Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

I England jaja! Dottern har fått tag på en bussbiljett -Göteborg-London redan på måndag för 1100 spänn! :D:pompoms::cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I England jaja! Dottern har fått tag på en bussbiljett -Göteborg-London redan på måndag för 1100 spänn! :D:pompoms::cake:

Grattis :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er

idag skiner solen :D

då slipper man regn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg just en C130 Hercules cirkla över staden, förmodligen på inflygning till Såtenäs. Den girade ut över Vänern vilket stämmer rätt bra med bana 11/29.

-Helt flygfritt är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger in en Tiger i dotterns blivande iBook. Så här sitter jag med iMacen bakom iBooken. Sweeeeeeet..... :kissing::bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om man kan lyckas med att ordna en tjänst som passar mig bättre.

Just nu har jag rollen som butiksansvarig/säljare. Jag skulle behöva dela mig i två för att kunna göra ett vettigt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om man kan lyckas med att ordna en tjänst som passar mig bättre.

Just nu har jag rollen som butiksansvarig/säljare. Jag skulle behöva dela mig i två för att kunna göra ett vettigt jobb.

då håller vi tummarna för att du lyckas ordna tjänsten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En skrämmande artikel om den tilltagande åsiktskontrollen i väst och lite annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

En skrämmande artikel om den tilltagande åsiktskontrollen i väst och lite annat.

Intressant läsning.

 

Wikileaks.. bra eller dåligt? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjau?

 

 

Ja, hem och gosa med katterna skulle nog muntra upp lite.

 

Funderar på att börja bli lite jobbig för mina chefer. Så som det ser ut nu så kan inte butiken klara sig utan mig.

Man har lagt på mig mer och mer arbetsuppgifter utan att min lön har förändrats, jag har fortfarande samma osäkra anställning som jag haft

alldeles för länge. Jag har tänkt samla kraft för att ta ett ordentligt samtal med min chef och sätta ned foten.

 

Surfar runt lite på www.handels.se för att få lite mer kött på benen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant läsning.

 

Wikileaks.. bra eller dåligt? :ermm:

 

Om det är sant det som står är det skrämmande och Wikileaks behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så. Nu har dottern fått sin iBook och hon höll på att smälla av. Hon kunde inte fatta att hon fick en egen bärbar. :bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta::skondans: Så nu har hon en iMc G5 20" på rummet och en iBook G4 under armen..... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Ja, hem och gosa med katterna skulle nog muntra upp lite.

 

Funderar på att börja bli lite jobbig för mina chefer. Så som det ser ut nu så kan inte butiken klara sig utan mig.

Man har lagt på mig mer och mer arbetsuppgifter utan att min lön har förändrats, jag har fortfarande samma osäkra anställning som jag haft

alldeles för länge. Jag har tänkt samla kraft för att ta ett ordentligt samtal med min chef och sätta ned foten.

 

Surfar runt lite på www.handels.se för att få lite mer kött på benen.

Glöm Handels o sätt ner foten ändå. Du har ju ändå tänkt att förändra ditt arbetsliv ett tag nu, som jag kunnat läsa ut av dina inlägg. (Jag har mer än minusvärde när det gäller tyckandet om Handels!) :armskeptisk:

 

I värsta fall så får du hitta ett nytt jobb, men det är du ju redan beredd att göra (?) o i bästa fall så får du en mer säker anställning o förhoppningsvis mer i lön.

 

Varför tveka? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Så. Nu har dottern fått sin iBook och hon höll på att smälla av. Hon kunde inte fatta att hon fick en egen bärbar. :bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta::skondans: Så nu har hon en iMc G5 20" på rummet och en iBook G4 under armen..... :ThumbsUp:

Bra far - glad dotter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Häftigt. Min kusin (sångerska) är här på semester och behövde träffa sin skivproducent för att bestämma sånger och tonarter på kommande skivan. Men på grund av askmolnet kunde han inte komma från London hit, så jag satte upp Skype via iMac:en på jobbet och har nu skönsång och pianospel medans jag jobbar! :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Häftigt. Min kusin (sångerska) är här på semester och behövde träffa sin skivproducent för att bestämma sånger och tonarter på kommande skivan. Men på grund av askmolnet kunde han inte komma från London hit, så jag satte upp Skype via iMac:en på jobbet och har nu skönsång och pianospel medans jag jobbar! :kartjej:

Hur skulle dom klara sig utan Justitias Mac/Skype? B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle dom klara sig utan Justitias Mac/Skype? B)

Ja, utan mig skulle det väl inte bli någon skiva alls.... :toodeloo::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har äntligen listat ut hur man inverterar bilder i förhandsvisning galetglad.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis hämtat min iPhone, fick en splitter ny! :galetglad:

Installera den snabbt sen blir det att gå upp och kolla fotboll Helsingborg-Malmö FF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har förpassat en av mina stekpannor till stekpannornas himmel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...