Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Guldklimp och guldklimp. I morgon hade dom troligen blivit slängda.

smaken är ju det bästa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Instruktören på gymmet spelade Billy Idols "White wedding" på passet härom dagen och nu kan jag inte sluta lyssna på Billy Idol. :rockapa:

Jag ska se Billy Idol live i sommar på SRF! :rockapa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags för lite guldklimpar iform av championer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

När jag skulle åka från jobbet idag så gick avgassystemet sönder på bilen. :wacko: Åkte till GDS-verkstan o kollade läget, satte upp mellanröret o ljuddämparen provisoriskt med ståltråd o gaffatejp, sen vidare till Mekonomen där jag beställde ny ljuddämpare. Kommer hem i morgon men säljaren sa att om jag kommer in o köper den på lördag så får jag 20% rabatt eftersom de har vårkampanj då. :D

 

Sen var jag o vännen på Ikea (o köpte värmeljus som man köper när man är på Ikea) o åt lunch. Efter det så skjutsade jag hem henne o där lämnade jag min skinnväst som hon ska sy fast lite märken på.

 

Nu har jag ätit kvällsmat med glass till efterrätt. Slösurfa ett tag o sen läggdags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skulle åka från jobbet idag så gick avgassystemet sönder på bilen. :wacko: Åkte till GDS-verkstan o kollade läget, satte upp mellanröret o ljuddämparen provisoriskt med ståltråd o gaffatejp, sen vidare till Mekonomen där jag beställde ny ljuddämpare. Kommer hem i morgon men säljaren sa att om jag kommer in o köper den på lördag så får jag 20% rabatt eftersom de har vårkampanj då. :D

 

det blir dyrt i alla fall väl trots rabatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lagat makarongryta till teaterfolket för att försöka avleda dem från pizzaträsket.

För 25:- fick dom makarongryta, sallad, äppeldricka samt glass med chokladsås och bnaner. Lite bättre än pizza med läsk för 60:- :)

Dessutom tog jag en sväng på RK-loppis och hittade en glasdamejeanne med ställning för 40:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lagat makarongryta till teaterfolket för att försöka avleda dem från pizzaträsket.

För 25:- fick dom makarongryta, sallad, äppeldricka samt glass med chokladsås och bnaner. Lite bättre än pizza med läsk för 60:- :)

Dessutom tog jag en sväng på RK-loppis och hittade en glasdamejeanne med ställning för 40:-

 

oja , rena lalaset jämfört med pizza

hoppas att det blir lyckad teatern alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så farligt, jag gör ju jobbet själv. ^_^

bra karl reder sig själv heter det ju :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart avsnitt av Allo Allo idag

med Fängelsehåla och Himmler

 

dags att börja fundera på att sussa på lördag skall man ju upp 5 hemska tanke

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska se Billy Idol live i sommar på SRF! :rockapa:

Åh, nu blir jag ju lite avundsjuk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lagat makarongryta till teaterfolket för att försöka avleda dem från pizzaträsket.

För 25:- fick dom makarongryta, sallad, äppeldricka samt glass med chokladsås och bnaner. Lite bättre än pizza med läsk för 60:- :)

Dessutom tog jag en sväng på RK-loppis och hittade en glasdamejeanne med ställning för 40:-

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skulle åka från jobbet idag så gick avgassystemet sönder på bilen. :wacko: Åkte till GDS-verkstan o kollade läget, satte upp mellanröret o ljuddämparen provisoriskt med ståltråd o gaffatejp, sen vidare till Mekonomen där jag beställde ny ljuddämpare. Kommer hem i morgon men säljaren sa att om jag kommer in o köper den på lördag så får jag 20% rabatt eftersom de har vårkampanj då. :D

 

Sen var jag o vännen på Ikea (o köpte värmeljus som man köper när man är på Ikea) o åt lunch. Efter det så skjutsade jag hem henne o där lämnade jag min skinnväst som hon ska sy fast lite märken på.

 

Nu har jag ätit kvällsmat med glass till efterrätt. Slösurfa ett tag o sen läggdags.

 

Värmeljus från IKEA känner jag igen! :D -Två timmars tröstlös vandring - en timma i kassakö! För en påse värmeljus! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er

idag är det sista dagen före avresan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värmeljus från IKEA känner jag igen! :D -Två timmars tröstlös vandring - en timma i kassakö! För en påse värmeljus! :totaltgalen:

Yep, man kan inte lämna IKEA utan att köpa värmeljus! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter å åker en nätt sträcka på ca 100 mil idag. Ska åka hem från ett jobb i Umeå, har redan träsmak i baken efter bara ca 4 tim...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yep, man kan inte lämna IKEA utan att köpa värmeljus! ^_^

och jag som trodde att Ikea var till för att man skulle köpa möbler

men det var tydligen fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Middag på er

idag är det sista dagen före avresan

Då får jag passa på att önska trevlig resa! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

bra karl reder sig själv heter det ju :hihihi:

Precis så. :yeahbaby:

 

Åh, nu blir jag ju lite avundsjuk...

Kom till SRF du oxå då! :yeahbaby:

 

Yep, man kan inte lämna IKEA utan att köpa värmeljus! ^_^

Så sant. :yeahbaby:

 

--

 

Hemkommen från jobb. Om en stund åker jag iväg för att fixa med bilen, orkar inte vänta tills i morgon, trots att det är lite billigare då. Kan ju inte åka omkring o låta som en trasig traktor. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och jag som trodde att Ikea var till för att man skulle köpa möbler

men det var tydligen fel

 

-Nej IKEA är till för att man ska slita ut fötterna, testa hållfastheten i ev. relationer och köpa värmeljus på det mest komplicerade och dyrbara sätt som tänkas kan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Nej IKEA är till för att man ska slita ut fötterna, testa hållfastheten i ev. relationer och köpa värmeljus på det mest komplicerade och dyrbara sätt som tänkas kan. :D

Jag har vid ett tillfälle lyckats passera kassan på IKEA utan att bliva avkrävd på 503,50. Bara för att fastna i ett utförsäljningstält på parkeringen... :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vid ett tillfälle lyckats passera kassan på IKEA utan att bliva avkrävd på 503,50. Bara för att fastna i ett utförsäljningstält på parkeringen... :chockadskeptisk:

Har ganska så lätt för att hålla köplusten i styr när jag går in på Ingvar Kamprads företag. Jag föredrar i stället lite mindre möbelaffärer, gärna med aningen högre kvalitet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsså vart det helg igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...