Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Slurp :kaffe: aaahhhh..... :foralskad::P

 

Tanken var att dra ner på konsumtionen lite, mest för att eftersom det blir några besök på toaletten även om natten eftersom jag dricker så mycket kaffe varje dag. Men nu blev det några koppar, så ljuvligt gott att sänka några koppar kaffe på kvällen och varva ner Tummeupp.gif

[+] Ljuvligt var ordet. :kaffe:

 

 

- - -

 

 

Sitter o kikar/testar GPGtools. Verkar smidigt. :crossfingers::yeahbaby: Har väl fått det att fungera hyggligt i a f. Har aldrig använt sånt innan, så man känner sig lite halvvilse inför allt... Men det som jag inte får ording på nu, eller har ngn koll på alls är varför all text/mail man skriver blir "plain-text" när man skickat/läser det igen? All formattering är borta? :fundersam:

 

 

Strax dags att äta lite. Börjar bli hungrig. food.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovit illa inatt... Vaknade efter 3-4 timmar och kunde inte somna om. Bara blinkar och är klarvaken. :blink:

 

 

Frukost nu och sen fixxa lite. Skall åka och grejja lite sen på e.m.

 

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nädu, en jättepizza ute på stan

Oxkött, Mozzarela, bacon , och massa annat gott :borstatanderna:

Sköljdes ner med en stor öl

 

Där rök den viktnedgången.... klart man blir sugen när man får alldeles för lite i sig.armskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nybryggt mymalt kaffe! Ahhhhhhhhhhhhh............travolta.gif...och en liten bit fängelsekaka.Tummeupp.gif

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var förmiddagsfikat avklarat och andra koppen kaffe sänkt, dagen börjar ju med en kopp nybryggt när man kommer hit Tummeupp.gif

 

Börjar bli dags att fila på en liten utvärdering till morgondagens gruppvägledning som deltagarna ska få fylla i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovit illa inatt...

Samma här... :gaspar:

 

Nybryggt mymalt kaffe! Ahhhhhhhhhhhhh............travolta.gif...och en liten bit fängelsekaka.Tummeupp.gif

Fängelsekaka?? :policeman:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här... :gaspar:

 

 

Fängelsekaka?? :policeman:

 

Det är en typ av mördegskaka i form som man flätar "locket" i rutmönster. När ungarna var små tyckte de att det såg ut som ett fängelsegaller.....hihihi.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var förmiddagsfikat avklarat och andra koppen kaffe sänkt, dagen börjar ju med en kopp nybryggt när man kommer hit Tummeupp.gif

 

Börjar bli dags att fila på en liten utvärdering till morgondagens gruppvägledning som deltagarna ska få fylla i.

härligt, här hör jag på radion att slalomen har börjat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en typ av mördegskaka i form som man flätar "locket" i rutmönster. När ungarna var små tyckte de att det såg ut som ett fängelsegaller.....hihihi.gif

och hur smakar det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en sak som jag tycker är anmärkningsvärd. På min "nya" MBP med dubbla grafikkort så växlar det över till det stora grafikkortet så fort jag startar Google Chrome och inte kan jag förstå varför en webbläsare skulle behöva så avancerad grafikkrets. Är det något konstigt med min Chrome eller har ni andra samma fenomen?

det låter som om Chrome inte passar bra ihop med din nya mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och hur smakar det?

 

Smaskens!! Särskilt med kaffe!! smileys-coffee-578570.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaskens!! Särskilt med kaffe!! smileys-coffee-578570.gif

ahh det är alltså det som är Poängen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en typ av mördegskaka i form som man flätar "locket" i rutmönster. När ungarna var små tyckte de att det såg ut som ett fängelsegaller.....hihihi.gif

Annrs låter "fängelsekaka" lite som en finskrivning av knäckebröd (läs; fängelse = vatten o bröd) whistle.gif:borstatanderna::totaltgalen:

 

 

 

- - -

 

Varit på VC, men det blir inget besök förräns imorgon bitti. Men det är OK, så får jag den läkaren jag vill ha. :crossfingers::yeahbaby:

 

 

Just sopat i mig en skål yogurt med knäckebryt. Kaffe och sen jobba en stund, så skall jag se om det inte går att sova ifatt några timmar sen av de jag missade inatt.

 

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om en timme så är det torsdagsfika här på skolan innan det är arbetsplatsträff. Rektorn drar lite punkter om vad som händer och sker på skolan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och känner mig belåten över en vecka som varit mycket bra, förkylningsvirus till trots. :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gick åt rätt håll ute i snön

vintern håller på att försvinna !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och känner mig belåten över en vecka som varit mycket bra, förkylningsvirus till trots. :galetglad:

Aah... Har han lekt PC? :totaltgalen:

 

 

- - -

 

Poppat "Saxon" hela eftermiddagen. Markerade alla och tryckte på Shuffle. :ThumbsUp: Borde man göra oftare med de band man har många skivor av.

 

Strax lite mat, sen soffan. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt så fiffig lösning på problemet ett stilla drag i början

post-154-085989800 1360860538_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt så fiffig lösning på problemet ett stilla drag i början

Kan du beskriva vad du menar i schacknotation? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du beskriva vad du menar i schacknotation? :fundersam:

1.Ka6 Ta1+ 2.Ta2 -Td1 3,Tg2-f2 Matt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...