Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

rickard1234

Håller på att städa datorn, kastar gamla TM-backuper, bara drygt 1 miljon filer kvar nu att radera. :blink:

Sen blir det Onyx på det hela, medans jag går iväg o fixar en söndagspizza. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortsatt med trädgårdsarbetet. Idag var det min tur att köra lövblåsen och jag kommer nog ha träningsvärk i morgon. Men inga blåsor i händerna som hade varit fallet om räfsa hade använts... :borstatanderna:

 

Skum känsla när man kört blåsen en timme och tar av sig den. Eftersom motorn roterar så har man hela tiden en liten vridning i kroppen. När man tagit av sig den så vrider sig kroppen självmant första stunden. Ungefär som när man kliver av en båt liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du problem att hitta bussar, kanske det finns båtar att välja på? Betydligt bekvämare att åka också.

Fadern och modern är i Holland och ska åka hem i morgon. Jag fick förfrågan att åka ner och hämta dom... :chockadskeptisk: Men de hittade en bussresa som går på onsdag och är hemma på torsdag istället. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker bussresa till England, enkel biljett. -Secka röra! -Finns det ingen översikt av utbudet på någon genial site?

-Kommer dottern bara till England, vart som helst där det finns en järnvägs/busstation, så löser det sig.

varianten båt + tåg är fullbokad då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fadern och modern är i Holland och ska åka hem i morgon. Jag fick förfrågan att åka ner och hämta dom... :chockadskeptisk: Men de hittade en bussresa som går på onsdag och är hemma på torsdag istället. :borstatanderna:

här är det ännu mer komplicerat....

 

han som håller i växjöresan nu på lördag sitter fast med sitt jobb i Malta

han har dessutom tågbiljetterna som skall delas ut....

 

vi försöker lösa det så gott det går

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att städa datorn, kastar gamla TM-backuper, bara drygt 1 miljon filer kvar nu att radera. :blink:

Sen blir det Onyx på det hela, medans jag går iväg o fixar en söndagspizza. B)

låter härligt ... visst känns det skönt att vara ledigt på en söndag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det var ingen gissning jag såg matchen.-Hoppas den funkar, det gör inga andra nu igen här på forumet.

Jimmy Connors minns jag så väl ... den stönade tennisstjärnan en av Björn Borgs tretrobroder

 

spelade han också med racket av kolfiber

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft barnbarnet på besök.

Han har fått cykla på sin tvåhjuling med stödhjul. Övade balansträning med honom.

Ställde två backar, och lade en 2x4" planka, 2 m lång, som han fick "gå på lina" på, gick jättebra.

Nu balanserar han på mina små stenmurar här.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvättade bilen i vårsolen för att 10 minuter senare mötas av hagel, regn och snö. Tack vädergudarna för den kalla duschen utanför Uppsala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig nere idag av någon anledning men annars har jag just ätit och ska ut rensa skallen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varianten båt + tåg är fullbokad då?

 

Problemet är engelska kanalen, riskerar att bli sittande i Liége och båtar går det väl inga längre, möjligen från Esbjerg...men de kostar skjortan om de fortfarande går

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon på er Alla idag är det arbetsdag igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit och bytt gasolflaskan, naturligt vis tog den slut mitt i gårdagens matlagning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit och bytt gasolflaskan, naturligt vis tog den slut mitt i gårdagens matlagning..

Muphys law

 

kan de gå galet så gör det det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Islands askmoln krånglar till det för många. En kompis har just satt sig i en taxi för att åka härifrån Malaga till Amsterdam! :tappahakan:

Är glad att jag inte behöver resa någonstans just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en dotter på väg till Lancaster maybee. Nu lutar det åt tåg till Köpenhamn buss till Amsterdam, buss till London tåg till Lancaster möjligen vi Newcastle eller Cardiff i stället för rakt på via Manchester

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Islands askmoln krånglar till det för många. En kompis har just satt sig i en taxi för att åka härifrån Malaga till Amsterdam! :tappahakan:

Är glad att jag inte behöver resa någonstans just nu.

 

det blir dyr taxiresa då .... men han kan färdas enbart landvägen

värre är det ju att passa de få färjor som går mellan länderna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en dotter på väg till Lancaster maybee. Nu lutar det åt tåg till Köpenhamn buss till Amsterdam, buss till London tåg till Lancaster möjligen vi Newcastle eller Cardiff i stället för rakt på via Manchester

blir det inte båtturer emellan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig stressad, det känns som om livet bara flyger förbi och jag står vid sidan av och ser på.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det känns som om livet bara flyger förbi och jag står vid sidan av och ser på.

Välkommen i klubben - jag tror den heter "medelåldersklubben" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en dotter på väg till Lancaster maybee. Nu lutar det åt tåg till Köpenhamn buss till Amsterdam, buss till London tåg till Lancaster möjligen vi Newcastle eller Cardiff i stället för rakt på via Manchester

Maybe. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen i klubben - jag tror den heter "medelåldersklubben" smile.gif

 

 

Medelålder när man snart fyller 25? Ja, kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...