Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klagomuren


Semmelman
 Share

Rekommendera Poster

Tänkte att eftersom vi macägare så sällan har något att klaga över så måste ju det leda till förträngningskomplex eller liknande om man aldrig får släppa loss ibland och klaga lite, eller hur? Man går omkring som en odesarmerad bomb eller så och är färdig att brisera när som helst över någon trivial skitsak. Så för att släppa lite på trycket så här är tråden ni kan släppa er lediga och klaga på nåt, om ni kommer på något. Allt annat är OT.

 

Jag börjar då med nåt jag irriterades över när jag dammsög, varför gör dammsugartillverkarna ännu på 2000-talet dammsugarmunstycken med små hjul på som när man dammsugit två ggr snott in alla hårstrån i hjulen så att det visslar och gnisslar om hjulen när man för munstycket över golvet? Det är väldigt irriterande. Och den enda sättet att pilla ut hårstråna är att ta fram morakniven och liksom skära av stråna i små portionsbitar för att sedan med kniven försöka pilla ut dem…

 

Ujj, vad skönt det kändes… prova ni med! :D

 

Jag kom på en sak förresten till, varför gör tandkrämtillverkarna tuber av plast som inte går att vika ihop så där från nederkanten så man kan klämma ut de sista centimetrarna, försöker man det så poppar de snabbt ut igen…? Vafför gör de på detta viset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faen vad lite det klagas här då?! Finns det så lite att klaga på? Tja, ni är väl lyckliga och harmoniska mac-ägare hela bunten gissar jag… :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag irriterar mig på alla som är så himla lättirriterade! Några hårstrån? Vad är de att irritera sig över? Värre är då de små, små dammsugarpåsarna som följer dammsugaren. Och som är i det närmaste omöjligt att hitta i vilken affär som helst. :lol::lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag irriterar mig på alla som är så himla lättirriterade!  Några hårstrån? Vad är de att irritera sig över? Värre är då de små, små dammsugarpåsarna som följer dammsugaren. Och som är i det närmaste omöjligt att hitta i vilken affär som helst.  :lol:  :lol:  :D

Jag kan absolut inte klaga på min dammsugare, stor påse bra sugförmåga, "bra" munstycke och den är jättetyst. kan dammsuga när min dotter sover.:sleeping:

 

Och för att klaga.

 

Jag är sur på apple som inte skickar min dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det likna nåt!!! :lol:

 

Men för sakens skull så är det inte hårstråna i sig som retar mig, utan ljudet hjulen gör mot underlaget när hårstråna omöjliggjort fri hjulrotation!

 

(i-landsproblem verkligen!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Retar mig på att inte gummipluttarna undertill på min iBook sitter kvar.

Tur att det finns små billiga filtpluttar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det likna nåt!!!  :lol:

 

Men för sakens skull så är det inte hårstråna i sig som retar mig, utan ljudet hjulen gör mot underlaget när hårstråna omöjliggjort fri hjulrotation!

 

(i-landsproblem verkligen!)

Köp ett tvshop munstycke då!

 

Klaga lite till

 

varför finns det inget på tv på lördags kvällar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mera, mera! Släpp loss bara, låt det flöda! (w00t)

 

 

Men förresten, det har varit om DaVincikoden, Lilja forever, schlagerfestival, Scream II, en shysst rulle med Brad Pitt jag såg för andra gången men redan glömt vad den hette, nåt med J Lopez och Starship Troopers, har du inte liiite höga krav?! :)

Redigerad av Jochum
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag retar mig på att folk sväljer allt sit som media matar dem med, varför tänker inte folk lägre för sig själva och ifrågasätter saker och ting.

 

Hatar även radiokaneler som blivit utrymme för rklam och radiopratare med mundiaré, vad hände med musiken egentligen?

 

Vadå bästa blandningen av ya och gamla låtar? Hur f-n ska någon kunna veta vad jag tycker är bäst av det nya (inget) och det gamla (en o annan)

 

Vad tyckte du Jochum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättebra klagat! :tummeupp: Väldigt proffsigt.

 

Jag kan dessutom hålla med oxå! Reklamradio suger verkligen…

 

…men nu måste jag klaga för att inte bli för OT, det är alldeles för lite av hon Rachel i vänner ni vet i TV, hon är me i Scream nu, liten läckerbit den tösen… Och för den delen vill jag klaga på att de lagt ner Frasier. Toppenrolig serie. :evilgrin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassanFörsäkringskassan

 

Teliaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Jag tänker inte säga så mycket mer om dessa, men pga den översta så har jag inte kunnat äta riktigt på över 1 månad :tummened:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asjobbigt det här.. känner att jag skulle må jättebra av att släppa loss här men det är så mycket jag vill klaga över så det går bara inte liksom. Stressad och en massa att göra.. massa roliga saker jag vill göra och en massa tråkiga "måsten" och "borden" som jag måste och borde göra.. En jävla massa smutsdisk i köket.. dåligt med pengar.. också ex:et som aldrig släpper tag på det då.. Har mycket att klaga över.. för mycket! <_<

 

 

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mera, mera! Släpp loss bara, låt det flöda! (w00t)

 

 

Men förresten, det har varit om DaVincikoden, Lilja forever, schlagerfestival, Scream II, en shysst rulle med Brad Pitt jag såg för andra gången men redan glömt vad den hette, nåt med J Lopez och Starship Troopers, har du inte liiite höga krav?!  :)

daVincikoden: är tråkig

lilja4ever: är tråkig

schlagerfestival: suger

scream III: inte intresserad

allt med brad pitt :håller jag mej undan från

starshiptroopers : har dom visat för många gånger (kan snart hela filmen utantill)

 

 

:D

daVinci : har varken läst eller sett något

lilja 4ever : bättre än väntat

schlagerfestivalen : Hepstars var bäst på scenen

scream 3 : finns det verkligen 3 stycken?

Allt med Brad Pitt : Sju år i Tibet är en bra film, fint foto, bra musik...baserad på sann berättelse

Starship troppers : Är inte det en ABBA-låt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markuslagerwall

Saker som gör mig irriterad:

 

Idioter som inte tänker efter innan de gör något.

 

Idioter som frågar saker innan de tänkt (logiskt) själva.(Sen får de gärna fråga och be om hjälp.)

 

Idioter som kör bil utan att veta vart de är på väg. STANNA OCH TITTA PÅ KARTA, KÖR SEN.

 

Särskrivningar. Om det uttalas som ett ord, så skall det även skrivas som ett ord.

 

Jag har mer på lager...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Går ju bra det här nu. Visst känns det lite bättre efter man skrivit av sig va?  :D

Rena terapin det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag retar mig på att folk sväljer allt sit som media matar dem med, varför tänker inte folk  lägre för sig själva och ifrågasätter saker och ting.

 

Hatar även radiokaneler som blivit utrymme för rklam och radiopratare med mundiaré, vad hände med musiken egentligen?

 

Vadå bästa blandningen av ya och gamla låtar? Hur f-n ska någon kunna veta vad jag tycker är bäst av det nya (inget) och det gamla (en o annan)

 

Vad tyckte du Jochum?

Jag lyssnade bara på nrj och sånna kanaler innan tills för två år sen eller något sånt.

 

Nu lyssnar jag bara på P3, har ni lyssnat på den kanalen?? Visst det är några program som är dåliga men musiken är oftast bra.

 

 

 

 

Men förresten, det har varit om DaVincikoden, Lilja forever, schlagerfestival, Scream II, en shysst rulle med Brad Pitt jag såg för andra gången men redan glömt vad den hette, nåt med J Lopez och Starship Troopers, har du inte liiite höga krav?!

Davinci inget av intresse. lilja har jag på dvd, scream sett antal gånger. den med brad tyckte jag inte om när jag läste om den... man kan bara titta på en film med lopez per vecka. ST har jag set för många gånger.

 

schlagerfestivalen Tycker jag är bara ett stort skit. Vad är det för nöje att titta på töntiga personer.? nä då tittar jag hellre på numb3rs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagligt att det är så få medlemmar som skriver här i forumet.

 

Alla ni som inte lagt ett enda inlägg, se nu till och gör det,

inga frågor är för enkla eller dumma :lol:

 

Gör du ditt första inlägg bjuds du på :cake: .... :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagstidningarnas eviga ljugerier!! Det finns inte en enda dags/kvällstidning som inte ljuger på både löpsedlar och på 1:a sidor på deras websida... Pffft... Sorgligt.....

Redigerad av preat
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagstidningarnas eviga ljugerier!! Det finns inte en enda dags/kvällstidning som inte ljuger på både löpsedlar och på 1:a sidor på deras websida... Pffft... Sorgligt.....

De som gör dagstidningarna är ju smarta! (Jaja, allt är ju relativt!)

 

Det som är sorgligt är att folk köper!

 

FFF! (Fy För Folk!)

Redigerad av rickard1234
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagligt att det är så få medlemmar som skriver här i forumet.

 

Alla ni som inte lagt ett enda inlägg, se nu till och gör det,

inga frågor är för enkla eller dumma  :lol:

 

Gör du ditt första inlägg bjuds du på  :cake: .... :crossfingers:

Ja, om man inte har något att klaga på kan man alltid klaga på andra att de inte klagar tillräckligt! :lol:

 

 

Men som sagt, inget är för dumt… jag vill klaga på schampootillverkarna som skriver om det är schampoo el balsam i förpackningen i åtta punkters storlek, gömt nånstans under alla vitaminer och örter och blå dunster och allt. Man får fan stå med förstoringsglas för att inte greppa fel flaska och göra slut på tjejens balsam… :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvättade kroppen med schampoo i tre veckor innan jag upptäckte att det inte var den vanliga tvålen jag använt tidigare.

Flaskorna var identiska, med undantag för en liten textremsa... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Jag känner att jag behöver ventilera mig lite är det okej??

 

Okidoki!!

 

Allt är skit!

 

fart.jpg:crossfingers: (w00t) :D:lol::sick: :vissla:

 

Vad skönt det kändes! :devil::crossfingers::ph34r::blink::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill klaga på att vår tid är utmätt och att den tiden är skandalöst snålt tilltagen!

 

I snitt har man 70-80 år på sig innan man slocknar ut i evigheten. Jag har bränt halva min tidstillgång redan och jag vill vara med i minst 300 år till.

 

Jag vet inte om någon motionerat i denna fråga i parlamentet, men jag kommer i alla fall att rösta på det parti som vill reformera bort den utmätta tiden för oss medborgare. Kräver det en skattehöjning så ställer jag upp utan att blinka.

 

Ropen skalla - mera liv åt alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...