Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En av de allra bästa scenerna i filmkomediernas historia. Kan till och med tävla med Peter Sellers och Rosa Pantern. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

siesta timme ?

 

 

Nä, inte vila, har bara varit hos en mycket god vän som kräver lite sällskap lite då och då.

Att man har en kvinna också tycks inte ha någon betydelse. Vänner får man inte glömma ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittat på onormalt långa kvinnliga mannekänger.

Visst är tjejerna snygga, men de kläder de bar sitter inte lika snyggt på " vanliga" människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En av de allra bästa scenerna i filmkomediernas historia. Kan till och med tävla med Peter Sellers och Rosa Pantern. :lol:

Ja det finns ett par scener som är av bästa kvalité

 

- SÄTT PÅ DEN !

 

- Det är inget fel på hörapparaten, jag har stängt av den för att spara batteri

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, inte vila, har bara varit hos en mycket god vän som kräver lite sällskap lite då och då.

Att man har en kvinna också tycks inte ha någon betydelse. Vänner får man inte glömma ändå. :)

jag tyckte att det var ovanligt lite folk mellan inläggen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssa i 2'a rutan (Min tidszon är nu i sommartid

Kommentarer & besökare) så skall det hoppa fram en timma. :yeahbaby:

Tack! (Å andra sidan undrar jag varför jag måste berätta det för IP Board. Det borde väl kunna programmeras?)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! (Å andra sidan undrar jag varför jag måste berätta det för IP Board. Det borde väl kunna programmeras?)

Prova den första rutan där med automatiskt. Vet inte om/hur den funkar.

 

Jo, det kan det säkert. Vad som är (brukar vara) svårt är alla olika tidszoner/länder, och vilka som har och inte osv. IPboard är ju inte skrivet direkt för oss. På många andra forum finns det många nationaliteter på medlemmarna. Vet att det kan vara svårt på andra (mjukvaror)... För oss är det väl eg en fråga för “Om forumet”, så kan Joel o c/o utveckla det mer.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovit riktigt gott... :ThumbsUp: Lyckades somna om med en stund när jag vaknade, så man fix ett par xtra timmar. :yeahbaby: Skall läsa tidningarna och dricka kaffe nu. :kaffe:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova den första rutan där med automatiskt. Vet inte om/hur den funkar.

 

Jo, det kan det säkert. Vad som är (brukar vara) svårt är alla olika tidszoner/länder, och vilka som har och inte osv. IPboard är ju inte skrivet direkt för oss. På många andra forum finns det många nationaliteter på medlemmarna. Vet att det kan vara svårt på andra (mjukvaror)... För oss är det väl eg en fråga för Om forumet, så kan Joel o c/o utveckla det mer.

Det var därför jag frågade. Jag minns inte om det funkade med automatiskt eller inte, tror inte det. Jag blir alltid förvirrad av inställningar som inte funkar i verkligheten. Det ger sig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att flyga hem igen och titta till mina bikupor.

Här nere har jag inte sett ett enda bi, knappt ens några flugor.

Kan undra om de utrotat allt..gott om katter finns det, verkar vara heliga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart dags att flyga hem igen och titta till mina bikupor.

Här nere har jag inte sett ett enda bi, knappt ens några flugor.

Kan undra om de utrotat allt..gott om katter finns det, verkar vara heliga här.

Var är "här"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är "här"?

Inte där. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schlurrp! coffee1.gif Aahh!! :P

 

Jag har lika mycket karaktär som ett hungrigt lejon mitt i en gasellflock. :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... ett hungrigt lejon mitt i en gasellflock. :dumstrut:

I det varma och lättklädda vårvädret igår kände jag mig likadan... :foralskad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det varma och lättklädda vårvädret igår kände jag mig likadan... :foralskad:

Vårtecken. :bultandehjarta:

 

post-5952-0-40068000-1396095956.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårtecken är alltid trevligt jag brukar fota de här blommorna när de kommer upp

 

Bl%C3%A5sippa_Hepatica_nobilis_300.jpg

anemnem1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En av de allra bästa scenerna i filmkomediernas historia. Kan till och med tävla med Peter Sellers och Rosa Pantern. :lol:

Absolut. I know naaaaathing är helt outstanding!! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat Doom så många gånger att jag börjat tröttna på det. Håller därför på med att från App Store ladda hem den första Bioshock som påstås vara bland det yppersta i spelväg. Får se vad jag själv tycker. 75 spänn är hursomhelst kaffepengar.

 

post-5952-0-67936800-1396108637_thumb.jpgpost-5952-0-91829800-1396108651_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4/5 :ThumbsUp:
Det var på första frågan jag missade, och den handlade ju bara om namnet.

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är "EarthHour" ikväll.. Kommer inte släcka ner nåt, mer än det jag brukar. Men jag tar gärna en annan dag/kväll och släcker ner allt istället... för sakens skull - inte för jippots skull, s a s.

Om inte annat kan man ju se Sommartidsomställningen som en EarthHour. Lär ju vara rätt många kWh som sparas mellan 02-03. ^_^:totaltgalen:

Redigerad av iEricF
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är "EarthHour" ikväll.. Kommer inte släcka ner nåt, mer än det jag brukar. Men jag tar gärna en annan dag/kväll och släcker ner allt istället... för sakens skull - inte för jippots skull, s a s.

 

Om inte annat kan man ju se Sommartidsomställningen som en EarthHour. Lär ju vara rätt många kWh som sparas mellan 02-03. ^_^:totaltgalen:

ja, det låter utmärkt!

Inte för att jag inte tycker det är bra att spara på energi, för det behöver vi västvärlden verkligen göra samtidigt som vi bara måste ställa om till mer förnyelsebar sådan.

 

Men jippon har jag svårt för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig lång cykeltur idag. Massor av sol, blommor och fåglar. Cyklade halva sträckan i tshirt. Osannolik marsdag.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...