Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Har beställt ny kamera idag. Pentax K50 (röd). Kommer om några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Skulle köpa nya billiga skor att ha på jobbet av "typen" gympaskor eller liknande. De jag har nu är på väg att ge upp, vet inte vad mina fötter sysslar med men skorna går alltid sönder i fortsulan, antingen inifrån, främst i hälen eller så går det hål i själva sulan. Brukar alltid finnas något vettigt i fyndhörnan. Åkte därifrån med två par vinterkängor för 150:- stycket. Så nu bör jag klara av hela vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köper från engelska ebay Boschmaskiner ur blå serien. Idag fick jag hem en mutterdragare med box. Klart billigare än via Tradera och sanslöst billigare än vi fackhandeln.

Kommer senare att köpa en cirkelsåg och sticksåg från samma källa, många hundralappar billigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Samsung http://cdon.se/hemelektronik/samsung-s5300-galaxy-pocket-black-p22433842#ignoreParams

Efter att min Motorola Defy+ föll från hatthyllan och glaset sprack.

Va synd att jag inte visste det. Jag fick en sådan när jag förnyade mitt abonnemang, och har ingen användning för den.

 

Edit: olåst!

Redigerad av Balooba
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va synd att jag inte visste det. Jag fick en sådan när jag förnyade mitt abonnemang, och har ingen användning för den.

 

Edit: olåst!

Det var väldigt generöst av dig, men kanske någon annan har användning för den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väldigt generöst av dig, men kanske någon annan har användning för den?

Tja, efter att nu då ha kunnat testa Android så förstår jag inte hur någon kan ha användning för den. :)

Skämt åsido, jag får väl låta den ligga, kan ju alltid köra igång den om det någon gång skulle hända att jag skulle bli sugen på Android, så blir jag ju lätt avgiftad bara genom att titta på den.

 

Edit: Fast det måste jag ju erkänna, det är ju otroligt mycket funktion man får för de pengarna. Där ser man hur fort utvecklingen går, när man kan få en smatphone för några hundralappar, eller som i mitt fall "gratis".

Redigerad av Balooba
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, efter att nu då ha kunnat testa Android så förstår jag inte hur någon kan ha användning för den. :)

Skämt åsido, jag får väl låta den ligga, kan ju alltid köra igång den om det någon gång skulle hända att jag skulle bli sugen på Android, så blir jag ju lätt avgiftad bara genom att titta på den.

 

Edit: Fast det måste jag ju erkänna, det är ju otroligt mycket funktion man får för de pengarna. Där ser man hur fort utvecklingen går, när man kan få en smatphone för några hundralappar, eller som i mitt fall "gratis".

Ja mer funktioner kan man inte få för de pengarna. Jo jag är egentligen allergisk mot Android (får utslag), men som vänsterradikal så vägrar jag köpa en dyr iPhone som gynnar kapitalistföretaget Apple.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja mer funktioner kan man inte få för de pengarna. Jo jag är egentligen allergisk mot Android (får utslag), men som vänsterradikal så vägrar jag köpa en dyr iPhone som gynnar kapitalistföretaget Apple.

Bättre då att köpa en Android som gynnar kapitalistföretaget Google... :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, efter att nu då ha kunnat testa Android så förstår jag inte hur någon kan ha användning för den. :)

Skämt åsido, jag får väl låta den ligga, kan ju alltid köra igång den om det någon gång skulle hända att jag skulle bli sugen på Android, så blir jag ju lätt avgiftad bara genom att titta på den.

 

Edit: Fast det måste jag ju erkänna, det är ju otroligt mycket funktion man får för de pengarna. Där ser man hur fort utvecklingen går, när man kan få en smatphone för några hundralappar, eller som i mitt fall "gratis".

Blir lite full i skratt när jag läser inlägget.

 

Min pappa som aldrig ägt en smartphone råkade få en sån där Samsung med ett abonnemang. Okej, jag fick då den kära uppgiften att visa honom hur den fungerade. Och det var det j#€%e jag har sett i telefonväg någon gång. Så otroligt osmart telefon.

 

Han har fortfarande inte någon större nytta av alla funktioner då han i princip bara blir irriterad över hur knöliga de är att använda. Men han kan ringa med den,och det får väl ändå anses vara huvudsaken.

 

Någon vecka senare införskaffade han sin första Applepryl, en iPad. Och den begrep han sig på att använda på direkten. Och gillar skarpt! En iPhone, liksom en iPad, är ju intuitiv på ett helt annat sätt. Man behöver inte begripa så mycket, det bara ger sig hur man ska göra.

:D

 

Och det är naturligtvis inte alls någon vanesak eller vad man gillar eller så, som så många menar :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En iBok om The Power of Now.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite full i skratt när jag läser inlägget.

 

Min pappa som aldrig ägt en smartphone råkade få en sån där Samsung med ett abonnemang. Okej, jag fick då den kära uppgiften att visa honom hur den fungerade. Och det var det j#€%e jag har sett i telefonväg någon gång. Så otroligt osmart telefon.

 

Han har fortfarande inte någon större nytta av alla funktioner då han i princip bara blir irriterad över hur knöliga de är att använda. Men han kan ringa med den,och det får väl ändå anses vara huvudsaken.

 

Någon vecka senare införskaffade han sin första Applepryl, en iPad. Och den begrep han sig på att använda på direkten. Och gillar skarpt! En iPhone, liksom en iPad, är ju intuitiv på ett helt annat sätt. Man behöver inte begripa så mycket, det bara ger sig hur man ska göra.

:D

 

Och det är naturligtvis inte alls någon vanesak eller vad man gillar eller så, som så många menar :totaltgalen:

Hur då osmart, jag lärde mig min på 1 minut när jag fick den, men då har jag iofs haft Android-telefon förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag beställdes 2* 8 gb minne till iMacen.

Blir sammanlagt 24 gb ska nog räcka ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt mig ett par aktiva monitorer (högtalare) till datorhörnan. Edifier R1900TII aktiva högtalare

6307224_1.png6307224_0.png

Hämtade ut paketet idag och la ut en nätverkskabel så jag kunde flytta in min Airport Express in till datornhörnan för att köra högtalarna "trådlöst" så man även kan ligga i sängen utan att använda hörlurar. Det lilla jag har spelat och kunnat höra än så länge gör mig jättenöjd. De ger ett välbyggt och gediget intryck åt låter i mina öron väldigt bra :rockapa::yeahbaby::travolta:

 

Skönt dessutom att inte behöva husera en förstärkarenhet som ska ta plats och samla damm utan det är "bara" två högtalare :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

för att den var söt…. :)

post-67957-0-26424100-1385670237.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

“Centern goes bling-bling”, eller? pclaugh.gif

MG_238.gif

 

Diamanter och vitt guld? :)

minst :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställt två HomePlug-adaptrar från Dlink på kjell.com. Hoppas på lite bättre fart i nätverket då de gamla ligger på max 200Mbit via elnätet. Nedsatta i pris och fri frakt, så varför tveka?

 

http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/natverk/tradburet-natverk/homeplug/d-link-dhp-501av-p92501#ProductDetailedInformation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...