Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

Hjärndöda idioter på Råsunda... :superirriterad:

som alltid stockholmare kan inte se sport utan att slåss och bråka :angry2:<_<

 

inte undra på att man längtar söderut ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstått varför det går så snabbt att dra pengar från ett konto, men tar minst 3 dagar att få in pengar på kontot.

Inte för att jag är i akut behov av mina pengar, men de hänger i luften någon annanstans än att ligga hos mig bums.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstått varför det går så snabbt att dra pengar från ett konto, men tar minst 3 dagar att få in pengar på kontot.

Ja, det är för att bankerna ska tjäna pengar. Det kallas för "float".

http://en.wikipedia.org/wiki/Float_(money_supply)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, " Float " då har man lärt sig ett nytt ord för att för-hala pengar :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, " Float " då har man lärt sig ett nytt ord för att för-hala pengar :borstatanderna:

Skummisar kan skicka miljoner i flera steg på några sekunder. Vi vanliga dödliga får vänta i dagar på våra fattiga hundralappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på att våra användarkonton på skolans datorer är så spärrade att vi inte ens kan ta bort all skit dom har lagt på skrivbordet :irriteradtjej: Är det för mycket begärt att man vill ha en ren och snygg arbetsmiljö omkring sig :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag vill klaga på att våra användarkonton på skolans datorer är så spärrade att vi inte ens kan ta bort all skit dom har lagt på skrivbordet :irriteradtjej: Är det för mycket begärt att man vill ha en ren och snygg arbetsmiljö omkring sig :superirriterad:

Det kan iknte vi heller :P Men vi har hittat administratörslösenordet på datorerna :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på att våra användarkonton på skolans datorer är så spärrade att vi inte ens kan ta bort all skit dom har lagt på skrivbordet :irriteradtjej: Är det för mycket begärt att man vill ha en ren och snygg arbetsmiljö omkring sig :superirriterad:

Haha till oss va det typ det första dom sa, att vi skulle radera allt på skrivbordet innan vi börjar arbeta med datorn, och helst efteråt också =p

 

Däremot vill jag klaga på att vi inte kan ändra klockan på datorerna i skolan, för alla går olika. Elev är endast ett stanard konto D:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som alltid stockholmare kan inte se sport utan att slåss och bråka :angry2:<_<

 

inte undra på att man längtar söderut ^_^

 

Vet du vad det allra bästa med Stockholm är? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sparka ut alla byråkrater, från alla partier, välj folk med sunt förnuft. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sparka ut alla byråkrater, från alla partier, välj folk med sunt förnuft. :superirriterad:

Men ingen med sunt förnuft skulle ställa upp :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man se WALL-E med engelskt tal, och inget dubbat skit, måste man pallra sig hela vägen till Lund!! :irriteradtjej::superirriterad:

 

Jobbigt !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigt !

Jepp :( Betalar jag nästan 100 spänn för att få se en film vill jag minsannådar få se filmen i originalversionen :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på min pappa som har köpt en HTC Diamond OCH en PC trots att jag försökt att övertala honom att han skulle ha valt en Mac och en iPhone :evilgrin: . Han har redan ringt en gång och beklagat sig för hur mycket det strular. :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp :( Betalar jag nästan 100 spänn för att få se en film vill jag minsannådar få se filmen i originalversionen :superirriterad:

 

Dåligt av SF att inte visa orginal verisionen i första hand. Det är ju trots allt en film för både vuxna och barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på pyttemjuk igen, hur tänkte man när man skrev det här ?

post-27961-1220804760.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill klaga på pyttemjuk igen, hur tänkte man när man skrev det här ?

 

Haha, klockrent!

 

Vill klaga på Norton Anti-Virus.

Det måste vara det sämsta program som någonsin gjorts.

I mitt tycke är programmet i själva verket ett virus; det slöar ner datorn, fungerar inte och hindrar andra program från att fungera som de ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på min pappa som har köpt en HTC Diamond OCH en PC trots att jag försökt att övertala honom att han skulle ha valt en Mac och en iPhone :evilgrin: . Han har redan ringt en gång och beklagat sig för hur mycket det strular. :armskeptisk:

Hade jag varit du hade jag svarat med: Vad var det jag sa.. följt av ett blankt nej när han ber om hjälp :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför får man läxor till måndagar :chockadskeptisk: måste lämna in en Fysiklabb imorgon EM/kväll :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på min pappa som har köpt en HTC Diamond OCH en PC trots att jag försökt att övertala honom att han skulle ha valt en Mac och en iPhone :evilgrin: . Han har redan ringt en gång och beklagat sig för hur mycket det strular. :armskeptisk:
jag förstår honom varför han väljer bort en iphone ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...