Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Nähä det är det inte..

då är det matdags då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit på biodlarnas värmöte.

Långt föredrag om GMO-gröder inledde mötet.

Vi som biodlare är motsåndare till GMO, alla distrikt skickar protestbrev till berörda myndigheter.

 

Nu ska jag släktforska en stund.. hittade ett par långlivare till i familjen, ett par där båda uppnådde hög ålder 92 resp 98 år , kanske åt de honung för att bli så gamla.

Mannen som blev äldst var skomakare, han vaxade nog skorna med bivax :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar hur mycket svarttaxiaffärerna har ökat nu på grund av askan................... :mellow:

Ash is king!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjutit ett fundament till nya brevlådan och frun har lövblåst halva tomten. Inte illa, med tanke på att vi började vid 15.30-tiden! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjutit ett fundament till nya brevlådan och frun har lövblåst halva tomten. Inte illa, med tanke på att vi började vid 15.30-tiden! :borstatanderna:

Nej men vad skoj att det blev lyckat då :)

 

här har det inte hänt något annat än Hockey idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Undrar hur mycket svarttaxiaffärerna har ökat nu på grund av askan................... :mellow:

-Don´t ask! he he

:respekt:

 

Svart eller inte, jag hörde på radion att John Cleese tagit taxi från Oslo till Bryssel för 30.000 norska kronor...

Läser att han (John Cleese) uppträder här i Gbg i okt, kostar bara 1015:- :fundersam:

 

Ash is king!

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ash is king!

 

Bildgåta. Typ...... :hihihi:

post-363-1271530795,56_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppa på Öresundståget vid Kastrup, hoppa av på Malmö C och hämta ut biljetten???

Och sen tillbaka till bussen i Köpenhamn? Hmmm, 61 kilo packning fördelat på 5 väskor ... Kan gå! :)

Nåväl, det visade sig finnas en liten SJ-apparat i Köpenhamns fantastiska stationshus som kunde hantera mitt beställningsnummer och skriva ut biljetten. Sen var det bara att proppa bussens bagageutrymme fullt och stå ut i nio timmar.

Slutet gott allting gott.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja lycka till på fortsättningen av resan

...

Tack Ronny, det gick bra att komma hem till slut.

Om jag tänkt åka en dag senare hade jag inte kommit iväg alls, utan blivit fast i Tokyo.

Oj! Tja, varför inte? biggrin.gif

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svart eller inte, jag hörde på radion att John Cleese tagit taxi från Oslo till Bryssel för 30.000 norska kronor...

av en ren slump så spelar han Q i bond nu på 3an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildgåta. Typ...... :hihihi:

 

 

Jag tror att johnalder menade;bruce_campbell_army_of_darkness.jpg

hehe... fast på Axelmans spår så är det snarare denne man:

post-8002-1271540252,87_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att koja nu tävling kl 10 i morgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svart eller inte, jag hörde på radion att John Cleese tagit taxi från Oslo till Bryssel för 30.000 norska kronor...

Fanns en dålig mobilbild i GP som föreställde något som antagligen var John Cleese drickandes kaffe ur pappersmug utanför gamla posthuset vid centralen i Göteborg.

Läste för övrigt att flygplatserna (jag trodde bara de hade en) i Island är öppna. Askan blåser tydligen bort från den där ön :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arthur Ashe! År 1975 blev Arthur Ashe den förste svarte manlige spelaren att vinna Wimbledonmästerskapen. Han finalbesegrade då storfavoriten och titelinnehavaren Jimmy Connors med 6-1, 6-1, 5-7, 6-4. A.A. var född 1943 och dog 1993 i Aids som han fått genom en blodtransfusion vid en hjärtoperation. Han tvingades avsluta sin karriär p.g.a hjärtfel.

 

(Björn Hellberg släng dig i väggen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arthur Ashe! År 1975 blev Arthur Ashe den förste svarte manlige spelaren att vinna Wimbledonmästerskapen. Han finalbesegrade då storfavoriten och titelinnehavaren Jimmy Connors med 6-1, 6-1, 5-7, 6-4. A.A. var född 1943 och dog 1993 i Aids som han fått genom en blodtransfusion vid en hjärtoperation. Han tvingades avsluta sin karriär p.g.a hjärtfel.

 

(Björn Hellberg släng dig i väggen)

 

Grattis! Du svarade rätt på min Bildgåta! Du får en valfri smiley som vinst! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det var ingen gissning jag såg matchen.-Hoppas den funkar, det gör inga andra nu igen här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul film men yr i huvudet varning!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvättar bilen i den varma vårsolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker bussresa till England, enkel biljett. -Secka röra! -Finns det ingen översikt av utbudet på någon genial site?

-Kommer dottern bara till England, vart som helst där det finns en järnvägs/busstation, så löser det sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Har haft en mysig helg ihop med tjejen som varit på besök men nu sitter hon på tåget på väg hem till sig. Jag sitter här med en kopp :kaffe: men snart ska jag ut o meka med bilen. :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söker bussresa till England, enkel biljett. -Secka röra! -Finns det ingen översikt av utbudet på någon genial site?

-Kommer dottern bara till England, vart som helst där det finns en järnvägs/busstation, så löser det sig.

Har du problem att hitta bussar, kanske det finns båtar att välja på? Betydligt bekvämare att åka också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...