Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

idag blir det med Nougat

Jag saknar GB:s halvliters paket med (vanilj med) nougat. Har inte sett den på ett bra tag nu.. :ermm:

 

Just ja! God Morgon på er! :kaffe: Snart dags att dra till gruvan då...

Du är på hugget nu va! Först i tråden o allt.. :P

 

Morrn morrn forumet. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är på hugget nu va! Först i tråden o allt.. :P

 

Morrn morrn forumet. :kaffe:

 

Ja man kan ju inte ligga på latsidan! (Då kan man bli chef :P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan ju inte ligga på latsidan! (Då kan man bli chef :P)

Ordspråk på jobbet;

 

Så länge chefen låtsas som att jag har hög lön,

så låtsas jag som att jag har mycket att göra.

 

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, lite koffein i blodet, dags att borsta tänderna och bege sig... Haaaaaaaade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordspråk på jobbet;

 

 

 

 

:whistling:

 

Haha! Eller så kör man bara det klassiska:

 

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är hemma med en hemsk maginfluensa idag. Började i morse när jag steg upp för att gå till jobbet. Så dagen har spenderats på dass och i sängen. Har varit helt klubbad och sovit, har även ont i kroppen och har rejäl infanterield i baken. Har även fått sitta lutad över vasken för att det kom den vägen också, såg ut som om något tog helt fel väg ut... :nanakudde::sjuk::sick::wacko:

 

Gläder mig annars åt min 30-årspresent som jag ska fixa iordning. Lite rost i golvet och se över elen och bromsarna innan besiktningen. Den har haft körförbud seddan 2001-01 men stått väl förvarad. Priset blev 4000:- och jag kan säga att det finns betydligt sämre objekt för både 10 och 15 0000:- att hitta, dessutom så är kombin väldigt ovanlig och därmed dyrare. Så det är ett fynd och min fru är för underbar. :inlove:

 

Vad fick jag? En Saab 95 V4 -69 års modell.

SaabV4.jpg

 

-En "djungeltrumma-kombi"! Kult! Vi på andra sidan älven kallade Trollhättebornas skapelser för "Djungeltrumma" för den dels saknade ljuddämpande isolering och det klassiska tvåtaktsljudet; bum-bum-bum :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja lite julöl kanske man skulle inhandla nu när december nalkas :)

Har hittat två välhumlade sorter som verkar vara riktigt trevliga.

 

 

Blev nyss väckt av en kollega, jag hade tydligen fått med mig nya (kopieringsskyddade) bomnyckeln hem, så han får klara sig utan den ett tag. Jag är ledig idag och tänkte sova ut ordentligt, men han ringer igen om han hamnar i närheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande hemma och är sjuk. Ont i kroppen, men har nog ingen feber. Ska prova att äta lite mat idag och inte bara nyponsoppa och hoppas på att magen håller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande hemma och är sjuk. Ont i kroppen, men har nog ingen feber. Ska prova att äta lite mat idag och inte bara nyponsoppa och hoppas på att magen håller.

 

Du behöver väl inte äta såå mycket? :whistling:

 

:D

 

Nej men ärligt, se till att krya på dig! :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-En "djungeltrumma-kombi"! Kult! Vi på andra sidan älven kallade Trollhättebornas skapelser för "Djungeltrumma" för den dels saknade ljuddämpande isolering och det klassiska tvåtaktsljudet; bum-bum-bum :D

Djungeltrumma var väl två-taktaren? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande hemma och är sjuk. Ont i kroppen, men har nog ingen feber. Ska prova att äta lite mat idag och inte bara nyponsoppa och hoppas på att magen håller.

:geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dax att ta Liam till dagis.

sen hem för en stund för att vid 12-tiden ta mig till studion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad jag ska hitta på idag...får ta på mig en färgglad hatt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en extremt lugn dag på jobbet idag, till skillnad från igår. Har varit på körskolan nu innan jag kom hem, gjorde tre olika teoridelprov o hade godkänt på alla. Ska göra några till nu här hemma, distanstest o sen ska jag ringa o boka tid för det riktiga teoriprovet. :laserbok:

 

Ikväll är det konsert så i morgon är jag ledig. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en extremt lugn dag på jobbet idag, till skillnad från igår. Har varit på körskolan nu innan jag kom hem, gjorde tre olika teoridelprov o hade godkänt på alla. Ska göra några till nu här hemma, distanstest o sen ska jag ringa o boka tid för det riktiga teoriprovet. :laserbok:

 

Ikväll är det konsert så i morgon är jag ledig. :kaffe:

låter som en bra start på veckan konsert och sedan ledig :D

 

för egen del är det både tävlingar på lördag och söndag

 

På lördag spelar mellanstadiet och på Söndag Högsadiet och Lågstadiet

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande hemma och är sjuk. Ont i kroppen, men har nog ingen feber. Ska prova att äta lite mat idag och inte bara nyponsoppa och hoppas på att magen håller.

Krya på dig :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja lite julöl kanske man skulle inhandla nu när december nalkas :)

13 dagar kvar ju :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittat två välhumlade sorter som verkar vara riktigt trevliga.

 

 

Blev nyss väckt av en kollega, jag hade tydligen fått med mig nya (kopieringsskyddade) bomnyckeln hem, så han får klara sig utan den ett tag. Jag är ledig idag och tänkte sova ut ordentligt, men han ringer igen om han hamnar i närheten.

skönt att vara ledig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en extremt lugn dag på jobbet idag, till skillnad från igår. Har varit på körskolan nu innan jag kom hem, gjorde tre olika teoridelprov o hade godkänt på alla. Ska göra några till nu här hemma, distanstest o sen ska jag ringa o boka tid för det riktiga teoriprovet. :laserbok:

 

Ikväll är det konsert så i morgon är jag ledig. :kaffe:

Ska du köra längre sträckor sedan, när du hänger på ett släp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djungeltrumma var väl två-taktaren? :fundersam:

-Från början var det nog det, men så lätt slipper inte trollhätteborna undan bara för att de petade in en V4:a. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon :kaffe:

 

 

4000 inlägg nu :stjarnsmall:

 

Edit: Ska skriva alla mina inlägg såhär f r o m.

Redigerad av Tonårsjesus
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...