Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

God morgon/förmiddag/middag. Det är grått ute idag, ska snart traska iväg till jobbet.

Kaffet är slut här hemma så det har inte varit en angenäm förmiddag. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit ute på en middagsrunda med tjejen. Hon började starkt men blev ganska trött i motvinden på hemvägen. Hon var rätt glad när vi äntligen kom fram till hennes jobb igen - särskilt som hon hade ett möte tio minuter senare!

 

Upptäckte också att det är ganska rejält felskyltat på ett ställe. Kommer man på cykelbanan från Torslandahållet och kommer fram till korsningen där ena vägen leder genom en kort tunnel till Bräckevägen, och den andra leder vidare ner mot Oljevägen, så står där en cykelvägsskylt som pekar mot Oljevägen om man ska till Lindholmen. Problemet är bara att det är drygt en kilometer längre den vägen, plus att det är en krångligare väg. Via Bräckevägen/Stålhandskegatan/Cronackersgatan/Ceresgatan är det bara lite mer än 3 km, och det är cykelbana hela vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilat en stund med frugan. Var riktigt mysigt att krama om varandra och känna på bebismagen.

Känner mig inte nämnvärt bättre, skulle tro att jag nästan skulle kunna tillbringa hela denna dagen också i sängen. Som tur är är magen bättre om än inte helt bra än. Om bara ledvärken, huvudvärken och tröttheten velat ge med sig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du köra längre sträckor sedan, när du hänger på ett släp?

Nej, det blir nog inte så mkt längre sträckor, utan mest större kunder, kanske två st som delar på ett helt lass som ryms på en city-trailer.

 

Igår sökte jag en ny tjänst som avlösare på jobbet, som jag ligger bra till att få iom att jag nu snart har nya körkortet. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommer från skolan.. Ska snart sleva i mig lite mat och göra mig i ordning för att dra mig iväg till trafikskolan för den sista teorilektionen.. Ska kolla med min körskolelärare vad han tror om en uppkörning runt julhelgen eller om jag behöver vänta tills 2010 :P

 

Ha en trevlig eftermiddag forumet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inget besked om lägenheten. Ska ringa till handläggaren i morgon förmiddag (har fått ett direktnummer).

 

Strax ska jag sätta igång med att börja lära mig skriva plugins till X-Plane. Det finns saker som bara går att få till på rätt sätt genom plugins. Språket blir C++ och jag gör det i XCode.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar, men fokus ligger med på uppkörningen.

Jag kommer nog att ha stora problem att köra natten innan misstänker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar, men fokus ligger med på uppkörningen.

Jag kommer nog att ha stora problem att köra natten innan misstänker jag.

 

Du har inte funderat på att ta ledigt ifrån jobbet, så du är pigg och alert när du ska ha uppkörning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar, men fokus ligger med på uppkörningen.

Jag kommer nog att ha stora problem att köra natten innan misstänker jag.

 

Se dig omkring och kolla vilka som lyckats! -Självförtroendet växer flera meter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte funderat på att ta ledigt ifrån jobbet, så du är pigg och alert när du ska ha uppkörning?

 

 

Uppkörningen är klockan 09:00 och jag börjar arbeta 14:00 så det kommer inte att störa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se dig omkring och kolla vilka som lyckats! -Självförtroendet växer flera meter!

 

 

Jo tack,.jag vet dom som knappt kan skilja på höger och vänster. Men trots det lyckats. :chockadskeptisk:

Men jag stressar lätt upp mig och känslan av att någon sitter och bedömmer mig är inte helt behaglig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack,.jag vet dom som knappt kan skilja på höger och vänster. Men trots det lyckats. :chockadskeptisk:

Men jag stressar lätt upp mig och känslan av att någon sitter och bedömmer mig är inte helt behaglig.

 

 

Det är bara ett körtkort. Kommer ihåg när jag tog mitt, såklart är man nervös. När man väl fick det så var inte nåt speciellt. All den tid man lagt ner på det och så var det inte mer än, okej det var ju skönt och gjort klart det.

 

Klarar du det så klarar du det, kuggar du så är det bara göra om det. Det är ju det som är så bra, förr eller senare får man det.

Redigerad av Tonårsjesus
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jag är så glad att tårarna sprutar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu startar det allra roligaste med att bo; att få inreda från början.

Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, det låter tungt, men kanske är det en möjlighet att göra något annat? Tänk i nya banor. Flytta? Prova alternativ karriär? Sälj huset, köp en båt och segla medelhavet runt? Tro, hopp och kärlek kan ta er långt! :ThumbsUp:

 

Vi får väl en halv mille över om vi säljer minus skatt. Det kan man ha kul för länge där det är billigt att vara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Från början var det nog det, men så lätt slipper inte trollhätteborna undan bara för att de petade in en V4:a. :D

 

Det verkar ju lite knäppt. Djungeltrumman är ju benämningen på tvåtaktaren och med anledning. Med V4 låter 95/96 ju HELT annorlunda. Märks det inte i Trollhättan eller........? :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman: Vad hände med ninjamåndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar, men fokus ligger med på uppkörningen.

Jag kommer nog att ha stora problem att köra natten innan misstänker jag.

Förstår inte varför du ska övningsköra natten innan? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jag är så glad att tårarna sprutar!

Jättegrattis!!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jag är så glad att tårarna sprutar!

 

 

Grattis, hoppas att du kommer att trivas med dina grannar.

Sånt vet man ju inte innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ninja ska inte bara kunna smyga osedd.

det är viktigt att kunna slåss också. :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...