Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Kaffet står på spisen, snart dags för dagens första kopp kaffe phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en tysklärarinna som var stolt ägare till en sköldpadda, Padde-Lisa, de hade borrat ett hål i skölden och knutit ett snöre i en pinne så stackars Padde-Lisa kunde bara gå runt runt runt.

-Vi fick i alla fall lära oss allt om sköldpaddor på tyska, kunskaper jag "verkligen" behövt i livet! :D

Hahaha, vad heter sköldpadda på tyska då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var sköldpaddan i koppel då? :borstatanderna:

Näe, den var "frigående", men inte särskilt snabb... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, vad heter sköldpadda på tyska då?

-Schildkröte! Nog därför som hon kallades Padde-Lisa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ösregnar här, skönt att våren är på väg, men pollenet kunde jag vara utan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Schildkröte! Nog därför som hon kallades Padde-Lisa :D

Ja det kan man förstå :tyst:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Sista dagen idag innan tenta. Ska plugga som ett djur och vara extremt effektiv. Efteråt ska jag fira med övriga kursare att den här hemska kursen äntligen är slut! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svär över att Polar inte efter alla dessa år lyckats skrämma ur sig ett program för Mac. Det är tamefan helt otroligt!

I helgen lyckades jag få det hela att funka med hjälp av Parallels Desktop och WinXP, men glädjen blev inte långvarig. I går funkade det inte längre. Inget har förändrats när det gäller installation, drivrutiner eller nåt annat i systemet, men lik förbannat totalvägrar IR-överföringen att funka.

 

Tänk om Polar hade hängt med i svängarna och fixat all överföring med Bluetooth i stället, som konkurrenten Garmin! Men nä, bäst att hålla sig kvar i en föråldrad och inkompatibel IR-teknik! Jaaa, va smart!!! Bläech!!!

:chock::wacko::evilgrin::angry2::superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man känner våren i luften idag. :galetglad:

ja visst är det härligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista dagen idag innan tenta. Ska plugga som ett djur och vara extremt effektiv. Efteråt ska jag fira med övriga kursare att den här hemska kursen äntligen är slut! :D

O ja ... ut i våren och fira

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivit ihop en ansökan om ROT-avdrag och skickat iväg, till Västervik ???

Hoppas den duger, gjort exakt som det beskrevs på skatteverkets sida..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårluft ute, så jäkla underbart. Det är inte vidare soligt dock.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här snöar det IDAG IGEN!! Nu är jag på krigsstigen :angry2: och går omkring i shorts tom när jag åkte och hämtade frun som inte orkade gå hem från stan i snön. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade inte väskan varit så fullpackad hade jag tagit med kameran på turen till jobbet

nu får den vänta till påsk istället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att ge sig i väg

ni får ha en underbar eftermiddag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och kört en runda med frun och dottern i min Saab 95 V4 -69. Efter det har jag fått låna en bensindriven häcktrimmer så nu är häckarna runt lägenheten fina igen. Har marklägenhet och jädrans massa häck runt allt då där är gräsmatta både på fram och baksidan som hör till lägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute och kört en runda med frun och dottern i min Saab 95 V4 -69.

 

NO!! WoW!! :tappahakan:

Är den röd!!? :pompoms:

post-363-126935799433_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NO!! WoW!! :tappahakan:

Är den röd!!? :pompoms:

 

Nej, den är vit.

Fick den av min fru i present när jag fyllde 30 galetglad.gifinlove.gif

 

 

DSC00216.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, klyva ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved, såga ved,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Ska ut till garaget o montera batteriet på hojen. Måste ju bara starta den nu när snö o is smält bort framför garagteporten. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svär över att Polar inte efter alla dessa år lyckats skrämma ur sig ett program för Mac. Det är tamefan helt otroligt!

I helgen lyckades jag få det hela att funka med hjälp av Parallels Desktop och WinXP, men glädjen blev inte långvarig. I går funkade det inte längre. Inget har förändrats när det gäller installation, drivrutiner eller nåt annat i systemet, men lik förbannat totalvägrar IR-överföringen att funka.

 

Tänk om Polar hade hängt med i svängarna och fixat all överföring med Bluetooth i stället, som konkurrenten Garmin! Men nä, bäst att hålla sig kvar i en föråldrad och inkompatibel IR-teknik! Jaaa, va smart!!! Bläech!!!

:chock::wacko::evilgrin::angry2::superirriterad:

hur gick det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påbörjat deklarerandet

 

Alla dessa extra blanketter... :irriteradtjej:

N3A heter en jag fyllde i nu... delägare i ett Kommanditbolag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...