Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

varför får man läxor till måndagar :chockadskeptisk: måste lämna in en Fysiklabb imorgon EM/kväll :tappahakan:

Varför skulle just måndagar vara något slags undantag?

Då har du ju hela helgen på dig och kan planera vilken dag du vill göra läxan på. Om du får en läxa på en måndag som ska redovisas på tisdagen samma vecka, vilka dagar har du att välja på då? Just det! Du måste välja måndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle just måndagar vara något slags undantag?

Då har du ju hela helgen på dig och kan planera vilken dag du vill göra läxan på. Om du får en läxa på en måndag som ska redovisas på tisdagen samma vecka, vilka dagar har du att välja på då? Just det! Du måste välja måndagen.

 

men, men. helg är ju helg :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där hör väl ändå inte hemma i den här tråden :byrakrat::utskallning:

 

precis vad jag tänkte skriva :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men, men. helg är ju helg :cry:

 

Kan det möjligen vara så att läxan gavs på en fredag eller en torsdag? Isåfall blir det ju ingen helguppgift, utan en veckodagsuppgift som ska vara inlämnad på måndagen efter helgen.

 

 

 

(Fotnot: Jag har själv nyss börjat med univ.studier)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag vill klaga på min pappa som har köpt en HTC Diamond OCH en PC trots att jag försökt att övertala honom att han skulle ha valt en Mac och en iPhone :evilgrin: . Han har redan ringt en gång och beklagat sig för hur mycket det strular. :armskeptisk:

Tycker du ska göra som Erre skrev om han frågar om hjälp! Alternativt ignorera honom tills han skaffar en dator istället för skrot :borstatanderna:

 

varför får man läxor till måndagar :chockadskeptisk: måste lämna in en Fysiklabb imorgon EM/kväll :tappahakan:

Vill du ha hjälp :o ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på att jag aldrig får tummen ur.

Jag vill byta jobb, eller kanske börja plugga. Men det blir aldrig något av det. :chockadskeptisk::irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Nu har de stängt fjärrvärmen och därmed varmvattnet för femtioelfte gången på kort tid. Jag som skulle diska! :irriteradtjej:

Själv har jag inte haft varmvatten sen i torsdags kväll ;) Kan meddela att det är hemskt utan varmvatten under flera dagar :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte om att en FN-snubbe kommer med pekpinnar om att vi inte ska äta kött en dag i veckan för klimatets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte om att en FN-snubbe kommer med pekpinnar om att vi inte ska äta kött en dag i veckan för klimatets skull.

 

Gräsätarna tar alla chanser att predika för sin "mission". Så länge jag saknar vom, bladmage och löpmage tänker jag äta vad jag vill!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
ja jättegärna :D

Då får du fråga fysik-läraren! :P För jag tror faktiskt inte du vill ha hjälp av mig i fysik, men om du envisas kan man ju göra ett hjälpförsök :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där hör väl ändå inte hemma i den här tråden :byrakrat::utskallning:

 

Helt rätt, var i och för sig tänkt som en kommentar till vem det nu var som tyckte det var jobbigt med läxor till måndagar.

Fick dock inte med citat-grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha. Idag reklamerade pappa sin HTC. Han har nu en iPhone. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är dåligt att apple höjt priserna på de nya ipodsen, spelar dock ingen roll för mig för jag beställde när det var de låga priserna men ändå, synd för er andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Vill klaga på vissa principfasta människor som handlar efter mottot "vi gör så för att vi alltid gjort så" utan att det egentligen finns någon reson bakom det hela

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på vissa principfasta människor som handlar efter mottot "vi gör så för att vi alltid gjort så" utan att det egentligen finns någon reson bakom det hela

 

Är det folket på spårvägen :P

 

fick jag lära mig när jag kom dit..kom inte hit o ändra på något

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Är det folket på spårvägen :P

 

fick jag lära mig när jag kom dit..kom inte hit o ändra på något

 

:ThumbsUp:

 

Tyvärr ja, :irriteradtjej:

 

 

Jag tycker om att röra om lite i grytan och det är uppskattat av vissa men inte av alla. Det är tyvärr så att den som hörs, han får skiten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara bôsa på, gjorde jag, moderniserade bussverkstan på den tiden, gav dem tryckluftsverktyg, och nya domkrafter i garagen osv.. allt i verktygsväg var stenålder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Bara bôsa på, gjorde jag, moderniserade bussverkstan på den tiden, gav dem tryckluftsverktyg, och nya domkrafter i garagen osv.. allt i verktygsväg var stenålder

 

Jo tack, jag vet hur det kan se ut.

 

Nu ska Affärsområde Buss kanske säljas, man håller på att titta på det. Bra, så blir vi av med eländet. Att köra sletna bussar under gamla förlustavtal är inget som ett modernt företag bör syssla med, inte äns Göteborgs Spårvägar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...