Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ja, det var ett kort och intensivt besök i snön den här gången B)

Välkommen i sommar igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nu har Richard roligt

Londons luffare busvisslar på Hyacinth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun och jag ska till affären och handla. Första utevistelsen på nästan två veckor. Är halvpigg. Tror jag. Frun hoppar på kryckor efter operationen. Sicket par.....inlove.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frun och jag ska till affären och handla. Första utevistelsen på nästan två veckor. Är halvpigg. Tror jag. Frun hoppar på kryckor efter operationen. Sicket par.....inlove.gif

Ja det påminner om översättnongen på Dad´s Army

 

Krutgubbar ... det måste vara krut i benen på er båda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äter du våfflor oxå bara på våffeldagen? :D

Våfflor har jag inte ätit på åratal, men pannkakor blir det rätt ofta här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Krutgubbar ... det måste vara krut i benen på er båda

 

Precis. Det måste. Men nu är det inte det. Inne igen efter snöskottningstest med jättehosta. TAr en snabb kopp te för att lindra halsen. Sen ska vi ta oss i genom ICA supermarket. Huvva...ninja.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen med sjuk dotter. Hon har fått ont i örat igen, efter genomgången penicillinkur, så det bär iväg till doktorn igen.

 

Min arbetsgivare började bli lätt irriterad på min frånvaro och ifrågasatte min sambos VAB:ande härom dagen. När jag visade hur många VAB-dagar min sambo hade och hur många jag hade då blev det j**ligt tyst. celb%20(7).gif

Redigerad av MacHedda
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ägg är både gott och nyttigt. Massor med mineraler, vitaminer och proteiner som man behöver. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen med sjuk dotter. Hon har fått ont i örat igen, efter genomgången penicillinkur, så det bär iväg till doktorn igen.

 

Min arbetsgivare började bli lätt irriterad på min frånvaro och ifrågasatte min sambos VAB:ande härom dagen. När jag visade hur många VAB-dagar min sambo hade och hur många jag hade då blev det j**ligt tyst. celb%20(7).gif

Förkylningstider ja... tre virus ute just nu, läste jag på text-TV för några dagar sedan tror jag. :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen med sjuk dotter. Hon har fått ont i örat igen, efter genomgången penicillinkur, så det bär iväg till doktorn igen.

 

Min arbetsgivare började bli lätt irriterad på min frånvaro och ifrågasatte min sambos VAB:ande härom dagen. När jag visade hur många VAB-dagar min sambo hade och hur många jag hade då blev det j**ligt tyst. celb%20(7).gif

hoppas att hon blir bättre :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vet ju vad som hände med Richard i "skenet bedrar2 när han var frånvarande

från jobbet för ofta. Han fick förtidspension

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ägg är både gott och nyttigt. Massor med mineraler, vitaminer och proteiner som man behöver. :yeahbaby:

Ja, verkligen. Näringsrikt! Och näringsinnehållet i 1 ägg, räcker från ägg til kyckling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart dags att ge sig av

först jobbet och sedan klubben i kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen medicin på apoteket.propellerbaver.gif Nysshemkommen från apotek och ICA Maxi. Slut som om jag sprungit maraton.stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen med sjuk dotter. Hon har fått ont i örat igen, efter genomgången penicillinkur, så det bär iväg till doktorn igen.

 

Min arbetsgivare började bli lätt irriterad på min frånvaro och ifrågasatte min sambos VAB:ande härom dagen. När jag visade hur många VAB-dagar min sambo hade och hur många jag hade då blev det j**ligt tyst. celb%20(7).gif

 

Tråkigt, vet hur det är när det rullar på men barn som ofta är sjuka. Var ett av skälen till mitt beslut att börja plugga och byta yrkesbana, negativa arbetsgivare/branscher som anser att män inte ska vara hemma med barnen eller för den delen hämta/lämna på förskola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen medicin på apoteket.propellerbaver.gif Nysshemkommen från apotek och ICA Maxi. Slut som om jag sprungit maraton.stjarnsmall.gif

Men då gick du väl bara över gatan till nästa apotek?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen medicin på apoteket.propellerbaver.gif Nysshemkommen från apotek och ICA Maxi. Slut som om jag sprungit maraton.stjarnsmall.gif

Usch då ... dåligt när de inte kan ha minst 1pkt hemma i a f. :ThumbsDown: Man brukar kunna få en dos el 1 dygns dos direkt på VC som man har ifall det inte finns på Apoteket.

 

 

Annars... du får väl springa ner på ICA och köpa lite "hermesetas". Är ju trots allt rätt ofta man läser att "sockerpiller" fungerar. :borstatanderna::totaltgalen::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry.... mitt recept som skulle ha varit på plats var bortsullat vidsade det sig senare. Det var inte meducinbrist..... Men nu har jag Pulmicort och puffar på.Tummeupp.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag retat mig på en myndighet som dels inte kunde tillämpa sina egna regler korrekt, trots att jag påpekade hur de var utformade, och dels retat mig på att samma myndighet i sitt oförstånd var indiskret och inhämtade uppgifter från en för mig känslig tredje part. De gjorde det i onödan bara för att de var osäkra på hur de skulle göra. Det är inget roligt att bli utsatt för myndigheters inkompetens och sedan behöva stå ut med en massa konsekvenser som de kan rycka på axlarna åt. Inga tjänstefel är begångna, men jag skulle kunna klaga hos JO. Men jag skiter nog i det, för som gammal byråkrat vet jag att det inte gör någon skillnad i praktiken. Varken för mig eller någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...