Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Då var man vaken igen

 

idag skall det delas ut en hel del medaljer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trött.

Sist jag kollade på klockan var den 6 och sen upp vid kvart i 9.

Det här är ju tortyr.

stackars Malin :( hoppas att du får sova ut idag då :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska iväg på min sista körlektion innan uppkörningen. Snart är det dags. :chockadskeptisk:

lycka till....

 

här hemma hoppas man på att det skall vara nederbörds fritt hela veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. då var parabolen fixad, det var en del fel. Som ändå fungerat när det har varit hyfsat väder..

Det första var fästet för LNB, det var felvänt. När det satt två single LNB var det rätt monterat, men när jag för ett antal år sedan satte dit ett Twin-LNB skulle jag roterat fästet ett halvt varv..(var det ingen som upplyst mig om)

 

Det var alltså inget fel på Twinhuvudet, utan han flytta på det ett snäpp åt sidan, och satte dit ett quatro.

Sedan tog han fram sitt fina instrument och börja justera parabolen, som satt fel "åt alla håll" inte mycket, men det behövs inte mycket för att det inte ska bli optimal mottagning.

 

Tyvärr hade han inte en switch med sig, i och med att jag har flera mottagare krävs en speciell switch, har jag på två eller fler mottagare samtidigt kan det hända att den ena mottagaren styr den andra..jag hängde inte med riktigt, men jag tror honom som gjorde jobbet.Han kommer tillbaka med denna switchen. Gick alltså inte med en vanlig DISEqC.

 

Nu fick jag in kanaler jag inte fått in på länge..bara om det varit klart fint väder och medvind :crossfingers:

 

Ett problem mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har problem med sina käkmuskler, ska man kontakta tandläkaren eller läkaren?

 

Tandläkaren, du kan ha fel på bettet. Eller köp en avslappningsCD det är väldigt vanligt att man har spänningar i käk och nackmusklerna. Kan bero på stress eller bara på att det har blivit en ovana att bita ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 min kvar till avgång

 

tyvärr så regnade det....

men med plusgrader utomhus så hinner det nog rinna bort innan natten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tandläkaren, du kan ha fel på bettet. Eller köp en avslappningsCD det är väldigt vanligt att man har spänningar i käk och nackmusklerna. Kan bero på stress eller bara på att det har blivit en ovana att bita ihop.

Käkproblem kan bero på ilska och/eller hämndbegär! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nervöst på körlektionen idag. Det känns att det snart är dags att köra upp.

Du blir nervös när du kör bil och slutsatsen är att du borde ha körkort :propellerbaver:

 

Lycka till med uppkörningen!

 

 

Ska i till stan och spana ölnyheter innan jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tredje dagen med hemsk huvudvärk :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tredje dagen med hemsk huvudvärk :cry:

Verkar vara någon flunsa som går, många här i kring som haft, ont i skallen några dagar med lite illamående. Verkar gå över på en vecka,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va ont i nacken jag har efter brottningen igår för övrig. Känns som efter en rejäl hårdrockskonsert.

Som det ska kännas då! :rockapa::P:whistling:

 

Så trött.

Sist jag kollade på klockan var den 6 och sen upp vid kvart i 9.

Det här är ju tortyr.

Jag ringer dig 03.50 i morgon bitti när jag går upp.. så snackar vi tortyr då? :totaltgalen::fulfejs::wacko:

 

:stjarnsmall:

 

Ungdomar o deras sovvanor.. som katter ungefär. Sover 18 tim / dygn o resten går åt till att äta o busa lite. :P:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ta itu med cidern så att sonen får en jäshink ledig; men jag vill inte.

Jag vill sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ta itu med cidern så att sonen får en jäshink ledig; men jag vill inte.

Jag vill sova.

Hur går det med rök bygget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pluggar, skriver om olika kulturer och olika typer utav kultur. Lite intressant men upplägget är lite tråkigt.

Lyssnar på Kent. Dem är överskattade utav sina in-i-döden anhängare och underskattade utav dem som inte lyssnar på dem på grund utav den tidigare nämnda gruppen! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är hemma med en hemsk maginfluensa idag. Började i morse när jag steg upp för att gå till jobbet. Så dagen har spenderats på dass och i sängen. Har varit helt klubbad och sovit, har även ont i kroppen och har rejäl infanterield i baken. Har även fått sitta lutad över vasken för att det kom den vägen också, såg ut som om något tog helt fel väg ut... :nanakudde::sjuk::sick::wacko:

 

Gläder mig annars åt min 30-årspresent som jag ska fixa iordning. Lite rost i golvet och se över elen och bromsarna innan besiktningen. Den har haft körförbud seddan 2001-01 men stått väl förvarad. Priset blev 4000:- och jag kan säga att det finns betydligt sämre objekt för både 10 och 15 0000:- att hitta, dessutom så är kombin väldigt ovanlig och därmed dyrare. Så det är ett fynd och min fru är för underbar. :inlove:

 

Vad fick jag? En Saab 95 V4 -69 års modell.

SaabV4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svär och har mig... Spotify har verkligen börjat krångla...

 

Först blev det badboll och nu finns inte alla listor och låtar längre... Det sjuka är att listorna som saknas i datorn saknas även i iPhonen... Men låtarna som saknas finns i iPhonen :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svär och har mig... Spotify har verkligen börjat krångla...

 

Först blev det badboll och nu finns inte alla listor och låtar längre... Det sjuka är att listorna som saknas i datorn saknas även i iPhonen... Men låtarna som saknas finns i iPhonen :S

Hate to say I told you so.. :sorry:

 

:geros:

 

Jag lyssnar på musik i iTunes. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fick jag? En Saab 95 V4 -69 års modell.

SaabV4.jpg

Nostalgi. :ThumbsUp: även om en Amazon/Duett i samma skick personligt klingar lite högre för mig. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen hemma ..... 30 glada barn idag fick sin första medalj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...