Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tråden om Donald Trump


iMarc
 Share

Vad tycker du om Donald Trump?  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Anser du att Trump är en bra president och ett föredöme som värnar om mänskliga rättigheter?

    • Definitivt
      0
    • Absolut inte
      25
    • Ingen åsikt
      1
    • Bor i Falköping och svaret är ett rungande JA!
      1
  2. 2. Donald Trump är trovärdig och ljuger aldrig?

    • Ja
      1
    • Nej
      26
    • Ingen åsikt
      0
  3. 3. Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

    • Ja
      24
    • Nej
      3
    • Ingen åsikt
      0


Rekommendera Poster

Det finns en term inom psykologi;

”Människor förändras inte”

Med det menas att de gener individen har, samt hur individens uppväxt varit, eventuell yttre påverkan, eventuell psykisk sjukdom, har format individen till det den är, och är i många fall resistent mot behandling eller att bli frisk. 
 

Det där får man tro som man vill på, men jag tror definitivt det gäller Trump. Han förändras aldrig, han är som han är vad som än inträffar. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, iMarc säger:

Trump. Han förändras aldrig, han är som han är vad som än inträffar. 

Han är ju 74 år så det vore inte så konstigt, oavsett orsak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, Alix säger:

Han är ju 74 år så det vore inte så konstigt, oavsett orsak.

Nä det går inte att lära gamla hundar att sitta

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu ger Mary Trump, som är psykolog och Donalds brorsdotter, ut en bok om Trump. Han beskrivs bland annat som "en treåring: oförmögen att växa, lära sig eller utvecklas, oförmögen att kontrollera sina känslor, lägga band på sina gensvar eller att ta in och bearbeta information". Det säger ju i sin tur en hel del om hans anhängare. Det kommer en hel del böcker som avslöjar sanningar om Trump nu. Synd att så få av hans anhängare kan läsa.

 

Om boken på cnn.com

Redigerad av DittDatt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, DittDatt säger:

Synd att så få av hans anhängare kan läsa.

Läsa kan de säkert. Läsförståelsen är det värre med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Telly82 säger:

Läsa kan de säkert.

Överskatta aldrig den genomsnittlige amerikanens kunskapsnivå.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
2 timmar sedan, DittDatt säger:

Nu ger Mary Trump, som är psykolog och Donalds brorsdotter, ut en bok om Trump. Han beskrivs bland annat som "en treåring: oförmögen att växa, lära sig eller utvecklas, oförmögen att kontrollera sina känslor, lägga band på sina gensvar eller att ta in och bearbeta information".

Va? Har hon läst mina inlägg?rofl.gif.aa97d0d6f1e8b692e63fa1106f48bf70.gif Det tog mig några dagar att förstå det. Som tyvärr många inte förstår att karln är totalt olämplig till allt egentligen.

 

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Överskatta aldrig den genomsnittlige amerikanens kunskapsnivå.

Crap!! Nu finns det inget jag kan säga utom dumma saker!! :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg
2 timmar sedan, Alix säger:

Överskatta aldrig den genomsnittlige amerikanens kunskapsnivå.

 

 

 

Man kan hävda att kartan är konstigt utformad för att förvirra deltagarna. Jag hade nog fått rejäla problem om sydpolen hade varit centrerad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Mattiasgbg säger:

Man kan hävda att kartan är konstigt utformad för att förvirra deltagarna.

Det är så som kartan brukar vara utformad i USA. Vi har delningen i Berings sund, de har i Atlanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
2 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Man kan hävda att kartan är konstigt utformad för att förvirra deltagarna. Jag hade nog fått rejäla problem om sydpolen hade varit centrerad.

Nja. Det är en av två vanligaste indelningarna av världskarta. Vi är vana vid den andra eftersom det centrerar sverige och europa. Det borde inte ge någon människa problem. Bara dem som inte kan sin geografi. De kan inte den andra kartan heller.....rofl.gif.d3148a117ebd20f2f13f2160f7ae1752.gif

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg
Just nu, Telly82 säger:

Det är så som kartan brukar vara utformad i USA. Vi har delningen i Berings sund, de har i Atlanten.

Jag trodde att vi hade delningen vid (den geografiska, inte den politiska) datumgränsen,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Överskatta aldrig den genomsnittlige amerikanens kunskapsnivå.

Rekordet är väl ändå undersökningen där man frågar folk om USA borde anfalla och bomba Agrabah. Av de republikanska väljarna ansåg 30 procent att Agrabah borde bombas omgående. Bara 13 procent tyckte att man skulle avvakta. Problemet är ju bara att Agrabah är en fiktiv stad, från Disneys Alladin.
(Demokratiska väljare visade sig vara lika bildade, men mindre våldsamma - 36 procent var emot att staden skulle bombas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligen stämmer denna karta på de mer utbildade jänkarna..... rofl.gif.3b0da59bca18e6bb97c99abc07d222e3.gif

 

 

Skärmavbild 2020-07-07 kl. 11.46.39.png

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmavbild 2020-07-15 kl. 10.14.24.jpg

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bäste amerikanske presidenten någonsin! :ThumbsUp:

 

:hihihi:

 

498de56b38e4bfe2fa5ee9f346c60ee8.jpg

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, mikaellq säger:

Den bäste amerikanske presidenten någonsin! :ThumbsUp:

 

:hihihi:

 

498de56b38e4bfe2fa5ee9f346c60ee8.jpg

Det är anmärkningsvärt att notera att det faktiskt finns bilder på andra presidenter i föga smickrande poser. Skillnaden är att lika svårt det är att finna dem är det att hitta en normal Trump.

...

"Were the last 4 presidents even trying?"

Om de ansträngt sig till det yttersta har de sammantaget inte ens kommit i närheten av århundradets jubelidiot Trump. Så visst är det sant. Varför skulle de ens försöka?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, DittDatt säger:

Knappt rumsren, skulle jag säga. Denna film säger det mesta...

Det där förstod jag inte. Skulle fysisk svaghet kastas i ansiktet på honom? Franklin D. Roosevelt var mycket sjuk under sin sista tid som president under andra världskriget. Hindrade inte honom att vara skarp i tanke och en stor ledare. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trump skulle kunna vara en figur skapad av Steven King och Spielberg. Fånig som en JarjarBinks och skrämmande som "Here's Johnny!!"

 

 

Skärmavbild 2020-07-19 kl. 15.08.58.pngSkärmavbild 2020-07-19 kl. 15.08.30.png

Skärmavbild 2020-07-19 kl. 15.10.29.pngSkärmavbild 2020-07-19 kl. 15.11.04.png

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 minuter sedan, Axelman säger:

Det där förstod jag inte. Skulle fysisk svaghet kastas i ansiktet på honom? Franklin D. Roosevelt var mycket sjuk under sin sista tid som president under andra världskriget. Hindrade inte honom att vara skarp i tanke och en stor ledare. 

Allt som förnedrar Trump är bra. Vill man nå hans väljare kommer du tyvärr inte långt med fakta och resonemang. Det går heller inte att vädja till empati, värdighet eller anständighet. Däremot är förakt för svaghet djupt rotat hos den sortens människor. Och alla metoder som fungerar för att få bort Trump är bra metoder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

41 minuter sedan, DittDatt säger:

Och alla metoder som fungerar för att få bort Trump är bra metoder.

Lönnmord? :devil:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share




×
×
  • Skapa nytt...