Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Jag lade precis märke till något jag inte sett tidigare. :fundersam:

 

attachicon.gifjag_.png

Ja, det har väl funnits sen några månader nu.

 

- - -

 

Sitter o läser GP lite grann. Slår mig hur dåligt den sidan eg är gjord (inte innehåll). Många "fel" och missar de gjort. T ex är sidan el en kolumn inte tillräckligt bred så göms innehållet istället för att det hamnar på en ny rad. Bilder/rutor förskjuts. :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inget att tacka för. Du har ju inte fått några såna poäng än. :D:hihihi::totaltgalen:

Har för mig att det är bra med många sådana? eller hur? Får väl lägga på ett kol då? :totaltgalen::hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi hi hi va roliga vi var i kväll. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi hi hi va roliga vi var i kväll. :hihihi:

ja, inte sant!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi hi hi va roliga vi var i kväll. :hihihi:

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^_^

 

post-5952-0-13799000-1397373133.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Du kan inte "slösa på cykler" längre. En toppladdning tar inte mer del av en cykel än det du behöver ladda. Du kan ladda 5% om dagen i tjugo dagar innan det blir en laddcykel.

Tack för info från en till med samma funderingar som iEricF.

 

Men en fråga till.

 

Upplever en skillnad i hur länge batteriet räcker beroende på om jag gjort ett antal laddningar från 50-60 % till fulladdat eller om jag laddar en nästan full cykel, alltså från nära 0% till fulladdat.

 

Upplever att batteriet räcker längre i det senare fallet. Vad kan detta bero på? Blir det ungefär som en batterikalibrering man gör på sin Macbook Pro?

 

 

 

Och med fulladdat menar jag alltså full-laddat och inte ful-laddat :)

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallt kaffe. BLÄ! :bla:

Kusligt vad vi är överens!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lade precis märke till något jag inte sett tidigare. :fundersam:

 

attachicon.gifjag_.png

Visst är det märkligt att du inte har varningspoäng. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MotoG-are i alla länder... saknar ni iFånen? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det märkligt att du inte har varningspoäng. :)

Då vore jag i gott sällskap i så fall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då vore jag i gott sällskap i så fall. :P

Du är ju i gott sällskap nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MotoG-are i alla länder... saknar ni iFånen? :fundersam:

Kanske det blir en iFön nästa gång. Jag älskar hur perfekt Motorola fått till kompromissen mellan pris och teknik. På den punkten vill jag, och antagligen Alix också, påstå att Motorola kommit ljuvligt nära perfektion. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ju i gott sällskap nu.

Precis. :storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det blir en iFön nästa gång. Jag älskar hur perfekt Motorola fått till kompromissen mellan pris och teknik. På den punkten vill jag, och antagligen Alix också, påstå att Motorola kommit ljuvligt nära perfektion. :ThumbsUp:

Det är priset jag tänker på. Jag vill inte gå runt med en 6000:- manick i fickan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är priset jag tänker på. Jag vill inte gå runt med en 6000:- manick i fickan.

Du får göra som jag, gå runt med en 200 kr/månaden-manick i fickan. Det känns billigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får göra som jag, gå runt med en 200 kr/månaden-manick i fickan. Det känns billigare.

Jag har en 0-kronors..... :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Jag älskar hur perfekt Motorola fått till kompromissen mellan pris och teknik. På den punkten vill jag, och antagligen Alix också, påstå att Motorola kommit ljuvligt nära perfektion. :ThumbsUp:

Ja! :yeahbaby:

 

(För egen del vill jag framhålla att den är så stryktålig! Jag med mina nerver uppskattar det.)

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt abonnemang kostar 300 kr/månaden. Telefonen kostar inget, den köpte jag kontant, olåst. Då har jag obegränsad surf men samtal och sms kostar. Eftersom jag aldrig kommer upp i 300 kr så tillkommer aldrig något. Jag skulle vilja ha ett 0-kronors abonnemang med obegränsad surf och fria samtal.

Jag fick min urgamla HTC och har kontantkort. Så det kostar bara det jag ringer vilket är minimalt. Har också fått ett Wifogkort som är helt gratis men inte hunnit pröva det än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat och vill inte ha kontantkort. Det som betyder något är obegränsad surfning, resten är fluff.

OK. Jag vill bara ringa.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat och vill inte ha kontantkort. Det som betyder något är obegränsad surfning, resten är fluff.

Då ä väl en ipad perfekt :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK. Jag vill bara ringa.

[+] :yeahbaby: Samma här. I huvudsak är det mest för att (kunna) ringa om man behöver. Är så kass mottagning ändå så den ligger mest på hylla tycker jag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...