Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Varför just jag?

 

Det är alltid den som frågar som ska. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en bra löprunda. 3.66 km i 4.13 min/km-tempo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid den som frågar som ska. Tummeupp.gif

 

 

Tror fasen jag ska sjukanmäla mig ett par dagar bara för att se hur dom löser det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror fasen jag ska sjukanmäla mig ett par dagar bara för att se hur dom löser det...

 

Detta är så typiskt... om det inte fungerar på din arbetsplats så är det din chef som är ansvarig, inte du. Du har ingen skyldighet att ta hans/hennes ansvar. Men det är ju så svårt att säga ifrån....... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag fick info från a.kassan att jag har en tilläggsförsäkring genom facket så jag kan få ut mer pengar. I stället för 80% av 18.000:- kan jag få ut 80% av den faktiska lönen jag hade. DET blir skillnad! Jag trodde jag skulle få sälja allt jag äger och har.... det ger mig 3-4.000:- mer i månaden. Pust....... :pompoms:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick info från a.kassan att jag har en tilläggsförsäkring genom facket så jag kan få ut mer pengar. I stället för 80% av 18.000:- kan jag få ut 80% av den faktiska lönen jag hade. DET blir skillnad! Jag trodde jag skulle få sälja allt jag äger och har.... det ger mig 3-4.000:- mer i månaden. Pust....... pompoms.gif

 

 

Grattis!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälper våren att få bort snön....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min trädgård är rätt skräpig efter vintern. closedeyes.gif

 

 

Vad betalar du? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letar efter utomhusjobb. :borstatanderna:

har du fått tag på något då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade lite på forumet och konstaterade att det är bara storheter ute i cyberrymden...... men vem är simpa..? :P

ovh vem är denna simpa då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma från jobbet - feber, hosta, förkylning. badtaste%20(16).gif

inget bättre alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälper våren att få bort snön....

det kan väl knappast bli över +10 i morgon väl? :armskeptsis:

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Jag fick info från a.kassan att jag har en tilläggsförsäkring genom facket så jag kan få ut mer pengar. I stället för 80% av 18.000:- kan jag få ut 80% av den faktiska lönen jag hade. DET blir skillnad! Jag trodde jag skulle få sälja allt jag äger och har.... det ger mig 3-4.000:- mer i månaden. Pust....... :pompoms:

:yeahbaby::cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick info från a.kassan att jag har en tilläggsförsäkring genom facket så jag kan få ut mer pengar. I stället för 80% av 18.000:- kan jag få ut 80% av den faktiska lönen jag hade. DET blir skillnad! Jag trodde jag skulle få sälja allt jag äger och har.... det ger mig 3-4.000:- mer i månaden. Pust....... :pompoms:

ja just det grattis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så här skulle den telefonen se ut då

post-154-1269544942,16_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt jobbat! :lol:

ja det är ju mycket enklare att hålla reda på en siffra än 7 st

 

härmed är den döpt till forumphone :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen klar med samhällsuppsatsen nu är det bara historia, franskauppsats, svenska, engelska naturlabb och projektarbete kvar:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jomen tjenamittbena. Man hinner precis glädja sig över tilläggsförsäkringen och i facktidningen jag läste sen så ska den upphöra för den blev för dyr.... koko.... :irriteradtjej: Men jag borde hinna få med lite av den.... :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...