Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tråden om Donald Trump


iMarc
 Share

Vad tycker du om Donald Trump?  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Anser du att Trump är en bra president och ett föredöme som värnar om mänskliga rättigheter?

    • Definitivt
      0
    • Absolut inte
      25
    • Ingen åsikt
      1
    • Bor i Falköping och svaret är ett rungande JA!
      1
  2. 2. Donald Trump är trovärdig och ljuger aldrig?

    • Ja
      1
    • Nej
      26
    • Ingen åsikt
      0
  3. 3. Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

    • Ja
      24
    • Nej
      3
    • Ingen åsikt
      0


Rekommendera Poster

Som jag fattat det är Trumps karriär som $$$miljardär$$$ inte särskilt imponerande om man jämför med saker som börsutveckling.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Som jag fattat det är Trumps karriär som $$$miljardär$$$ inte särskilt imponerande om man jämför med saker som börsutveckling.

Hade det inte varit för sin pappa och sitt namn vore hans förmögenhet lika med noll.

Han har en del verkliga pinsamma misslyckanden bakom sig.

https://www.investopedia.com/updates/donald-trump-rich/

 

Att födas i en rik familj med mäktiga vänner innebär att du i princip aldrig kommer hamna på fattighuset.

Kommer alltid finnas någon som skjuter till pengar till hans på förhand dömda projekt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, mikaellq säger:

Hur många här har hunnit bli miljardär än

Du menar det av pappas pengar som ännu inte förlorats i dåliga affärer?

  • Rösta upp 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, mikaellq säger:

...skaffat sig en supermodell-fru...

Du tänker på den där plastikopererade och förskrämda stackars IQ60-dockan med plasttuttar?

Redigerad av DittDatt
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, mikaellq säger:

OCH mot mördande motstånd blivit världens mäktigaste man

Du menade "världens mest exponerade och utskrattade byfåne"?

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, DittDatt säger:

Du menar det av pappas pengar som ännu inte förlorats i dåliga affärer?

Men likafullt otroligt framgångsrik, miljardäääär!!! :elaktflin:

 

9 timmar sedan, DittDatt säger:

Du tänker på den där plastikopererade och förskrämda stackars IQ60-dockan med plasttuttar?

Trump får dela säng med denna IQ60-docka med plast-tuttar (?). :P 

 

9 timmar sedan, DittDatt säger:

Du menade "världens mest exponerade och utskrattade byfåne"?

Så utskrattad att han blev president i USA. :D 

 

Så all dynga som slängs på honom luktar avundsjuka lång väg. :hihihi:
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, mikaellq säger:

Men likafullt otroligt framgångsrik, miljardäääär!!! :elaktflin:

Trump får dela säng med denna IQ60-docka med plast-tuttar (?). :P 

Så utskrattad att han blev president i USA. :D 

Så all dynga som slängs på honom luktar avundsjuka lång väg. :hihihi:

På vilket sätt skulle detta trams om Trumps fantasivärld vara nåt att vara avundsjuk på? Ingen vuxen människa med sinnena i behåll kan mena detta. Du slänger bara in "Clickbaits"...

  • Rösta upp 1
  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

19 minuter sedan, mikaellq säger:

Men likafullt otroligt framgångsrik, miljardäääär!!! :elaktflin:

Framgångsrikt att ärva pengar? Vi har nog lite olika syn på vad framgång är.

19 minuter sedan, mikaellq säger:

Trump får dela säng med denna IQ60-docka med plast-tuttar (?). :P 

Jag skulle inte dela säng med henne ens mot rejäl betalning. Är man själv billig kanske man uppskattar plastdockor, själv ställer jag högre krav på en kvinna.

19 minuter sedan, mikaellq säger:

Så utskrattad att han blev president i USA. :D 

Precis min poäng. Beundrad av idioter och förlorare. Utskrattad av alla rumsrena och bildade.

 

19 minuter sedan, mikaellq säger:

Så all dynga som slängs på honom luktar avundsjuka lång väg. :hihihi:

Det måste vara skönt att ha så billiga drömmar och en så förenklad världsbild. Lite som att vara barn igen.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, DittDatt säger:

 

 

Framgångsrikt att ärva pengar? Vi har nog lite olika syn på vad framgång är.

Jag skulle inte dela säng med henne ens mot rejäl betalning. Är man själv billig kanske man uppskattar plastdockor, själv ställer jag högre krav på en kvinna.

Precis min poäng. Beundrad av idioter och förlorare. Utskrattad av alla rumsrena och bildade.

 

Det måste vara skönt att ha så billiga drömmar och en så förenklad världsbild. Lite som att vara barn igen.

Det är @mikaellq som är den avundsjuka. Han sitter i sin billiga två och drömmer sig bort att hans moped i själva verket är en limousine ?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mickeq: Det skulle vara kul om du kunde sakligt berätta bra saker om Trump. Jag har väldigt svårt att förstå överhuvudtaget att slänga in en sexistisk och osmaklig bild där den rike betydelsefulle mannens kvinna ligger uppfläkt på bordet om det inte bara är för att få alla motståndare att reagera. Men det stärker ju knappast dina preferenser genom att göra så. Vare sig du skämtar eller menar allvar är det illa. Ser du inte det? Kläm nu inte in en garvande smiley utan bli saklig.

Redigerad av Axelman
  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag finner det lite intressant att "IQ60-docka med plast-tuttar" som beskrivning av en kvinna får passera utan kritik trots att ingen som helst källhänvisning finns.

Jag trodde att 1960-talet var över.

  • Rösta upp 1
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Axelman säger:

Mickeq: Det skulle vara kul om du kunde sakligt berätta bra saker om Trump. Jag har väldigt svårt att förstå överhuvudtaget att slänga in en sexistisk och osmaklig bild där den rike betydelsefulle mannens kvinna ligger uppfläkt på bordet om det inte bara är för att få alla motståndare att reagera. Men det stärker ju knappast dina preferenser genom att göra så. Vare sig du skämtar eller menar allvar är det illa. Ser du inte det? Kläm nu inte in en garvande smiley utan bli saklig.

Som om all dynga som kastas på presidenten skulle vara sakligt eller ens sann. Bilden är av en makalöst framgångsrik man som likt andra framgångsrika får stå ut med avundsjuka från dem som inte lyckats "riktigt lika bra".

 

Jag har hört hur BLM-anhängare tänker sno röster från Biden genom att rösta på Kanye West. ? Trump vinner. Igen. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, lappen71 säger:

Det är @mikaellq som är den avundsjuka. Han sitter i sin billiga två och drömmer sig bort att hans moped i själva verket är en limousine ?

Du är åtminstone skapligt begåvad, rolig, med dina elakheter. Fast roligast är du ihop med iMarc som märkligt nog inte tycks invända. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Jag finner det lite intressant att "IQ60-docka med plast-tuttar" som beskrivning av en kvinna får passera utan kritik trots att ingen som helst källhänvisning finns.

Jag trodde att 1960-talet var över.

Precis. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, mikaellq säger:

Som om all dynga som kastas på presidenten skulle vara sakligt eller ens sann. Bilden är av en makalöst framgångsrik man som likt andra framgångsrika får stå ut med avundsjuka från dem som inte lyckats "riktigt lika bra".

 

Jag har hört hur BLM-anhängare tänker sno röster från Biden genom att rösta på Kanye West. ? Trump vinner. Igen. ?

Om han är en ”makalöst framgångsrik” pengamässigt vad kallar du då Jeff Bezos? Som verkligen skapat sin rikedom själv. Dina överdrifter, lek med smilisar och taggande av inlägg gör mig övertygad om en sak. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, mikaellq säger:

Du är åtminstone skapligt begåvad, rolig, med dina elakheter. Fast roligast är du ihop med iMarc som märkligt nog inte tycks invända. ?

Så pass begåvad att jag inte sitter och är avundsjuk på en narcissist. 
Vad har du att uppvisa eftervärlden? Vad har du lyckats åstadkomma? Förutom att åka omkring på moppen dagarna i ända. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Så pass begåvad att jag inte sitter och är avundsjuk på en narcissist. 
Vad har du att uppvisa eftervärlden? Vad har du lyckats åstadkomma? Förutom att åka omkring på moppen dagarna i ända. 

Sååå, berätta då vad denna negativa fixering på en gubbe på andra sidan Atlanten beror på. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, mikaellq säger:

Sååå, berätta då vad denna negativa fixering på en gubbe på andra sidan Atlanten beror på. ?

Sååå, berätta då vad denna fanatiska idoldyrkan på en narcissist, sexistik gubbe på andra sidan Atlanten beror på. ?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, mikaellq säger:

Som om all dynga som kastas på presidenten skulle vara sakligt eller ens sann. Bilden är av en makalöst framgångsrik man som likt andra framgångsrika får stå ut med avundsjuka från dem som inte lyckats "riktigt lika bra".

 

Jag har hört hur BLM-anhängare tänker sno röster från Biden genom att rösta på Kanye West. ? Trump vinner. Igen. ?

Jag bad om sakliga fakta. Inga i denna postning mer än ditt tyckande. Berätta sakligt vad Trump gjort som är bra.  

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dos av detta till Trump kanske vore något. 
“Tout, Tout, through and about; your callow life in dismay. Rentum, Osculum, Tormentum: a decade twice over a day.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Jag finner det lite intressant att "IQ60-docka med plast-tuttar" som beskrivning av en kvinna får passera utan kritik trots att ingen som helst källhänvisning finns.

Jag trodde att 1960-talet var över.

Beskrivning av en kvinna? Har du inga synpunkter på hur en man (Trump) beskrivs i denna tråd? Men vi kan väl spalta upp det:
1) Du tror alltså inte att hon har plasttuttar?

2) Vilket IQ bedömer du att hon besitter? Mellan tummen och pekfingret.

3) Är ditt intryck att hon är naturlig, avslappnad och down-to-earth? Är konstgjord en udda beskrivning?

Som sagt, min beskrivning har inget med hennes kön att göra. Det är en beskrivning av en människa som verkar sakna alla egenskaper jag uppskattar hos en människa. Naturligtvis en väldigt sorglig individ som man egentligen tycker synd om, men det är ju Trump också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, mikaellq säger:

Som om all dynga som kastas på presidenten skulle vara sakligt eller ens sann. Bilden är av en makalöst framgångsrik man som likt andra framgångsrika får stå ut med avundsjuka från dem som inte lyckats "riktigt lika bra".

Ingen förnedrar Trump som han förnedrar sig själv. Jag har ännu inte läst en beskrivning av honom som är närheten av att vara tillräckligt grov för att beskriva hans beteende. Det som kommer närmast är kanske när han beskrivs som "en störd treåring med en presidents makt". Tyvärr så förklarar det även hur jag ser på dem som röstar på honom eller ens gillar honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, DittDatt säger:

Beskrivning av en kvinna? Har du inga synpunkter på hur en man (Trump) beskrivs i denna tråd? Men vi kan väl spalta upp det:
1) Du tror alltså inte att hon har plasttuttar?

2) Vilket IQ bedömer du att hon besitter? Mellan tummen och pekfingret.

3) Är ditt intryck att hon är naturlig, avslappnad och down-to-earth? Är konstgjord en udda beskrivning?

Som sagt, min beskrivning har inget med hennes kön att göra. Det är en beskrivning av en människa som verkar sakna alla egenskaper jag uppskattar hos en människa. Naturligtvis en väldigt sorglig individ som man egentligen tycker synd om, men det är ju Trump också.

Jo, jag har synpunkter på hur Trump beskrivs i tråden, men den beskrivningen är tyvärr själva syftet med tråden.

Bilden avslöjar tyvärr inte tillräckligt mycket om tuttarna för att jag ska kunna uttala mig om deras innehåll. Den ger mig inte heller några IQ-relaterade ledtrådar. Och för en så arrangerad pose ser hon ganska avslappnad ut.

  • Rösta upp 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen formulerar det bättre än Dirty Harry himself.

 

110180132_10222605068857179_2921022315727494933_n-1.thumb.jpg.6ec6448952d57a145eb0af1862176f14.jpg


From Clint Eastwood:
"I love when people call Trump Stupid..
You mean the multi-billionaire who kicked every Democrats butt, buried 16 career Republican politicians, and continues to make fools out of once reputable news organizations ..
You mean the guy who won the presidency?
You mean the guy with the super model wife?
You mean the guy whose words alone put a massive slow down on illegal border crossings?
You mean the guy whose mere presence made the stock market smash its previous records?
You mean the guy who created 1 million jobs in his first 7 months in office?
Are you sure you even know what it is you're resisting?
Are you sure you back a party that enables the decimation of every core principal of Christianity?
Are you sure you back a party that voted 100% against the abolition of slavery?
Are you sure you really take a politician like Maxine Waters seriously?
Are you sure you don't see anything wrong with someone who has a 40 yr career as a public servant living in a $4.5 mansion representing a district she doesn't even live in?
Are you sure you see nothing wrong or peculiar about Hillary Clinton a woman being involved in politics for the last 30 yrs having a net worth of $240 million?
Are you sure you're not just basing your opinion on hatred spewed by a crooked paid for media platform?
Could you even tell me 5 things the Democratic Party has done to improve you're day to day prosperity as a hard working American citizen?
Probably not..
Do you realize the debacle you are sending your children into once they become adults by continuing to support a political party that has done nothing for the poor except kept them poor, gave them free abortions, and a few hundred a month to keep food in their fridge?
The prosperity and safety of its citizens is job one of your government.
Get with the program.
Everyone else has horribly failed you!
Smarten up and take a position for the sake of your children.
I promise you a country full of illegal immigrants, abortions, $15 an hour jobs, and non-gender specific people aren't gonna make your country and life any more prosperous.
Rosie, Madonna, Katy Perry, and Robert Deniro are not just like you. They don't have to live through the real world day to day disparity of an average American.
Men don't hate women, white people don't hate black people, and Donald Trump is not a racist.
Stop allowing yourself to be brainwashed by a party that has continuously failed you.
Be about your prosperity, your safety, your children, and an America First mindset.
Dump these crooked politicians that have stunted your growth.
Dump these crooked politicians that have stunted your children's growth.
Toughen up, take a stand, and act like a proud American.
See the spirit of Trump supporting and freedom loving Americans and just imagine where we could be as a country if everyone had the same priorities”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57 minuter sedan, mikaellq säger:

Ingen formulerar det bättre än Dirty Harry himself.

 

110180132_10222605068857179_2921022315727494933_n-1.thumb.jpg.6ec6448952d57a145eb0af1862176f14.jpg


From Clint Eastwood:
"I love when people call Trump Stupid..
You mean the multi-billionaire who kicked every Democrats butt, buried 16 career Republican politicians, and continues to make fools out of once reputable news organizations ..
You mean the guy who won the presidency?
You mean the guy with the super model wife?
You mean the guy whose words alone put a massive slow down on illegal border crossings?
You mean the guy whose mere presence made the stock market smash its previous records?
You mean the guy who created 1 million jobs in his first 7 months in office?
Are you sure you even know what it is you're resisting?
Are you sure you back a party that enables the decimation of every core principal of Christianity?
Are you sure you back a party that voted 100% against the abolition of slavery?
Are you sure you really take a politician like Maxine Waters seriously?
Are you sure you don't see anything wrong with someone who has a 40 yr career as a public servant living in a $4.5 mansion representing a district she doesn't even live in?
Are you sure you see nothing wrong or peculiar about Hillary Clinton a woman being involved in politics for the last 30 yrs having a net worth of $240 million?
Are you sure you're not just basing your opinion on hatred spewed by a crooked paid for media platform?
Could you even tell me 5 things the Democratic Party has done to improve you're day to day prosperity as a hard working American citizen?
Probably not..
Do you realize the debacle you are sending your children into once they become adults by continuing to support a political party that has done nothing for the poor except kept them poor, gave them free abortions, and a few hundred a month to keep food in their fridge?
The prosperity and safety of its citizens is job one of your government.
Get with the program.
Everyone else has horribly failed you!
Smarten up and take a position for the sake of your children.
I promise you a country full of illegal immigrants, abortions, $15 an hour jobs, and non-gender specific people aren't gonna make your country and life any more prosperous.
Rosie, Madonna, Katy Perry, and Robert Deniro are not just like you. They don't have to live through the real world day to day disparity of an average American.
Men don't hate women, white people don't hate black people, and Donald Trump is not a racist.
Stop allowing yourself to be brainwashed by a party that has continuously failed you.
Be about your prosperity, your safety, your children, and an America First mindset.
Dump these crooked politicians that have stunted your growth.
Dump these crooked politicians that have stunted your children's growth.
Toughen up, take a stand, and act like a proud American.
See the spirit of Trump supporting and freedom loving Americans and just imagine where we could be as a country if everyone had the same priorities”

??????????????

 

Citat

LOS ANGELES — Longtime Republican Clint Eastwood is pulling support from Donald Trump in the 2020 election

www.nbcnews.com/news/amp/ncna1141066

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share




×
×
  • Skapa nytt...