Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Mattiasgbg

Förutom formen på vevarna ser de identiska ut.

Tror, tittade lite på min kvarn, att fotoperspektiven lurar oss. Tänk på att det sitter en liten låsgrej för malningsstorleken vid skruven till veven. För att ta isär malverkets delar så måste den lossas, sedan får man ställa in storleken igen.

Jag tar aldrig isär min för rengöring, ända anledningen vore om jag hade malt konstiga kryddor i den, men det gör jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror, tittade lite på min kvarn, att fotoperspektiven lurar oss. Tänk på att det sitter en liten låsgrej för malningsstorleken vid skruven till veven. För att ta isär malverkets delar så måste den lossas, sedan får man ställa in storleken igen.

Jag tar aldrig isär min för rengöring, ända anledningen vore om jag hade malt konstiga kryddor i den, men det gör jag inte.

Det står via min länk att den antingen kan rengöras genom att man maler lite ris, eller använder en borste när den är ställd på största malstorlek. Absolut inte vatten. Jag kommer att göra som du.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror, tittade lite på min kvarn, att fotoperspektiven lurar oss. ...

Veven är på min svagt böjd sett ovanifrån. Men lustigare är nog att under en papperslapp i botten av glasbehållaren så står det "Hario" på min. Det anges på utsidan av förpackningen att glaset är japanskt medan malverket är kinesiskt. Men inte ett ord om Hario förrän man ser glasbehållaren. The plot thickens... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-28798-0-60767800-1436789292_thumb.jpg

 

Te från England (Amazon för 119 spänn inklusive frakt). Måste testa denna omhuldade klassiker. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

attachicon.gifte.jpg

 

Te från England (Amazon för 119 spänn inklusive frakt). Måste testa denna omhuldade klassiker. :)

 

 

..och kilopriset är som Guld.... :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, japp. So what? :D

Jamän kösta på massor av stålars på TE............ :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamän kösta på massor av stålars på TE............ :stjarnsmall:

Låt se här. Det blir knappt 1:50 per påse. Och om koppen inte är alltför stor så kan man få påtår på samma påse. Då blir det 75 öre koppen.

På fik koster väl en kopp te 15-30 kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt se här. Det blir knappt 1:50 per påse. Och om koppen inte är alltför stor så kan man få påtår på samma påse. Då blir det 75 öre koppen.

På fik koster väl en kopp te 15-30 kronor.

Du har förstått! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt se här. Det blir knappt 1:50 per påse. Och om koppen inte är alltför stor så kan man få påtår på samma påse. Då blir det 75 öre koppen.

På fik koster väl en kopp te 15-30 kronor.

Låt se så här. Jag måste ju bråka med Alix. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt se så här. Jag måste ju bråka med Alix. :totaltgalen:

Vad då "måste"? Är det ett inre tvång? Du borde nog söka för det i så fall. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad då "måste"? Är det ett inre tvång? Du borde nog söka för det i så fall. :devil:

Jag söker ju bråk. Duger inte det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag söker ju bråk. Duger inte det? ;)

Ja, OK då. Men bara för den här gången. :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har beställt nytt batteri till min gamla MacBook (Vit Mid2007). Andra bytet på 8 år. Används fortfarande för lättare uppgifter av framförallt barnen. Har en SSD som ska petas in in den så den blir lite snabbare.

 

Har även beställt ett tagentbordsfodral till hustruns iPad Air.

 

Nu blir det bilfix.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
marcushedenstrom

Återupplivar tråden med mitt senaste inköp. :galetglad:

 

Från TeeFury.

 

Om 3-4 veckor får jag prova.

odad_flat_robot-depreciation-society.png

Redigerad av marcushedenstrom
  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återupplivar tråden med mitt senaste inköp. :galetglad:

 

Från TeeFury.

 

Om 3-4 veckor får jag prova.

odad_flat_robot-depreciation-society.png

 

- Diggar deras sida! Beställde en LEGO inspirerad Neil deGrasse Tyson & Bill Nye tischa där för några månader sen - Tog bara 1 vecka att få hem så inte säkert du behöver vänta så länge så du vet...

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Tog bara 1 vecka att få hem så inte säkert du behöver vänta så länge så du vet...

Man kan ju alltid hoppas. :)

 

Jag har köpt fyra tshirt från dem tidigare, och det har tagit 2 veckor två gånger och 3 veckor en gång. Fjärde minns jag inte. Nu var det ett tag sen dock, så de kanske har blivit snabbare.

Redigerad av marcushedenstrom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
marcushedenstrom

Kom idag! :) (2 september). Så 26 dagar.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom idag! :) (2 september). Så 26 dagar.

Möjligen en väl kameral och tråkig fråga, men hur funkar det med tull och moms? Kan man bara bortse från det när det gäller en t-shirt?

(Anledningen att jag frågar är att jag var på g att köpa en tröja från ett företag i USA, men drog mig för det då jag fick för mig att det blev både dyrt och krångligt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...