Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Ska ta bort en utväxt på huden om drygt en timme. Det kan vara cancer, det ska undersökas på labb. Memento mori. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta bort en utväxt på huden om drygt en timme. Det kan vara cancer, det ska undersökas på labb. Memento mori. :(

oj, hoppas det går bra. håller tummarna för det :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj, hoppas det går bra. håller tummarna för det :geros:

Tack! Jag är en "prickmänniska", och har tagit bort ett antal "prickar" genom åren. Inget farligt hittills. Men man inser ju att med åldern och kontinuerlig solexponering, så ökar riskerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag är en "prickmänniska", och har tagit bort ett antal "prickar" genom åren. Inget farligt hittills. Men man inser ju att med åldern och kontinuerlig solexponering, så ökar riskerna.

De flesta prickar är ju faktiskt ofarliga, de är ju först när de börjar bete sig på ett sådant sätt som inte är normalt som man snabbt ska kolla upp det. exv börja växa, vätska, smärta osv

Solexponeringen här uppe i norden är nog inte så mycket att oroa sig över, om du nu inte solbadar timme ut och timme in i värsta sommarhettan, betydligt värre för de där charterturisterna som åker ofta bara för att sola och bada.

Tur man inte tillhör den kategorin ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sol ja den varan vill va mer av här uppe. Sommaren kan gärna få börja i maj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte särskilt förtjust i semlor. Ändå har jag förstås ätit en hel del genom åren. Vetebulle, mandelmassa och vispgrädde. Jaha?

Är blåbärssoppa bättre ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjuder minste sonen på Max. Minste och minste.... längst och mest välbyggd av oss alla i familjen.

Då har han tränat på gym

 

Idrottar han mycket också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta prickar är ju faktiskt ofarliga, de är ju först när de börjar bete sig på ett sådant sätt som inte är normalt som man snabbt ska kolla upp det. exv börja växa, vätska, smärta osv

Solexponeringen här uppe i norden är nog inte så mycket att oroa sig över, om du nu inte solbadar timme ut och timme in i värsta sommarhettan, betydligt värre för de där charterturisterna som åker ofta bara för att sola och bada.

Tur man inte tillhör den kategorin ;)

Jag hade en morbror som fick malignt melanom och dog av det. En tillfällighet, kanske. Pricken jag har nu spontanblöder och fjällar. Precis som skivepitelcancer kan göra... :unsure:

 

Nåja, det ska nog gå bra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undvik mobiloperatören Hallon. Ingen kundtjänst, inga svar, inga reella möjligheter att ändra själv via hemsida, annat än att fortsätta köpa... Helt värdelöst! :ThumbsDown:

Är det inte den tjänsten som en liten jänta gör reklam i tv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta bort en utväxt på huden om drygt en timme. Det kan vara cancer, det ska undersökas på labb. Memento mori. :(

Äh... det är bare en geniknöl. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma från Max och barberquedream. Helt ok men ganska lite BBQ. Mexican och NewYork pepper är klart bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte den tjänsten som en liten jänta gör reklam i tv?

Reklam är de säkert bra på.

 

Äh... det är bare en geniknöl. ;)

Å, de får jag ju karva bort mest hela dagarna, så de känner jag igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Luntar..känner mig som en rökt makrill...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta bort en utväxt på huden om drygt en timme. Det kan vara cancer, det ska undersökas på labb. Memento mori. :(

Hoppas det inte är ngt farligt. :crossfingers:

 

- - -

 

Dags för lite sen lunch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Max Greenmeal är helt okej.

Har käkat på Max 1 gång. När det var nytt, i Wisby. Tyckte hamburgarna var för mosiga/geggiga ...lite typ Sibyllaburgarna. Inte det där fasta goda köttet. Håller mig till Burger King, och i värsta fall McDonalds. Tyvärr har jag inte har ngn BK i närheten. Godast är såklart att göra burgarna själv - hemma.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det inte är ngt farligt. :crossfingers: ...

Får besked så småningom. Det blev tre stygn och partiell ansiktslyftning... :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Får besked så småningom. Det blev tre stygn och partiell ansiktslyftning... :w00t:

Stygn i ansiktet. Är du kanske en sån "Börje Salming-wannabe"? :lol:

 

Hoppas det läker fort, och att svaret blir bra. :crossfingers::kramis:

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stygn i ansiktet. Är du kanske en sån "Börje Salming-wannabe"? :lol:

 

Hoppas det läker fort, och att svaret blir bra. :crossfingers::kramis:

Tack, tack! Det är knappast malignt melanom, och det är egentligen bara det som är livsfarligt. :)

 

:geros:

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, tack! Det är knappast malignt melanom, och det är egentligen bara det som är livsfarligt. :)

 

Tack! :)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvättar!

Är lat idag och laddar med mat mellan tvättarna.

Skulle egentligen tränat idag men känner att mer mat och kolhydrater lockar mer.

 

post-5952-0-18543700-1393952429_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag blir det att ringa om barn som skall anmäla sig till helgens tävling

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att ta och sova lite ;) Vi syns imorrn :)

Hur går det med golfen nu har vi inte hört av dig på snart 1 år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med golfen nu har vi inte hört av dig på snart 1 år?

jixie preppar väl för årets golfsäsong ... sitter i källaren och putsar järnklubborna med autosol. :totaltgalen:^_^

 

 

Suttit och "skrivit ikapp" lite mail + gjort ett "utskick" till mina syskon.

 

Mer Star Wars på TV'n ikväll. Del 1 (4'e filmen) ikväll. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jixie preppar väl för årets golfsäsong ... sitter i källaren och putsar järnklubborna med autosol. :totaltgalen:^_^

 

 

Suttit och "skrivit ikapp" lite mail + gjort ett "utskick" till mina syskon.

 

Mer Star Wars på TV'n ikväll. Del 1 (4'e filmen) ikväll. :yeahbaby:

Då är det väl dags för att kommer upp är källaren och skriver lite inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...