Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

så här skulle den telefonen se ut då

Perfekt! En sån skulle alla switchers och nybörjar-Mac:are ha! :toodeloo:

Redigerad av Justitia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt! En sån skulle alla switchers och nybörjar Mac:are ha! :toodeloo:

precis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jomen tjenamittbena. Man hinner precis glädja sig över tilläggsförsäkringen och i facktidningen jag läste sen så ska den upphöra för den blev för dyr.... koko.... :irriteradtjej: Men jag borde hinna få med lite av den.... :sorry:

Sådana försäkringar brukar väl ha en ganska begränsad utbetalningstid - sex månader kanske? Har svårt att tro att de kan stoppa pågående utbetalningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zappar mellan TV-kanalerna...har några stycken på Viasat....

 

Funderar på om en ska bli en "kriminellendjävel" :D och fixa så en kan se även på Canal Digital, nästan gratis...

Tekniken finns...

 

 

Vi har Viasat Guld tror jag, ser knappt på TV själv men upptäckte nyligen deras egen History-kanal.

Riktigt intressant att lägga ögonen på emellanåt :yeahbaby:

 

Funderar på om man ska dra iväg på bio till kvällen kanske.

 

 

Blev det någon bio? ^_^ Tänkte eventuellt se Till vildningarnas land i helgen :kaffe:

 

Sökt jobb på Clas Ohlson i Insjön som teknikinformatör. Chans? Kanske. Jag har en väldigt bred erfarenhet av teknik och tekniska arbeten samt att jag är bra ( tycker jag ) på att uttrycka mig i skrift. Sen är jag en glad och trevlig typ. :w00t:

 

 

Hoppas det går vägen! ^_^crossfingers.gif

 

 

 

Mycket förkylningar i luften nu, själv var jag hemma från förra veckans onsdag till denna veckas måndag.

Osedvanligt kort och koncist då jag oftast är bris-förkyld i någon månad innan det ebbar ut, bättre att ta hela stormen på samma gång! propellerbaver.gif

 

Förövrigt hittade Aperture 3 hem häromda'n, att föra över iPhoto-biblioteket tog några timmar. Nu återstår lite dubblettupprensning :kaffe:

~Sju timmar kvar till helg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på varför vår toa vibrerar och"råmar som en astmatisk ko med kolik" ibland efter man spolat. Det är lätt fixat, bara toucha spolhandtaget så går det över.

Nyfiken på vad det kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på varför vår toa vibrerar och"råmar som en astmatisk ko med kolik" ibland efter man spolat. Det är lätt fixat, bara toucha spolhandtaget så går det över.

Nyfiken på vad det kan vara.

 

Vaccum/undertryck skulle jag gissa, när vattnet tömts sugs det in luft, se om du kan göra en lite luftspalt nånstans..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inget bättre alltså?

 

Nä, hemma idag också. På månad måste jag gå till jobbet, inget att be för, men nu är det honungsvatten och vila som gäller. Jäkla hosta till att vara omöjlig bara. Det känns som om jag hostar mig till en hjärnblödning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på varför vår toa vibrerar och"råmar som en astmatisk ko med kolik" ibland efter man spolat.

 

Kolla med djursjukhuset. Om kon har kolik låter det allvarligt... totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaccum/undertryck skulle jag gissa, när vattnet tömts sugs det in luft, se om du kan göra en lite luftspalt nånstans..

-hum kanske ska lätta lite på skruven som håller locket... -testar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom man sedan en längre tid kan ha både Mac OS X och Windows på sin mac kanske man ska byta begreppet ”switchers” till ”swingers”... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är imponerad av fastighetsskötarna, som har plockat bort någon av julgranarna från gårdarna häromkring, och med viss sannolikhet överväger att ta bort fler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också imponerad av en pensionerad herre som i radion i det stora hela lyckades vara lugn och saklig i sin kritik av religionerna, trots att man på hans röst tydligt hörde hur hatisk och föraktfull han var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att byta avatar.

Halloween? Blev det inte lite fel nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon på er

lång dag idag som väntar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom man sedan en längre tid kan ha både Mac OS X och Windows på sin mac kanske man ska byta begreppet "switchers" till "swingers"... :P

 

 

:respekt:

 

 

 

 

Här blev det tårta till kaffet för kontorets äldsta och nypensionerade unga dam.

Därtill var en pappaledig kollega här med två små busfrön.

Spännande dag i pappersvändarvärlden :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloween? Blev det inte lite fel nu?

-Påskkärring var det nog tänkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu är det midsommar, verkar det som...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla med djursjukhuset. Om kon har kolik låter det allvarligt... totaltgalen.gif

Framförallt borde det lukta mindre trevligt, om du har ett kolik i toaletten alltså... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:respekt:

 

 

 

 

Här blev det tårta till kaffet för kontorets äldsta och nypensionerade unga dam.

Därtill var en pappaledig kollega här med två små busfrön.

Spännande dag i pappersvändarvärlden :rolleyes:

välkommen tillbaks 666

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu är det midsommar, verkar det som...

inte ännu +7 här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett litet infall att testa lite nya ifrån systembolaget igår.

Innis & Gunn Oak Aged Beer, Duvel blev det. Mycket intressanta båda två. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett litet infall att testa lite nya ifrån systembolaget igår.

Innis & Gunn Oak Aged Beer, Duvel blev det. Mycket intressanta båda två. :)

Innis & Gunn är fruns favoritöl, själv tycker jag den är lite för parfymig. Men helt ok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen tillbaks 666

 

 

Tack och bock Ronny :kaffe: Sen arbetsdag idag?

 

Fick ett litet infall att testa lite nya ifrån systembolaget igår.

Innis & Gunn Oak Aged Beer, Duvel blev det. Mycket intressanta båda två. :)

 

Fint ska det va' ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...