänker ni... Medans jag själv tänker - Oooh, perfekt tajming!

 

:totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Postad (redigerade)

Köpt mig två UPS:er / Överspänningsskydd till mina datorer, Eaton 3S (passande äppligt). Tre uttag med överspänningsskydd och tre uttag med överspänning / batteribackup. Även överspänningsskydd för tele / ethernet. Med USB ansluten till datorn så kan man konfigurera hur datorn ska bete sig när strömmen går och batteriet aktiveras.

 

Förvånansvärt rejäl och robust med tanke på priset. Just nu 599:- mot normala 749:- hos Dustin.

https://www.dustinhome.se/product/5010587805/3s

 

Första intrycket är fem tummar upp :yeahbaby::yeahbaby::yeahbaby::yeahbaby::yeahbaby:

 

Perfekt att ha om man bor på landet där strömmen plötsligt kan försvinna samt nu när åskans tid är i faggorna.

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En iPad Mini till min dotter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
davidredjoy
Postad (redigerade)

Köpte nya iPhone dockan idag, var inne på Emporia i Malmö och tänkte lika bra, när jag ändå är här och här finns en Apple Store :whistling:

 

Har på ett skal samtidigt, tokbra! Mindre bra är det nog att den känns aningen instabil om jag ska va ärlig... Tänkte först att det kanske var skalet som tog i så att den satt snett men när jag kollade noga är det flera mm fritt så inte därför... Kan va att det där med att vila hela iPhone's vikt på bara en Lightning kontakt inte är det bästa...

 

Hmm... Får väl se hur länge den håller utan att förstöra iPhone eller sig själv...

:huh:

Redigerad av davidredjoy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Loppisfynd: Två påslakan, två underlakan och fyra örngott för 120 kronor. Av god kvalitet, i det närmaste oanvänt eller inte slitet, hur som helst. Passar en fattig sjukpensionär. ^_^

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loppisfynd: Två påslakan, två underlakan och fyra örngott för 120 kronor. Av god kvalitet, i det närmaste oanvänt eller inte slitet, hur som helst. Passar en fattig sjukpensionär. ^_^

 

Är aldrig fel att kunna göra ett fynd, har hittat massor av bra saker på loppis genom åren :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är aldrig fel att kunna göra ett fynd, har hittat massor av bra saker på loppis genom åren :ThumbsUp:

Nej, men många skulle aldrig använda något begagnat närmast huden (utom när de hälsar på hos andra förstås eller tar in på hotell...). Fast jag tvättar förstås allt innan jag själv gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag har aldrig köpt kläder på loppis, av det skälet, äckligt tycker jag fast känslan är egentligen ogrundad, rätt så, däremot gillar jag gå på loppisar och försöka fynda konst, prydnadsföremål eller liknande, vilket jag aldrig lyckats med, men hoppet är ju det sista som överger en.

Edit: Möbler har ju förstås inhandlats på loppisar och möbelbodar etc genom tiderna. Det är ju roligare med gamla grejer än nytt, bara arbetsbordet som är nytt IKEA av praktiska skäl.

Redigerad av Semmelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig köpt kläder på loppis, av det skälet, äckligt tycker jag fast känslan är egentligen ogrundad, rätt så, däremot gillar jag gå på loppisar och försöka fynda konst, prydnadsföremål eller liknande, vilket jag aldrig lyckats med, men hoppet är ju det sista som överger en.

Edit: Möbler har ju förstås inhandlats på loppisar och möbelbodar etc genom tiderna. Det är ju roligare med gamla grejer än nytt, bara arbetsbordet som är nytt IKEA av praktiska skäl.

Frun har köpt alla mina arbetsskjortor genom tiderna på second hand. 10-20:- per styck..... det kryllar av bra bommulsskjortor i bra kvalitet. Varför köpa nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig köpt kläder på loppis, av det skälet, äckligt tycker jag ...

Lite samma känsla här. Men byxor, skjortor, och sånt är väl ok. Däremot inte t-shirt och underkläder - det närmast kroppen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Beställde nyss en Kyocera handjagad kaffekvarn med keramiskt malverk. Ironiskt nog främst för att på sikt spara pengar. Färskare kaffe får man ju på köpet, men först ska jag leta upp en böna jag trivs med. :foralskad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde nyss en Kyocera handjagad kaffekvarn med keramiskt malverk. Ironiskt nog främst för att på sikt spara pengar. Färskare kaffe får man ju på köpet, men först ska jag leta upp en böna jag trivs med. :foralskad:

 

Vad trevligt, vad går en sådan sötnos loss på?

 

Lycka till i jakten med att hitta en böna du trivs med :yeahbaby::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad trevligt, vad går en sådan sötnos loss på?

 

Lycka till i jakten med att hitta en böna du trivs med :yeahbaby::hihihi:

Den kostade 465 kronor inklusive frakt.

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...