Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

Pocahontas

Ätit frukost..

141488359_10159236622721111_5561659403653517720_o.jpg

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
mikaellq
2 timmar sedan, Pocahontas säger:

Ätit frukost..

Hur känns det då att ha Trump i magen? :hihihi:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Pocahontas
19 minuter sedan, mikaellq säger:

Hur känns det då att ha Trump i magen? :hihihi:

Lite skit får man tåla...

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71

Brukar aldrig svara på enkäter/erbjudande på FB av princip att jag anser det vara bluff.
Men när en lokal bilhandlare dök upp i mitt flöde om ett erbjudande att få låna en elbil i en hel vecka så kände jag att det är mer trovärdigt. Så jag fyllde i mina uppgifter och plitade ner en motivering varför just jag skall få provköra.
Idag så ringde dom och berättade att jag är den utvalda 😁
Passar ju väldigt bra när jag är på jakt just efter en elbil.

Skärmavbild 2021-01-21 kl. 20.28.12.png

Skärmavbild 2021-01-21 kl. 13.43.31.png

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mattiasgbg
22 minuter sedan, lappen71 säger:

Brukar aldrig svara på enkäter/erbjudande på FB av princip att jag anser det vara bluff.
Men när en lokal bilhandlare dök upp i mitt flöde om ett erbjudande att få låna en elbil i en hel vecka så kände jag att det är mer trovärdigt. Så jag fyllde i mina uppgifter och plitade ner en motivering varför just jag skall få provköra.

Skärmavbild 2021-01-21 kl. 20.28.12.png

Skärmavbild 2021-01-21 kl. 13.43.31.png

Grattis! En fördel med elbilar är uppvärmningskapaciteten i samband med laddning. Det riskerar att vara isfritt runt fordonet.

Då har min dator utlämnats på riktigt. Kartongen har öppnats och jag har plockat ut datorn. Men nu ligger den i kartongen igen i väntan på helgen.

• Tack 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny
2 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Grattis! En fördel med elbilar är uppvärmningskapaciteten i samband med laddning. Det riskerar att vara isfritt runt fordonet.

Då har min dator utlämnats på riktigt. Kartongen har öppnats och jag har plockat ut datorn. Men nu ligger den i kartongen igen i väntan på helgen.

lycka till helgen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman
56 minuter sedan, lappen71 säger:

Kul! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
18 minuter sedan, Axelman säger:

Kul! :)

Ja verkligen :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman
12 timmar sedan, lappen71 säger:

Ja verkligen :) 

I teknikens värd får dock Kia Niro bättre betyg än Hyundai Kona. Rymligare, bättre komfort mm Bättre än VW ID 3 som jag provat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
1 timme sedan, Axelman säger:

I teknikens värd får dock Kia Niro bättre betyg än Hyundai Kona. Rymligare, bättre komfort mm Bättre än VW ID 3 som jag provat.

Kan snart kommentera det för jag har provkört en Niro 😁

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman
9 minuter sedan, lappen71 säger:

Det är nästa provkörning för mig. ID 3 blev till slut en besvikelse. Chassiet är sämre än min Seat Leon, enbart skärmbaserade inställningar fungerar prupp och blir en dealbreaker. Frågan är också hur ID 3 fungerar i vinterföre med sin bakhjulsdrift. Trodde utvecklingen hade gått ifrån sånt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix

^^^ Den här tråden ser som klippt och skuren ut. :) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman

Har varit rasslig i över 14 dagar och i dag skulle jag hämta in två korgar ved. Efter andra korgen gick andningen upp på 100% och jag blev riktigt rädd. För att göra en lång historia kort har jag förmodligen lunginflammation eller covid. Kom hem för en stund sedan från covidtest. Nu håller jag tummarna och hoppas på lunginflammation. Fattar inte att jag skrivit detta. Hoppas på lunginflamation!! :cry: Ska försöka få en akuttid på vårdcentralen om de törs ta emot mig. :pinch:

• Ledsen 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
7 minuter sedan, Axelman säger:

Har varit rasslig i över 14 dagar och i dag skulle jag hämta in två korgar ved. Efter andra korgen gick andningen upp på 100% och jag blev riktigt rädd. För att göra en lång historia kort har jag förmodligen lunginflammation eller covid. Kom hem för en stund sedan från covidtest. Nu håller jag tummarna och hoppas på lunginflammation. Fattar inte att jag skrivit detta. Hoppas på lunginflamation!! :cry: Ska försöka få en akuttid på vårdcentralen om de törs ta emot mig. :pinch:

Aj fan låter inte bra. Men har det inte blivit värre under två veckor är det nog ingen fara

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
24 minuter sedan, Axelman säger:

Krya på dig! :kramis:

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman
1 timme sedan, lappen71 säger:

Aj fan låter inte bra. Men har det inte blivit värre under två veckor är det nog ingen fara

Det har inte blivit bättre på över två veckor och det är inte bra.

• Ledsen 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny
5 timmar sedan, Axelman säger:

Krya på dig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny
Postad (redigerade)

2a arbetsveckan avklarad det firas med en 🍰
klassiska_semlor.jpg.afdee9033d6da660cc13547b3e8193b5.jpg

Redigerad av ronny
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
Just nu, ronny säger:

2a arbetsveckan avklarad det firas med en 🍰

En tårtbit? 😋

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mattiasgbg
10 timmar sedan, lappen71 säger:

Du ska alltså få låna försäljarens kona för provkörning i en vecka. Om vi hade levt på 1700-talet så hade nog prästen haft en del att säga om sådant beteende.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
29 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Du ska alltså få låna försäljarens kona för provkörning i en vecka. Om vi hade levt på 1700-talet så hade nog prästen haft en del att säga om sådant beteende.

Dubbelt hor?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

Experimenterar med en ny privat sökmotor, Peekier.

Undrar när litium-jon batterierna till slut ersätts med något bättre.

https://peekier.com/#!replace+lithium+ion

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mattiasgbg
2 minuter sedan, Alix säger:

Dubbelt hor?

Ja det borde det bli. Jag har något minne av att På spåret redde ut saken för någon vecka sedan (en fråga om Örebro av alla ställen tror jag).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
5 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Ja det borde det bli. Jag har något minne av att På spåret redde ut saken för någon vecka sedan (en fråga om Örebro av alla ställen tror jag).

Ja, det var där jag hörde det senast, fast jag hade ändå koll på det (fast inte av egen erfarenhet).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mattiasgbg
2 minuter sedan, Alix säger:

Ja, det var där jag hörde det senast, fast jag hade ändå koll på det (fast inte av egen erfarenhet).

Fast själva frågan gällde något annat, tror det var ett ord som beskrev två ogifta som sexade loss...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...